DISKUZE K ČLÁNKU Formule 1 musí opustit "supermarketová parkoviště", burcuje Wolff

Když se podíváme na závody Formule 1 v poslední třetině minulého století, bez většího překvapení zjistíme, jak málo tratí přežilo do dnešních dní - byly nahrazeny sterilními "Tilkedromy", zatímco klasické trati zavál čas.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Formule 1 musí opustit "supermarketová parkoviště", burcuje Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 28.05.2017 16:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» fujtajblik (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2017 14:13
Ale houby. To jenesprávné řešení správně… »
» Libor P. (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2017 22:29
Aspon, ze se vratilo Rakousko, jeste by to chtelo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Aspon, ze se vratilo Rakousko, jeste by to chtelo Imolu a Hockenheim, ale starej

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fujtajblik

    fujtajblik

    89.177.63.XXX
    Ale houby. To jenesprávné řešení správně pojmenovaného problému. Městské tratě jsou tragickynudné. Jistě, Monako je klasika, ale jinak Valencie, Baku, Singapur - nuda. Klasické tratě byly lepší v nízké míře zabezpečení ( z dnešního pohledu) . Nudu z toho dělají vyasfaltované únikové zóny nebo třeba posunutí zdi šampionů v Montrealu apod.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka Massa

      Jirka Massa

      178.255.168.XXX
      Přesně! Nemusí být vedle tratě zeď ze svodidel, stačí mít vedle tratě trávu a štěrk.
      Jako když vyasfaltovali na Monze Parabolicu, to jsem prostě nepochopil. Když vzpomenu jak vypadala Spa na přelomu tisíciletí tak se to nedá srovnat s dnešní tratí, která má minimum travnatých ploch. Dneska se limity tratě hledají snadno, když si pilot může dovolit zkusit jít za limit a pak dále v klidu pokračovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama