DISKUZE K ČLÁNKU Jak velká je krize McLarenu s Hondou? Co je špatně a jaká je naděje?
I když se čelní představitelé McLarenu a Hondy snaží své fanoušky po neúspěšném předsezónním testování maximálně uklidnit, tak není pochyb o tom, že se tým na začátku sezóny 2017 nachází v krizi. Jak velká je?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak velká je krize McLarenu s Hondou? Co je špatně a jaká je naděje?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001639
08:16 15.03.2017 89.111.73.XXXTak nechápu, proč si to McL nepohlídal a nenechal otestovat. Vidim tu problem na obou stranach. -
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001890
13:09 14.03.2017 213.226.252.XXXKdyž se v podobném fiasku ocitl Redbull+Renault bylo to divoké, ale dnes už víme, že se z toho velice rychle dostali. A Mclaren se ukazuje jako o hodně zoufalejší. Přechtrylý frajírek Ron neuspěl a celý tým je zoufalý.
Prostě Redbull je značka A Mclaren je asi už neznačka
Hondy troch lituju, i když za to mohou také, ale jak zpanikařili a prodali tým Brownovi, tak asi ztratili karmu a jsou to zoufalci... Mohou to zas někomu prodat ... Třeba Cosworthu a ti si to polaději a příští rok budou mít výtězný motor...
To se zase dějí věci, respektive ani jsme si toho nevšimli, jak to Ron kamufloval že už se vlastně dějí dlouho a jen pod pláštíkem slavného McLarenu jsme to nedocenili-
Limbi
13:23 14.03.2017 147.228.41.XXXTohle bych neházel na triko Denisovi. Naopak se obávám, že tam teď v McLarenu naprosto chybí právě někdo jako on, kdo když se všechno sype vystoupí do čela a začne to řešit. Nezapomeň, že McLaren zažil největší úspěchy pod jeho vedením a největší propadák (který trvá dodnes) vznikl, když on ve vedení stáje vůbec nebyl. Ano vyznával jednu věc a to, že se špinavé prádlo na veřejnosti nepere, ale pochybuji, že tak asertivní byl i v případě jednání s dodavatelem za zavřenými dveřmi. Eric naproti tomu byl vždy ten vstřícný hlas, který dva roky Hondu podporoval, nyní začal konečně taky trochu kritizovat. Uvidíme, ale myslím, že Denis byl odstraněn z jiného důvodu, než byla výkonnost týmu. Upřímně já si začínám myslet, že odstranění Denise (ač i já se s ním mnohokrát neztotožnil) byla chyba pro závodní stáj, co to přineslo v pozadí ve firmě a komu těžko říct.-
uzivatel001890
13:34 14.03.2017 213.226.252.XXXJá bych mu nebral minulé úspěchy.
Jenže bránil tomu aby Honda vzala další tým (kdyby dávala motory například i Redbulu kdo ví, jak by to dnes bylo, možná že by jí nakopla jejich kultura, ale pravda museli by zdolat na stejném motoru Redbull)
Jde ale o to že Denis nenašel sponzory...
Ale hlavně prostě už je jiná doba a on to řídil špatně moc staromódně... sám se asi spoléhal na to že se vrátí staré časy s Hondou a vůbec se nedíval na to, že tehdy nebyla konkurence tak vyhrocená jako dnes... bylo to víc "amatérské" ale dnes tlačí na pilu na maximum 4 automobilky a vyhrát může jen jedna a ...
TJ Denis byl OK za Laudy, Prosta, Senny, ale tyhle poslední eskapáda Mclarenu zasadila těžkou ránu, kdyby byl nepřišel bylo to lepší, měli by dynamičtější dnešní vedení a ne historii a ztrátu identity korunovanou pomerančovau kapotou ... (Já čekal, že nasaději červeno bílou) .. ale jsou zoufalí-
Limbi
13:52 14.03.2017 147.228.41.XXXJežiš ty teď pleteš jablka a hrušky. Zbarvení vozu nemá s Denisem nic společného. On sám preferoval zbarvení do černo červeno stříbrné, za což byl kritizován už loni. Staromódní vedení? Tohle vedení je dlouhodobě udržitelné. Dnes je akorát trend vyhnat něco krátkodobě nahoru a až to praskne vymění se znovu všechno a tak pořád dokola. Viz tuhle cestu zkoušelo Ferrari a je pořád na mrtvém bodě. Letos snad prvně nikoho nevyhodili. Tohle není fotbal, úspěch se musí pěstovat a Denise tam nechali dva roky. To že sháněl sponzora je jasné, to že nechtěl vzít například značku jako Duracell a podobně mu za zlé nemám, protože chtěl zachovat úroveň stáje. Hlavního sponzora McLaren ztratil už v době kdy tam Denis ani nebyl. Nevzít další tým bylo jedině dobře z hlediska toho co se hlásalo. Honda po prvním roce řekla, že přinese x% koní na víc, že už mají vše připravené a bla bla bla (viz letošek kdy hlásala to samé) v takovém případě by McLaren posloužil red bullu jako testovací stáj která ztratila rok tím, že vylazovala motor pro konkurenci. Navíc Red Bull použil diskuse o Hondě jen k tomu aby vytvořil tlak na Renault, což se jim podařilo. Honda se na absenci dalších stáje začala vymlouvat až ve chvíli, kdy bylo jasné, že ten motor v té koncepci nikdy nedosáhne na úroveň konkurence (před začátkem loňska). Pochybuju, že by po testech letos, někdo Hondu chtěl v příští sezoně za dodavatele. Házet neschopnost takového giganta v automobilovém průmyslu na vedoucí osobu stáje, která je v podstatě zákazník je prostě nesmysl. Mimochodem červená a bílá (Malboro), nikdy nebyla barva McLarenu jen je spojená s největšími úspěchy. Barva McLarenu byla vždycky oranžová (novodobě potom červená a černá/odstíny šedi)
-
-
-
-
rock
12:56 14.03.2017 37.188.190.XXXbtw jestliže by měli motor, který na loňskou Hondu ztrácel 50 k, která na loňský Mercedes ztrácela dalších 80 k... a jestliže Mercedes od té doby nějakýho toho koníka našel, o čem vůbec nepochybuju, tak by aktuálně byli 150 k za Mercedesem. Checht... To už je lepší jít do GP2. Teda vlastně F2 - což by taky byli jediní soupeři, se kterými by McLaren-Honda dokázal držet krok. Snad to dokážou do Austrálie nějak fixnout. -
rock
12:53 14.03.2017 37.188.190.XXXad odstavec "Co je špatně?"
Mám za to, že aktuální motor Ferrari najezdil v testech jenom 7778.5 km (on je to teda ještě pořád čtyřnásobek Hondy).
Motor Sauberu je loňský a data z něj budou pro specifikaci 2017 použitelná v omezené míře nebo vůbec ne. -
Limbi
12:00 14.03.2017 147.228.41.XXXČlánek dobře sumarizuje problémy, jen mi tam chybí nějaké zdroje. Pokud je pravda, že by auto jezdilo s výkonem přiškrceným až o 50 koní, mohla by ta propastná ztráta (přes 2s na kolo) být pod 1 vteřinu a to by dávalo alespoň jistou šanci na body. Ale Honda slibovala od začátku loňska, že letošek by měl být ve znamení dorovnání sil s mercedesem. Jejich neschopnost a tvrdohlavost je opravdu na úrovni dorostenců.-
-
uzivatel001639
12:24 14.03.2017 89.111.77.XXXPochybuji, ze by Honda po 2-lete zkusenosti prisly letos s motorem o nizsim vykonu. Je jasne, ze ty problemy asi vibrace zpusobily problemy a jezdilo se v konzervativnim rezimu. To ze se jezdilo se sniozenym vykonem rikal Boulier v rozhovoru. Na dynamometru museli videt jasny pokrok, protoze by jinak nerikali, ze dorovnali lonsky Mercedes. Motor by mel byt minimalne na urovni Renaultu, jenze zvysene vibrace neumoznuji jeho provoz na plnem vykonu a v omezenem jsou na tom asi hure jak loni, coz je mozne.
Jestli jsou tvrdohlavi je tezze soudit, kdyz je nekdo presvedcen, ze jeho cesta je dobra, tak si preci od toho nenecham kecat od nikoho jineho. Predpokladam, ze jakakoli pomoc z venku je formou konzultace,a le tak max nad koncepci, coz je asi vyresene. Urcite se neresi jake ma mit motor vibrace a nejake presne detaily motoru, to by si ho Honda mohla rovnou nechat cely nekde postavit.
Pokud chceme opravdu slusne zavody a boje o tituly asi by bylo pro vsechny lepsi zavest volne testovani nebo tetsovani v omezenych dnech jak si to tym sam zvoli. S takto slozitou technikou by bylo pro vsechny vyrobce lepsi, kdyby si v prubehu vyvoje mohli cokoli vyzkouset nejaky ten den na trati.-
Limbi
12:32 14.03.2017 147.228.41.XXXOno jde o to když se to nedaří rok nebo když po třech letech světová automobilka nedokáže přinést ,když ne výkonnou, tak alespoň spolehlivou PJ. S tím testováním souhlasím, ale upřímně nevím, proč Honda nepostaví (ve spolupráci s McLarenem) testovací vůz (jiná specifikace, než je ten závodní) a neodlazují motor na trati ze reálných podmínek. Chápu, že motor sice nebude ideálně odlazen pro aktuální závodní auto, ale vychytají se dětské nemoci. Dynamometr je sice fajn, ale Honda evidentně nedokáže na dynamometru připravit shodné podmínky, jako motor čekají v závodě.-
-
tom11
13:28 14.03.2017 77.48.94.XXXať to vrazí klidně i do nějakého silničního supersportu a mají hned i praktické využití, po kterém se tak často volá . akorát by to muselo dojet alespoň na první odpočívadlo, aby to nepřekáželo na krajnici silnice....
ne, vážně mě hrozně štve, jak na tom teď jsou a hlavně nějak nevidím žádné světlo na konci tunelu. jestli za to může hlavně McL nebo hlavně Honda ( k té se kloním já ) je na jinou diskusi, ale každopádně je to úplně špatně-
rock
13:43 14.03.2017 37.188.190.XXX
To přece zkouší Mercedes a taky to nebude stoprocentní. Ale prý se nějakými úpravami dohrabou na životnost 50 000 km, to není tak málo.
Ovšem kdybych měl ty finanční možnosti a volil mezi 1.6 turbo hybrid v Mercedesu a, dejme tomu, atmosférickou sedmilitrovou V12 v Astonu Vulcan, tak by moje volba byla jasná.
Jinak teda v supersportu by toho moc nenatestovali, protože tam nedokážou mimi jiné nasimulovat potřebný géčka ve všech směrech...
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek