DISKUZE K ČLÁNKU Bude se letos méně předjíždět? Pirelli si to úplně nemyslí

Šéf motorsportové divize Pirelli si myslí, že širší pneumatiky nebudou mít v sezóně 2017 žádný větší vliv na frekvenci předjíždění, a vyvrací tak obavy některých jezdců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bude se letos méně předjíždět? Pirelli si to úplně nemyslí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 14.01.2017 19:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 14.01.2017 11:11
Tal pokud má Pirelli pravdu a piloti nebudou… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 14.01.2017 11:37
Jojo, kéž by tomu tak bylo 03 »
» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 14.01.2017 11:00
V sezoně 2009 byli zase hodně široká přední… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Tal pokud má Pirelli pravdu a piloti nebudou muset jezdit podle toho, jakou mají gumy teplotu, je to pozitivní zpráva. Ještě aby ty gumy snesly i nějaké probrždění a dočkáme se opět pěkných soubojů. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jojo, kéž by tomu tak bylo 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        no, ale aby to nebylo jak koncem éry bridge, kdy na jedné sadě byli schopni odjet celý závod...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          178.165.131.XXX
          Na nejtvrdší směsi to šlo na některých okruzích pomalu už letos. Samozřejmě za určitých podmínek. Snad to Pirelli vyjde, jak chtějí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Ale tenkrát nevozili 3 směsi různé tvrdosti, ale jen jednu. Ať si týmy vyberou, jestli chtějí odjet závod na jednu výměnu na tvrdých, nebo na 3 výměny na měkkých. Hlavně tenkrát byly gumy pořád dobré, dokud se nazačly pomalu trhat. Teď se zpomalují, zpomalují, zpomalují a jezdcům nezbývá než šetřit, šetřit, šetřit. Z boxů slyšíme, ať nejezdí moc rychle, z kokpitu že pomaleji už to nejde. To je závod vrcholné serie??? Po závodě většina komentářů je o šetření gum, ne o soubojích. Pak se diví, že sledovanost klesá? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      A nebude větší výdrž pneumatik na škodu předjíždění a závodní show? Vetsi degradace = vetsi rozdily mezi vozy v ruznych fazich strategii = vetsi sance na predjeti.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já si to uplně nemyslím. Sice je pravda že mezi starší a novou pneu nebude takovej rozdíl a útočící to bude mít proto těžší, ale zase na to bude moci více a déle tlačit, a i když předjíždění díky tomu možná trochu ubyde, tak ta závodní show a napětí snad naopak přibude. Já v to doufám.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Ale úporné hlídání si teploty a zničení gumy po jednom probrždění ještě neznamená, že musí gumy vydržet celý závod. Soudím podle dřívějších dob, kdy gumy nebyly tématem číslo jedna při rozhovorech a přito se jezdívalo na víc výměn.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    V sezoně 2009 byli zase hodně široká přední křídla také se předjíždělo. Myslím že vždy jde o závodníkovi kdy se rozhodne předjet.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama