DISKUZE K ČLÁNKU Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem
Nejen double pro Ferrari, mimochodem třiasedmdesátileté v historii týmu, zaměstnávalo jeho čelní funkcionáře a novináře. Objevila se totiž zpráva, že o jezdecké sestavě pro rok 2018 už je rozhodnuto.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:17 03.08.2017 185.149.128.XXXPředně, zaslepenci jako já tady píší mnohokrát. že Ferrari na Vettela jede. Jen "někteří" nezaslepenci to odmítají číst a brát v úvahu.
Za druhé: tvá teorie, nechat je na trati dýl je mimo. Skoro všichni, co gumy měnili, byli na nových gumách rychlejší. Náskok obou Ferrari byl díky Kimiho šnečímu tempu jen několik sekund. Většinou v takové situaci se dělá pitstop hned kolo po tom, co je za vámi. Aby se zabránilo undercuttu. Což se také stalo a Kimi přezul kolo po Valterim. Vettel jít první nemohl, protože první, co by Ferrari "antifans" řekli, by byla jasná TR podseknutím, které by se jistě Vettelovi povedlo.
Kdyby Kimiho nechali na trati dýl, hned by tu byly teorie o úmyslném nechání trápit Kimiho na starých hadrech a udělání zbytečné ztráty času a pozic. A je jasné, kdo by byl v čele těchto teorií. Ne, nic ti nepodsouvám. Jsou to prosté zkušenosti z předchozích závodů, kdy jsi tuto taktiku ozančil za stupidní a jasný úmysl připravit Kimiho o body. To, že tím údajně "darovali" body Bottasovi, MV a Riccimu, tedy "poškodili" nejen Kimiho, ale i Vettela, ti v tak stupidním závěru zřejmě nevadí. Ohledně stejnou logiku jsi předváděl i u RB, v dobách Vettela.
A najednou je stejná taktika ta jediná, která by byla fér. To jen dokazuje, že ať udělá Ferrari výměnu jakkoliv, stejně z toho uděláš podvod.-
odin
21:05 03.08.2017 77.240.103.XXXProsím připomeň mi, kdy jsi ty přiznal TR ve prospěch Vettela po Monaku a i zde po Maďarsku. Já ti mohu ocitovat (nakopírovat) tvé názory.
Toliko k zaslepenosti.
K Monaku a gumám. Dohodněte se s Easym, jak vlstně fungovaly. On tvrdí, že nové byly pomalejší, ty, že byly rychlejší.
Tak jaké byly? Každý si tu vymýšlíte, jak se vám to zrovna hodí do krámu.
A vrcholem je, že přesně víš, co by kdo napsal.
Tak k tomu už opravdu nemám co říci.
Tak ti dám alespoň mínus.-
Mike17
14:33 04.08.2017 185.149.128.XXXVymýšlíš si jedině ty. V Monaku nemám co přiznávat, tam žádná TR neproběhla. Tvrdím pořád to samé. Pokud jde o Maďarsko, psal jsem to jasně mockrát, nebudu ti tu kopírovat všechny citace. Byla to snaha Ferrari o TR, ale dopadlo by to stejně i kdyby nechali Kimiho jakýkoliv počet kol dýl.
K Monaku a gumám. Opět lžeš. Oba tvrdíme to samé pořád. Nové byly jasně rychlejší a časy to zřetelně ukazují. A nejen u Ferrari, kde to pokládáš za rezignaci Kimiho, ale téměř u všech. Asi rezignovali všichni ne? Takže si tu do krámy vymýšlíš jen ty a navíc tu vytváříš teorie o spiknutí proti Kimimu i v případech, kdy by bylo Ferrari samo proti sobě i Vettelovi (třeba v Bahrajnu) a tudíž by ji dělal jen de.il. To ty máš Vettelovy týmy za de.ily obecně pokaždé že?
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:57 02.08.2017 185.149.128.XXXDovolím si ještě jednu poznámku. Kimi byl na starých evidentně pomalejší, než na nových (ostatně jako tomu bylo u všech na trati). A sám to uznáváš. Nechci si ani představit, co by jsi psal, kdyby ho na těch pomalejších gumách podsekly Mercedesy.
Matně si vzpomínám na urážky Ferrari, jak nechali Kimiho stupidně trápit se zbytečně dlouho na starých gumách a na vypočítávání zbytečně ztráty, kterou tím Kimi získal. Ale včera jistě ne, kdyby ho nechali dýl na pomalejších gumách, to by žádnou ztrátu nezískal, že?
Aneb je to přesně o tom, že ať udělá Ferrari cokoliv, neexistuje možnost, že by nechtěli podrazit Kimiho. A o tvé proslulé konzistenci názorů.-
odin
09:45 03.08.2017 46.135.42.XXXTvů problém je ten, že jsi zatím ještě stále nepochopil, že se strategií v Maďarsku mám menší problém, než v Monaku. Už po Monaku jsem popsal strategii, která zaručí prvnímu setrvání na prvním fleku. A světe (Miku) div se, byla úplně stejná, jako předvedli v Maďarsku. Tak jaký podraz zase hledáš? Já jsem jenom srovnal Monako a Maďarsko a udělal závěr, že Ferrari umí udržet pomalejšího jezdce na čele. Čili vyvrátil tvé nesmysly s časy. Podle mne v F1 platívalo, že jedna věc je dojet a druhá předjet. Rychlejší pilot "lehce" dojede pomalejšího, ale předjíždění je velmi obtížné i pro toho rychlejšího. Proto nedávám příliš velkou váhu argumentu "rychlost". A to především na tratích, kde se předjíždět téměř nedá. Výměna pozic byla jednoznačná TR. Víc k tomu nemám.-
Mike17
10:25 03.08.2017 185.149.128.XXXCitace:"Já jsem jenom srovnal Monako a Maďarsko a udělal závěr, že Ferrari umí udržet pomalejšího jezdce na čele."
Jo, přesně. Pro tebe je TR ve prospěch Vettela to, že ji neudělali pro Kimiho. O tom to celé je. Protože úmyslně udržet vedoucího znemožněním předjetí je TR jak vyšitá. Přesně jako v Maďarsku. Pro mne je fér, nechat si je rozdat si to v rychlosti. A pokud mají volný vzduch, a oba ji měli, pak je to fér nejvíc jak to jde. A o tom je závodění. Snaha zajet nejrychlejší časy. Když je čistý vzduch, pak je to hlavní kritérium toho, kdo si zaslouží vyhrát. V tom se asi lišíme. Ty dáváš přednost úmyslnému zabrždění pilota tím, že se na trati nedá předjet, pro mne je fér nechat je jet jak nejrychleji umí.-
Easy
16:56 03.08.2017 178.209.132.XXXMatematicky řečeno: po týdnech konečně konvergujeme k jádru pudla
Z výše uvedého důvodu také tvrdím, že Maďarsko byla TR tvrdší než v Monaku, protože tam jednoho jezdce použili jako obětního beránka pro jiného, který BY (toto slovíčko záměrně zdůrazňuji) v případě úspěšného manévru na jezdce Ferrari získal TR-výhodu a bodově by odskočil svému týmovému kolegovi, který s ním již reálně bojuje o titul. Za celou sezónu jsem neviděl u Mercedesu něco podobného ve prospěch Valtteriho. Lewis dostal jak na stříbrném tácu exkluzivní příležitost zdolat nejenom ty vpředu (snížit ztrátu v závodě nebo ještě naopak ukrojit z Vettelova náskoku), ale zejména to byla facka Valtterimu, který je brán automaticky za pomocníka. Bez ohledu na jeho vyrovnané výkony.-
Easy
17:00 03.08.2017 178.209.132.XXXTakové pokusy o prohazování jezdců na trati kvůli atakům na soupeře si mohou (bez újmy na image) dovolit např. u Force Indie, které jde zejména o to maximalizovat body od obou jezdců, protože v celkovém součtu jí jde o pozici v hodnocení PK. Ale u týmů, jejichž jezdci bojují též o šampionát se mi to nelíbí.-
odin
19:22 03.08.2017 77.240.103.XXXZajímavé je na vašich názorech fakt, že v případě Kimiho vám nikomu nevadí, že je obírán díky TR o body ve prospěch Vettela. Ale u Mercedesů vám vadí už jenom skutečnost, že se tak mohlo stát. Ale nestalo. Tomu říkám fér pohled na stejnou věc.
Vymýšlíte pseudo argumenty v podobě rychlosti, abyste obhájili TR Ferrari a stejný argument u Mercedesu ignorujete.
No, diskuze se zaslepenci asi fakt nemá sb´mysl.
Díky, že jste ukázali pravou tvář.-
-
odin
21:42 03.08.2017 77.240.103.XXXAesy proč chceš utíkat? Chápu, že posun nebude lehký, ale je tu mnoho otázek, které visí ve vzduchu bez odpovědi. Pikaso má pravdu. Meleš stále stejné věci a nepříjemné "otázky" necháváš jako Tabu. Proto se nezabýváš loňskou sezónou a událostmi z jejího konce. Nesedí ti to k tvému Image Ferraráka. Vidíš u ostatních každou prkotinu, ale u Ferrari obhajuješ neobhajitelné. Není ti to blbý?
Já mám limity mnohem dál. Jen toho času je málo.-
Easy
21:49 03.08.2017 178.209.132.XXXTak já tu omílám stejné věci, ale vy děláte přece to samé. Nechápu, proč do toho neustále taháš loňskou zpackanou sezónu, kterou Vettel kromě ztráty nervů v Mexiku stejně jel jen z povinnosti. Stejně jako nepovedený rok 2014 u Red Bullu. Mě už zkrátka tato přes několik článků roztahaná diskuse přestává bavit (už se v tom začínám ztrácet - chtělo by to normální fórum).-
odin
22:07 03.08.2017 77.240.103.XXXProtože používáš argumenty, které se ti hodí do krámu. Ale které neplatí obecně. Až Vettel bude schopen stejného činu za stejných podmínek, jako Hamilton, pak uznám jeho velkost, potažmo velikost Ferrari. A až Ferrari umožní vyhrávat dvojkám v regulérních soubojích s jedničkami, pak uznám jejich velikost též. Zatím jsou jen onuce, které nezaslouží obdiv. Respektive jejich fans.
I ve spackané sezóně se lze zachovat férově. Mělo by to být lehčí, než když se bojuje o titul a vše se podřizuje jedinému cíli. A co ukázalo Ferrari? Jen podrazy. Tak mi tu nepiš nic o jejich fér přístupu v letošní sezóně.-
-
odin
22:45 03.08.2017 77.240.103.XXXAno, stala. To nepopírám. Ale také vím proč. Za jeho úmyslné sejmutí Hamiltona právě v Belgii. A dokonce s tím souhlasím. To je právě to řešení, které jsem postrádal u RBR, za údajné nerespektování onoho multi21 v Malajsii. Opakuji, tým je ten, kdo rozhoduje jak se budou piloti chovat.a kdo je za to trestá.
Nico nerespektoval přání týmu o boji bez kontaktů, tak byl potrestán. Vettel údajně nerespektoval přání týmu aby neútočil, ale potrestán nebyl. Čili nevěřím, že v Malajsii nešlo o podraz na Webbera. Nikoliv ze strany Vettela, ale ze strany týmu.-
Mike17
14:37 04.08.2017 185.149.128.XXXNo ono Odinovi strašně vadí nesuspendování Vettela za Malajsii, ale že se RB choval k Webberovi úplně stejně o rok dřív za stejný prohřešek nějak nevidí. U Vettela je to TR, ale Webber má právo nerespektovat příkaz týmu. To je ta objektivita.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek