DISKUZE K ČLÁNKU Boullier buší do Hondy, Japonci hledají příčinu Alonsova odstoupení
Vypadalo to pro Alonsa opravdu nadějně. Po okázalé prezentaci na oválu 500 mil INDY měl našlápnuto k bodům, vůbec prvním v letošní sezóně. Jenže přišlo 67. kolo a konec nadějí. Rezignovaný Alonsův hlas oznámil další škodu a ještě hlubší rozčarování.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Boullier buší do Hondy, Japonci hledají příčinu Alonsova odstoupení
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000820
(Hlasovali 3 lidé)
12.06.2017 16:50
Chce se mi říct, Hondo vykašlete se na to, motor… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr
08:03 13.06.2017 109.81.245.XXX
Výrobci motorů poskytli FIA veškerá data o svých motorech. Ten průzkum cílil právě na to, aby se zjistily rozdíly ve výkonech pohonných jednotek, na to nepotřebují žádná data z dynamometru. Samozřejmě, že čas na kolo pak ovlivňují další faktory. A to, že se čísla nedostanou k tobě, neznamená, že je nikdo jiný na světě nikdy neviděl nebo že dokonce taková srovnání neexistují. A mimochodem, na dráze si takové srovnání umí udělat kterýkoliv tým díky datům, která opět nejsou veřejně dostupná. Žádná kávová sedlina.
airwar1939
07:33 13.06.2017 176.74.128.XXX
Pokud je mi známo (a klidně mě opravte),výrobci motorů a týmy poskytli veškerá data svých vozů z VC Barcelony, která je brána jako referenční okruh, a FIA na základě nich dospěla k výsledku že první tři výrobci se v rámci VC Barcelony pohybují v rozmezí 0,3 sekundy na kolo výkonnostního rozdílu, ale nic se neříkalo o konkrétním výkonu jednotlivých jednotek.
A pokud platí fyzika a pro Formuli 1 nepochybně platí, tak ta porovnávání FIa nemahou opravdu sloužit ke zjištění skutečného výkonu motorů, protože je zde množství proměnných veličin, které výsledek zkreslují.
Pokud chceme porovnávat výkony PU, museli bychom znát změřený výkon a jednotlivé křivky z dynamometru. Vše ostatní je na úrovni věštění z kávové sedliny.
A pokud platí fyzika a pro Formuli 1 nepochybně platí, tak ta porovnávání FIa nemahou opravdu sloužit ke zjištění skutečného výkonu motorů, protože je zde množství proměnných veličin, které výsledek zkreslují.
Pokud chceme porovnávat výkony PU, museli bychom znát změřený výkon a jednotlivé křivky z dynamometru. Vše ostatní je na úrovni věštění z kávové sedliny.
jumpman
19:15 12.06.2017 178.255.168.XXX
nemyslím si, že by dokázali s red bullem bojovat ani pokud by měli stejný motor, osobně si myslím, že maji 4 šasi a pokud by se dokázali lépe kvalifikovat a hlavně dojet do cíle, tak ten souboj o 6 místo není zase tak nereálný alespoň v alonsově případě...
uzivatel000820
16:50 12.06.2017 37.188.194.XXX
Chce se mi říct, Hondo vykašlete se na to, motor hoďte ze skály, nebo do kovošrotu. Nevěŕím, že ani za 5 let to bude dobrá pohonná jednotka, alspon na úrovni dnešního Renaultu. Prostě je to od začátku špatne navrženo a Honda evidentně má technologický a znalostní deficit, vůči Mercedesu rozhodně.
airwar1939
16:23 12.06.2017 10.151.145.XXX
Oni někdy jednotlivý výrobci uvedli změřený výkon v kvalifikačním módu? Pokud vím tak i FIA při porovnávání jednotek výkon jen odhaduje na základě dat z trati.
Josef R.
15:56 12.06.2017 85.132.193.XXX
A nebo by meli dovest na kazdej zavod nekolik motoru a spousty novinek. A pojmout sezonu jako testovacku. Stejne uz budou startovat posledni. Vsichni by videli ze se neco deje a aspon by to mohlo urychlit pokrok... Jediny co tak by startovali ze 125mista no
Situs
14:05 12.06.2017 85.70.164.XXX
"jsou evidentně lepší než loňské ferrari"
..... jak jsi na to přišel? A ještě "evidentně"? Koukni kde se pohyboval Vandoorne v Monaku a kde Sauber, no a v Kanadě Vandoorne nestačil na Ericssona, to přece spíše "evidentně" mluví o pravém opaku než co tvrdíš.
..... jak jsi na to přišel? A ještě "evidentně"? Koukni kde se pohyboval Vandoorne v Monaku a kde Sauber, no a v Kanadě Vandoorne nestačil na Ericssona, to přece spíše "evidentně" mluví o pravém opaku než co tvrdíš.
uzivatel001639
14:04 12.06.2017 89.111.73.XXX
Tech 60 neni moc, ale jde o konkurenceschopnost. Podivejse kde je RB a motor take neni zadny zazrak. McL vypada aerodynamicky take docela dobre.
Jinak Cosworth??? co to je v dobe hybridni ery??? Pochybuji, ze je nekdo na svete schopny dat takto slozity motor na uroven Mercedesu za nejaky 3 roky, za 5 let bych tomu mozna veril. Ale i dnesni spalovaky jsou uplne nekde jinde nez bezny spalovaky, takze Cosworth by byl tak dobry na GP2 a to uz tu jednoho vyrobce mame
Jinak Cosworth??? co to je v dobe hybridni ery??? Pochybuji, ze je nekdo na svete schopny dat takto slozity motor na uroven Mercedesu za nejaky 3 roky, za 5 let bych tomu mozna veril. Ale i dnesni spalovaky jsou uplne nekde jinde nez bezny spalovaky, takze Cosworth by byl tak dobry na GP2 a to uz tu jednoho vyrobce mame
uzivatel001639
14:01 12.06.2017 89.111.77.XXX
Presne tak, proste pro zacatek, aby byly aspon trochu konkurenceschopni. Osobne verim ze to pujde tech 60 koni. Motor byl nejak navrzen na predkomurkove zapalovani a neslapal jak ma, vibrace, NEspolehlivost atd. takze byl vykon jiste i kvuli tomuto snizen o dost koni. Takze odstranenim problemu s vibracema, a predkomurkove zapalovani, lehke poladeni a myslim, ze tech 60 koni (30+30) asi daji, je otazka aby to nebylo za rok. Tech 60 koni se sice zda hodne, ale melo by to tam byt, kor kdyz i Honda na zacatku roku tvrdila, ze vykon maji. Proste to chce rozjet tak, jak ukazoval ten jejich zkusebni 1 valec a bude asi pohoda.
jumpman
13:50 12.06.2017 178.255.168.XXX
těch 120 je pesimistickej odhad oproti merglu v kvalifikačním modu, reálně to možná nebude ani těch 60...
... rozhodně jsou nejhorší, ale jsou evidentně lepší než loňské ferrari, alespoň co se výkonu týká, pokud by neměli tak tragickou spolehlivost, tak se pohybují kolem 6 místa PK...
... rozhodně jsou nejhorší, ale jsou evidentně lepší než loňské ferrari, alespoň co se výkonu týká, pokud by neměli tak tragickou spolehlivost, tak se pohybují kolem 6 místa PK...
Limbi
13:26 12.06.2017 147.228.41.XXX
i těch 60 je málo vzhledem ktomu že jim chybí téměř 120. Ale asi je to tak. Já se prostě divím, proč McLaren už dávno nekontaktoval Cosworth. S mercedesem se sice dostají do první 10- ky možná i 5-ky, ale mercedes je před sebe nikdy nepustí a je jedno jestli to udělají čestně nebo nečestně.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek