DISKUZE K ČLÁNKU Honda pro Rusko chystá zvýšení spolehlivosti, výkon ale nenaroste
Piloti McLarenu Fernando Alonso a Stoffel Vandoorne dostanou v Soči vylepšený motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H), půjde však jen o vylepšení spolehlivosti slabé pohonné jednotky Hondy. K nárůstu výkonu z její strany stále nedojde, tým ale přiveze několik novinek pro své šasi MCL32.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda pro Rusko chystá zvýšení spolehlivosti, výkon ale nenaroste
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
11:07 25.04.2017 85.70.164.XXX
Já jsem určitě za stejné podmínky pro všechny, ale také jsem za to aby když někdo ztrácí tolik tak aby se jim neházeli klacky pod nohy a umožnilo se jim se dotáhnout. A co jsou ty klacky pod nohy? Penalizace za nadměrné množství komponent, nedostatek testování, a žetony. Všechny tyto aspekty jsou výhodou pro ty co odvedly dobrou práci, ostatním to práci stěžuje. Pokud bychom jen seděli a říkali si takové jsou podmínky a nic neměnili tak motory už jsou pomalu zmražené, výhody zakonzervované a s tím nesouhlasím zase já. Vše mělo jen šetřit peníze, Hondě každé toto opatření jen háže klacky pod nohy a neušetří vůbec nic. To podle mě k zamyšlení je. Žetony už konečně jsou pryč, nevidím důvod nezamýšlet se nad ostatníma klackama. Je třeba si uvědomit že ty rovné podmínky někomu seděj více a někomu méně, a za horší práci jsou horší výsledky, proč je ještě navíc penalizovat? Nevím proč se nezamýšlet nad tím co by v těchto případech sedělo více těm co ten vývoj opravdu potřebují. První TOP 10 po kvalifikaci má také do závodu již použité pneu, tak výrobce vzadu by mohl mít více povolených komponent, to není přece tak moc nesportovní, jen dáváš lepší šanci těm vzadu v zájmu sportu.
Limbi
10:16 25.04.2017 147.228.41.XXX
To už se ale bavíme o nerovné výhodě. Chápu, že pro srovnání by to pomohlo, co ale potom, kdyby nějakým zázrakem Honda předstihla ostatní. Dokážeš si představit co by se dělo? Prostě buď budou pro všechny stejné podmínky, nebo bude uměle nastavená konkurence, ale spravedlnost není rovnost viz. [odkaz na stránku]
Situs
09:08 25.04.2017 85.70.164.XXX
Myslím že Strategická skupina F1 by jako úlevu mohla Hondě alespoň zrušit ty penalizace za nadlimitní kusy PU. Honda by pak k tréningům mohla přistoupit opravdu jako k testům kde si vyzkouší vždy co potřebuje klidně v několika verzích, což by mohlo mít za následek že se spolehlivost i výkon na trati rychleji vyřeší. A samo jezdci by za špatnou práci Hondy alespoň netrpěli ještě penalizacemi.
Aktuálně
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek