DISKUZE K ČLÁNKU Jak velká je krize McLarenu s Hondou? Co je špatně a jaká je naděje?
I když se čelní představitelé McLarenu a Hondy snaží své fanoušky po neúspěšném předsezónním testování maximálně uklidnit, tak není pochyb o tom, že se tým na začátku sezóny 2017 nachází v krizi. Jak velká je?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak velká je krize McLarenu s Hondou? Co je špatně a jaká je naděje?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel002255
21:03 14.03.2017 185.14.233.XXXTo je velmi zvláštní. Alonso celou dobu říkal jak je Honda super organizace. Jak je možný že není nadšený??? -
-
FantomasMan
14:51 14.03.2017 87.197.124.XXXKaždopádne sú zhrozený s tejto situácie aj v Sauberi. Lebo počítam, že po tejto sezóne plánujú prejsť k Honde. -
-
Limbi
13:34 14.03.2017 147.228.41.XXXTo že Honda staví to co staví je její chyba, ne McLarenu. McLaren už první sezonu po tom co se Honda prezentovala jako brak nabízel pomoc a dokonce data motoru mercedes, ale Japonci jsou prostě Japonci. Nepřesvědčíš je o ničem a nikomu jinému, než svým lidem nevěří. Je to prostě zcela jiná mentalita. Navíc se nesmí zapomínat, že Honda je dodavatel tudíž zcela samostatná firma a v tomhle směru může McLaren maximálně smluvně zajistit že v případě nekonkurenceschopnosti se může vyvázat ze smlouvy a nic víc. Navíc ke komu by McLaren šel? Mercedes si pohlídá, aby nikdo ze stájí, kterým dodává nebyl před nimi ( a to jakkoli včetně upravených softwarů k mapám motoru pro zákazníky). Ferrari? Nikdy by to nebyl úspěch McLarenu, kdyby vyhrával s motory historicky největšího rivala. Renault? To bych řekl, že by si pohlídal zas Red Bull aby se tohle spojení nikdy neuskutečnilo. Je škoda, že o návratu nepřemýšlí například BMW, které je i na poli osobních vozů hlavní rival mercedesu. Věřím, že i Toyota by na tom se zkušeností hybridních technologií byla lépe než Honda, ale myslím, že přístup mají stejný. McLaren je v pasti a zcela odkázaný na Hondu, pokud se neobjeví nový hráč, který by se sakra hodil.-
-
Limbi
13:56 14.03.2017 147.228.41.XXXTo jo, ale bohužel tady to není jako jít nakupovat do lidlu a když tam nebude něco poměr cena/výkon tak to koupím v albertu. Všichni víme, že Honda je celkem slibotechna (stačí projít předsezoní prohlášení jejich zástupců i na zdejších stránkách). Kdo může reálně vědět jak se motor zachová v autě a jak si bude stát proti konkurenci? Navíc loňský rok byl posunem kupředu. Letošek je bohužel totální skandál. A jak jsem psal od koho bys chtěl brát motory s vidinou toho, že chceš být mistr světa?
-
-
rock
14:03 14.03.2017 37.188.190.XXX"Mercedes si pohlídá..."
Alibistický kecy McLarenů.
2010, 2011 a 2012 byl McLaren před továrním Mercedesem.
2013 a 2014 ne, ale tam by možná měli kluci od McLarenu hledat chyby hlavně u sebe; už 2013 to byla děsná slabota a 2014 je vyklepl Williams a na paty jim tvrdě šlapala Force India. Ty dva týmy dohromady neměly takový rozpočet, jak samotný McLaren...-
Limbi
14:18 14.03.2017 147.228.41.XXXJá narážel na to, že si stěžoval Williams a ostatní, že jim Mercedes nedává to co sám používá. Byla to kauza nevím jestli loni, nebo letos a je to pochopitelné. Tovární tým bude chtít být vždycky před zákazníkem. Tohle byla diskuse o Denisovi a shrnul jsi to moc pěkně, 2011 přišel Martin místo Denise tudíž jediné období kdy lze posuzovat jeho práci je 2012 až 2014 kdy tým opravdu vedl se vším co se tam dělo. 2014 se vrátil Denis. Oddělení McLarenu pracovalo v pohodě do roku 2013, kdy se rozhodli postavit naprosto nový vůz, aniž by tomu předcházela změna v pravidlech. Od té doby jen doháněli ztrátu. Nelze ale říct, že loňské šasi bylo špatné a o letošním i piloti říkají, že také není, jen prostě nemají výkon. Alonso je už celkem vytočený, tak si myslím, že by se taky přihlásil, kdyby se mu auto zdálo kompletně na nic. -
-
-
uzivatel001639
14:34 14.03.2017 89.111.77.XXXNemyslim, si ze by Toyota byla lepsi volba. Hybridy maji dle meho na podobne urovni, Honda bych dokonce rekl, udela i neco lepsiho ,ale drazsiho.
Tohle je hlavne o spalovaku a tady Toyota dle meho nemuze nabidnout vice, jestli BMW tezko rici.
Honda udelala to same co se povedlo loni Ferrari, ty meli take problem s vibracema. Odstranit ty vibrace nebude snad problem.
Na jinych tocivych strojich se upravuji vibrace take a jde to. Pravdepodobne se jedna o spatne naladeni vlastnich frekvenci motoru spolecne se sasim. Dochazi asi k rezonanci a motor vibruje az mu to nesvedci. Upravy jsou celkem jednoduche pomoci zmeny hmoty, vahy. Uvidime kolik maji na to prostoru, ale jedna se dle mho o problem, ktery souvisi i se sasim auta, protoze to musi byt take nejak naladeno. Podobne se to dela i u osobaku. Je to chyba v datech mezi McL a Hondou, tady mel dle meho take prijit pozadavek i od McL, ten treba nedodav to co mel. Tezko soudit.
Rezonující strojní součásti a nosné konstrukce mají schopnost zesílit i menší problémy s vibracemi do té míry, že dojde k poškození připojeného zařízení nebo k poruše daného stroje, což může mít katastrofální následky.-
Limbi
14:56 14.03.2017 147.228.209.XXXAsi máš pravdu v přenosu požadavků, ale na druhou stranu jakékoli ústrojí se navrhuje a testuje tak, aby nedošlo k poškození funkčnosti dílů při nízkém zatížení. Tj aby vlastní frekvence byla co možná nejvíce vzdálená od toho, co by jí mohlo přijít reálně do cesty. Pokud je to například problém pouze uložení motoru je to celkem pohoda, pokud ty vibrace vznikají uvnitř motoru je to konstrukční problém a ten už bude horší.-
uzivatel001639
16:05 14.03.2017 178.255.168.XXXJe jasne, ze navrh se tak dela, ale nekdy to proste smeruje k frekvencim, ktere se nechteji. Hasegawa rikal, ze na stolici problem nebyl, coz ukazuje az na problemy se sasim. Ze by byl problem ve vyrobe motoru nebo v samotnem motoru si nemyslim, loni a predloni problem nebyl, tak proc by najednou neumeli udelat spalovak s malymi tolerancemi. to by se stejne projevilo uz na stolici, coz se neprojevilo. Mam akorat strach, aby tam byl dost velky prostor motor preladit dle pozadavku sasi. Nevidim v ubrani a pridani vahy zas takovy problem, ale je tam prostor??? to se uvidi v Australii -
jumpman
17:53 14.03.2017 178.255.168.XXXjako uvědom si, že v tý hondě těžko budou nějaký ořezávátka, aby nepoznali na stolici, že jim to vibruje. Tohle bude spíš problém šasi, než samotného motoru. Stejně tak ta olejová vana, myslíš, že by to vyrobili, kdyby jim to na stolici nechodilo? Holt mcl má nějaké požadavky a je otázkou, do jaké míry probíhá komunikace mezi japomskem a británií...-
uzivatel001639
18:19 14.03.2017 178.255.168.XXXTo je presne ono, McL musi davat pozadavky a to presne specifikovane a ladit dohromady. Kdyz je ale zakazane zkouset motor v sasi jde to tezko doladit dohromady. Zajimalo by me jak se hlida to nezkouseni v sasi u toarniho Ferrari a Mercedesu, kdyz je vse pod stejnou strechou
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek