DISKUZE K ČLÁNKU Boullier buší do Hondy, Japonci hledají příčinu Alonsova odstoupení

Vypadalo to pro Alonsa opravdu nadějně. Po okázalé prezentaci na oválu 500 mil INDY měl našlápnuto k bodům, vůbec prvním v letošní sezóně. Jenže přišlo 67. kolo a konec nadějí. Rezignovaný Alonsův hlas oznámil další škodu a ještě hlubší rozčarování.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier buší do Hondy, Japonci hledají příčinu Alonsova odstoupení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 13.06.2017 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 3 lidé) 12.06.2017 14:46
120 koní v kvalifikaci není žádný odhad, to je… »
» uzivatel000820 (Hlasovali 3 lidé) 12.06.2017 16:50
Chce se mi říct, Hondo vykašlete se na to, motor… »
» Fantomas (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2017 17:36
Viděl bych to tak, že vzhledem k dobrým vztahům… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

46.135.3.XXX
Kdyby v Honde porad vsechno nedelali zbytecne slozite a spatne, tak si vlezou sem na f1news, prectou si nadpis a v nem je ten duvod uveden. Pet pismen, ktere znamenaji v kombinaci s Fernandem tragedii napric globalnim zavodenim. :-)

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Výrobci motorů poskytli FIA veškerá data o svých motorech. Ten průzkum cílil právě na to, aby se zjistily rozdíly ve výkonech pohonných jednotek, na to nepotřebují žádná data z dynamometru. Samozřejmě, že čas na kolo pak ovlivňují další faktory. A to, že se čísla nedostanou k tobě, neznamená, že je nikdo jiný na světě nikdy neviděl nebo že dokonce taková srovnání neexistují. A mimochodem, na dráze si takové srovnání umí udělat kterýkoliv tým díky datům, která opět nejsou veřejně dostupná. Žádná kávová sedlina.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Pokud je mi známo (a klidně mě opravte),výrobci motorů a týmy poskytli veškerá data svých vozů z VC Barcelony, která je brána jako referenční okruh, a FIA na základě nich dospěla k výsledku že první tři výrobci se v rámci VC Barcelony pohybují v rozmezí 0,3 sekundy na kolo výkonnostního rozdílu, ale nic se neříkalo o konkrétním výkonu jednotlivých jednotek.

A pokud platí fyzika a pro Formuli 1 nepochybně platí, tak ta porovnávání FIa nemahou opravdu sloužit ke zjištění skutečného výkonu motorů, protože je zde množství proměnných veličin, které výsledek zkreslují.

Pokud chceme porovnávat výkony PU, museli bychom znát změřený výkon a jednotlivé křivky z dynamometru. Vše ostatní je na úrovni věštění z kávové sedliny.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Se stejně výkoným motorem by opravdu měli na to, aby Red Bull poráželi. Red Bull letos nepostavil zrovna extra šasi.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Samozřejmě, veřejně to ale neprezentují. FIA nic odhadovat nemusela, výrobci motorů ji data museli poskytnout.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nemyslím si, že by dokázali s red bullem bojovat ani pokud by měli stejný motor, osobně si myslím, že maji 4 šasi a pokud by se dokázali lépe kvalifikovat a hlavně dojet do cíle, tak ten souboj o 6 místo není zase tak nereálný alespoň v alonsově případě...

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.209.XXX
Možná právě proto vyhráli :D

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fantomas

Fantomas

185.154.60.XXX
No ale nezapomeň, že jejich auto vyhrálo následující sezonu, po tom co odešli, titul. Pouze v tom byl jiný motor ;-)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fantomas

Fantomas

185.154.60.XXX
Viděl bych to tak, že vzhledem k dobrým vztahům McLarenu (Erica Boulliera) s Petrem se jedná o "potvrzenou" informaci, takže bych to nezpochybňoval ;-)

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000820

uzivatel000820

37.188.194.XXX
Chce se mi říct, Hondo vykašlete se na to, motor hoďte ze skály, nebo do kovošrotu. Nevěŕím, že ani za 5 let to bude dobrá pohonná jednotka, alspon na úrovni dnešního Renaultu. Prostě je to od začátku špatne navrženo a Honda evidentně má technologický a znalostní deficit, vůči Mercedesu rozhodně.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

10.151.145.XXX
Oni někdy jednotlivý výrobci uvedli změřený výkon v kvalifikačním módu? Pokud vím tak i FIA při porovnávání jednotek výkon jen odhaduje na základě dat z trati.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

213.175.51.XXX
Než odešli z F1, tak měli velmi bídné období... 2007, 08...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Josef R.

Josef R.

85.132.193.XXX
A nebo by meli dovest na kazdej zavod nekolik motoru a spousty novinek. A pojmout sezonu jako testovacku. Stejne uz budou startovat posledni. Vsichni by videli ze se neco deje a aspon by to mohlo urychlit pokrok... Jediny co tak by startovali ze 125mista no 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
120 koní v kvalifikaci není žádný odhad, to je potvrzený údaj. Kdyby ztráceli jen 60 koní, tak bojují s Red Bullem!

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
"jsou evidentně lepší než loňské ferrari"
..... jak jsi na to přišel? A ještě "evidentně"? Koukni kde se pohyboval Vandoorne v Monaku a kde Sauber, no a v Kanadě Vandoorne nestačil na Ericssona, to přece spíše "evidentně" mluví o pravém opaku než co tvrdíš.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Tech 60 neni moc, ale jde o konkurenceschopnost. Podivejse kde je RB a motor take neni zadny zazrak. McL vypada aerodynamicky take docela dobre.
Jinak Cosworth??? co to je v dobe hybridni ery??? Pochybuji, ze je nekdo na svete schopny dat takto slozity motor na uroven Mercedesu za nejaky 3 roky, za 5 let bych tomu mozna veril. Ale i dnesni spalovaky jsou uplne nekde jinde nez bezny spalovaky, takze Cosworth by byl tak dobry na GP2 a to uz tu jednoho vyrobce mame 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Presne tak, proste pro zacatek, aby byly aspon trochu konkurenceschopni. Osobne verim ze to pujde tech 60 koni. Motor byl nejak navrzen na predkomurkove zapalovani a neslapal jak ma, vibrace, NEspolehlivost atd. takze byl vykon jiste i kvuli tomuto snizen o dost koni. Takze odstranenim problemu s vibracema, a predkomurkove zapalovani, lehke poladeni a myslim, ze tech 60 koni (30+30) asi daji, je otazka aby to nebylo za rok. Tech 60 koni se sice zda hodne, ale melo by to tam byt, kor kdyz i Honda na zacatku roku tvrdila, ze vykon maji. Proste to chce rozjet tak, jak ukazoval ten jejich zkusebni 1 valec a bude asi pohoda.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
těch 120 je pesimistickej odhad oproti merglu v kvalifikačním modu, reálně to možná nebude ani těch 60...
... rozhodně jsou nejhorší, ale jsou evidentně lepší než loňské ferrari, alespoň co se výkonu týká, pokud by neměli tak tragickou spolehlivost, tak se pohybují kolem 6 místa PK...

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Musí v prvé řadě vyřešit spolehlivost. A 40-60 koní ...... netroufám si v případě Hondy ani doufat. Nic takového ještě v F1 Honda neukázala, ale vzhledem k deficitu, je to opravdu potřeba a měl by to být počáteční cíl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.41.XXX
i těch 60 je málo vzhledem ktomu že jim chybí téměř 120. Ale asi je to tak. Já se prostě divím, proč McLaren už dávno nekontaktoval Cosworth. S mercedesem se sice dostají do první 10- ky možná i 5-ky, ale mercedes je před sebe nikdy nepustí a je jedno jestli to udělají čestně nebo nečestně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama