DISKUZE K ČLÁNKU Boullier buší do Hondy, Japonci hledají příčinu Alonsova odstoupení

Vypadalo to pro Alonsa opravdu nadějně. Po okázalé prezentaci na oválu 500 mil INDY měl našlápnuto k bodům, vůbec prvním v letošní sezóně. Jenže přišlo 67. kolo a konec nadějí. Rezignovaný Alonsův hlas oznámil další škodu a ještě hlubší rozčarování.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Boullier buší do Hondy, Japonci hledají příčinu Alonsova odstoupení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 13.06.2017 10:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 3 lidé) 12.06.2017 14:46
120 koní v kvalifikaci není žádný odhad, to je… »
» uzivatel000820 (Hlasovali 3 lidé) 12.06.2017 16:50
Chce se mi říct, Hondo vykašlete se na to, motor… »
» Fantomas (Hlasovali 2 lidé) 12.06.2017 17:36
Viděl bych to tak, že vzhledem k dobrým vztahům… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    46.135.3.XXX
    Kdyby v Honde porad vsechno nedelali zbytecne slozite a spatne, tak si vlezou sem na f1news, prectou si nadpis a v nem je ten duvod uveden. Pet pismen, ktere znamenaji v kombinaci s Fernandem tragedii napric globalnim zavodenim. :-)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000820

    uzivatel000820

    37.188.194.XXX
    Chce se mi říct, Hondo vykašlete se na to, motor hoďte ze skály, nebo do kovošrotu. Nevěŕím, že ani za 5 let to bude dobrá pohonná jednotka, alspon na úrovni dnešního Renaultu. Prostě je to od začátku špatne navrženo a Honda evidentně má technologický a znalostní deficit, vůči Mercedesu rozhodně.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Teď nastoupí druhá fáze, a bez upgrade definitivně zničující fáze, kdy Alonso bude startovat s penalizacemi na chvostu, a ačkoliv bude schopen zajíždět lepší časy než chvost pole, pohonná jednotka Hondy s nejpomalejší rychlostí na rovinkách ho odsoudí k marnému a zbytečnému boji, který nejspíše vyústí ve stejnej počin jako Jenson předvedl v Monaku, kdy to už raději "nesmyslně, ale zároveň chytře" poslal ke všem čertům. To budou pikantní rádia, nechci Hondě radit, ale pokud ten upgrade nehodlá v Baku nasadit, mohla by si tam raději zkusit dát Macuschitu nebo jak se píše a Alonsovi nechat zkusit vyhrát zase nějakej jinej závod v jiné sérii.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Honda potrebuje nasadit upgrade co nejdrive, jinak jak pises. To nemuze dat Ala bez nejakych psychickych nasledku ani za nic. Musi prijit upgrade, kdy uz ty motory vydrzi a minimalne 40-60 koni, aby aspon nebyly zas tolik pozadu. Jinak se zda rozchod hotovou veci. Ikdyz Mercedes uvidi schopnosti McL a jeho rychlost i s tak bidnym motorem od Hondy, muze se zacit dost cukat s dodavkou a nakonec nebude jine cesty jako u RB. Cekam na upgrade, jinak je to o nicem. Vcera jsem po dlouhe dobe stihl cast zavodu a malem me z Ali trefilo, 2 kola pred cilem 20
      Ten bezpecnosti ram kolem jedzce pekne letel, skoda ze to Ala nepustio do radia, to by asi nebylo jen "GP2 Engine" 10

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.41.XXX
        i těch 60 je málo vzhledem ktomu že jim chybí téměř 120. Ale asi je to tak. Já se prostě divím, proč McLaren už dávno nekontaktoval Cosworth. S mercedesem se sice dostají do první 10- ky možná i 5-ky, ale mercedes je před sebe nikdy nepustí a je jedno jestli to udělají čestně nebo nečestně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          těch 120 je pesimistickej odhad oproti merglu v kvalifikačním modu, reálně to možná nebude ani těch 60...
          ... rozhodně jsou nejhorší, ale jsou evidentně lepší než loňské ferrari, alespoň co se výkonu týká, pokud by neměli tak tragickou spolehlivost, tak se pohybují kolem 6 místa PK...

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            "jsou evidentně lepší než loňské ferrari"
            ..... jak jsi na to přišel? A ještě "evidentně"? Koukni kde se pohyboval Vandoorne v Monaku a kde Sauber, no a v Kanadě Vandoorne nestačil na Ericssona, to přece spíše "evidentně" mluví o pravém opaku než co tvrdíš.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            120 koní v kvalifikaci není žádný odhad, to je potvrzený údaj. Kdyby ztráceli jen 60 koní, tak bojují s Red Bullem!

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              10.151.145.XXX
              Oni někdy jednotlivý výrobci uvedli změřený výkon v kvalifikačním módu? Pokud vím tak i FIA při porovnávání jednotek výkon jen odhaduje na základě dat z trati.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fantomas

                Fantomas

                185.154.60.XXX
                Viděl bych to tak, že vzhledem k dobrým vztahům McLarenu (Erica Boulliera) s Petrem se jedná o "potvrzenou" informaci, takže bych to nezpochybňoval ;-)

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                78.157.167.XXX
                Samozřejmě, veřejně to ale neprezentují. FIA nic odhadovat nemusela, výrobci motorů ji data museli poskytnout.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.128.XXX
                  Pokud je mi známo (a klidně mě opravte),výrobci motorů a týmy poskytli veškerá data svých vozů z VC Barcelony, která je brána jako referenční okruh, a FIA na základě nich dospěla k výsledku že první tři výrobci se v rámci VC Barcelony pohybují v rozmezí 0,3 sekundy na kolo výkonnostního rozdílu, ale nic se neříkalo o konkrétním výkonu jednotlivých jednotek.

                  A pokud platí fyzika a pro Formuli 1 nepochybně platí, tak ta porovnávání FIa nemahou opravdu sloužit ke zjištění skutečného výkonu motorů, protože je zde množství proměnných veličin, které výsledek zkreslují.

                  Pokud chceme porovnávat výkony PU, museli bychom znát změřený výkon a jednotlivé křivky z dynamometru. Vše ostatní je na úrovni věštění z kávové sedliny.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr

                    Petr

                    109.81.245.XXX
                    Výrobci motorů poskytli FIA veškerá data o svých motorech. Ten průzkum cílil právě na to, aby se zjistily rozdíly ve výkonech pohonných jednotek, na to nepotřebují žádná data z dynamometru. Samozřejmě, že čas na kolo pak ovlivňují další faktory. A to, že se čísla nedostanou k tobě, neznamená, že je nikdo jiný na světě nikdy neviděl nebo že dokonce taková srovnání neexistují. A mimochodem, na dráze si takové srovnání umí udělat kterýkoliv tým díky datům, která opět nejsou veřejně dostupná. Žádná kávová sedlina.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              nemyslím si, že by dokázali s red bullem bojovat ani pokud by měli stejný motor, osobně si myslím, že maji 4 šasi a pokud by se dokázali lépe kvalifikovat a hlavně dojet do cíle, tak ten souboj o 6 místo není zase tak nereálný alespoň v alonsově případě...

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                78.157.167.XXX
                Se stejně výkoným motorem by opravdu měli na to, aby Red Bull poráželi. Red Bull letos nepostavil zrovna extra šasi.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Tech 60 neni moc, ale jde o konkurenceschopnost. Podivejse kde je RB a motor take neni zadny zazrak. McL vypada aerodynamicky take docela dobre.
          Jinak Cosworth??? co to je v dobe hybridni ery??? Pochybuji, ze je nekdo na svete schopny dat takto slozity motor na uroven Mercedesu za nejaky 3 roky, za 5 let bych tomu mozna veril. Ale i dnesni spalovaky jsou uplne nekde jinde nez bezny spalovaky, takze Cosworth by byl tak dobry na GP2 a to uz tu jednoho vyrobce mame 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Musí v prvé řadě vyřešit spolehlivost. A 40-60 koní ...... netroufám si v případě Hondy ani doufat. Nic takového ještě v F1 Honda neukázala, ale vzhledem k deficitu, je to opravdu potřeba a měl by to být počáteční cíl.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Presne tak, proste pro zacatek, aby byly aspon trochu konkurenceschopni. Osobne verim ze to pujde tech 60 koni. Motor byl nejak navrzen na predkomurkove zapalovani a neslapal jak ma, vibrace, NEspolehlivost atd. takze byl vykon jiste i kvuli tomuto snizen o dost koni. Takze odstranenim problemu s vibracema, a predkomurkove zapalovani, lehke poladeni a myslim, ze tech 60 koni (30+30) asi daji, je otazka aby to nebylo za rok. Tech 60 koni se sice zda hodne, ale melo by to tam byt, kor kdyz i Honda na zacatku roku tvrdila, ze vykon maji. Proste to chce rozjet tak, jak ukazoval ten jejich zkusebni 1 valec a bude asi pohoda.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Josef R.

          Josef R.

          85.132.193.XXX
          A nebo by meli dovest na kazdej zavod nekolik motoru a spousty novinek. A pojmout sezonu jako testovacku. Stejne uz budou startovat posledni. Vsichni by videli ze se neco deje a aspon by to mohlo urychlit pokrok... Jediny co tak by startovali ze 125mista no 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          213.175.51.XXX
          Než odešli z F1, tak měli velmi bídné období... 2007, 08...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama