McLaren: Rozhodovat bude více faktorů

Daniel Šupa, 14. března 2005, 23:06 Google+

Oba závodní jezdci stáje McLaren Mercedes se do Sepangu těší.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Räikkönen, Kimi

Räikkönen, Kimi | foto: McLaren

Sdílejte článek

Druhý závod sezony v tropických podmínkách nebude snadný. „Sepang je poměrně technickým okruhem s potřebou průměrného přítlaku. Dobrou trakci potřebujete především v zatáčkách 14 a 15, kdy následují dlouhé rovinky,“ vysvětluje Fin Raikkonen a dodává, že dostatek trakce umožní vyšší nájezdovou rychlost a tím i výrazně lepší čas na kolo.

„V prostřední sekci musí být vůz zase velmi dobrý při brždění. Okruh je náročný jak pro jezdce, tak pro jeho monopost, ale šířka až 15 metrů umožňuje různé ideální stopy, což usnadňuje předjíždění.“

Jeho týmový kolega Montoya řadí malajský okruh ke svým oblíbeným tratím. „Jezdí se tam fajn, je to většinou zajímavý závod, zvláště zatáčky 5 a 6 jsou výzvou a vzrušující. Vůz potřebuje mít dobré nastavení, snažíte se tam jet na hraně.“

Kolumbijec také hovořil o teplotách a náročnosti. Jezdci mohou ztratit 4 litry tekutin, v kokpitu panují až 50° teploty. Rychlosti přesahují 330 km/h a bude to druhý závod se stejnými motory, takže se dá očekávat větší počet odstoupení a potíží s vozy.

„Malajsie je vyhlášená svými monzunovými lijáky a teplotami, tak doufáme, že se netradiční povětrnostní podmínky z Austrálie nebudou opakovat i o tomto víkendu. Potřebujeme odjet několik závodů za normálních podmínek, abychom mohli zhodnotit přínos letošních změn v pravidlech,“ dodal CEO týmu F1 West McLaren Mercedes Martin Whitmarsh.


Foto: West McLaren Mercedes

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: McLaren: Rozhodovat bude více faktorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

Vítězové na pódiu v Monaku

Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fisichella, Giancarlo

Fisico málem přišel o své druhé vítězství

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

  2. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  3. Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  6. Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud