DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Jak Räikkönen o pole-position přišel

SPA-FRANCHORCHAMPS - ANALÝZA NEJLEPŠÍCH SEKTORŮ A MAXIMÁLNÍCH RYCHLOSTÍ; Jaké časy a rychlosti dosahovali během kvalifikace na Velkou cenu Belgie v jednotlivých částech okruhu a jaké strategie můžeme v neděli očekávat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Jak Räikkönen o pole-position přišel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 27.08.2016 23:00 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jenson na McLarenu opravdu dobrá práce, až překvapivě vynikající. Honda tam koníčky očividně přidala a to je určitě dobře. Ovšem myslím že boj s Ferrari opravdu ještě ne, a ani s Williamsem to nevidím tak růžově, ale když vše klapne, mohl by alespoň jeden porazit. Ovšem kdyby sprchlo, a je to dost pravděpodobné, tak bych mu, ale i Alonsovi, věřil ještě více 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      já si myslím, že motor od Hondy není vůbec špatný, problém bude někde trochu jinde. Pokud by měl mcl vážně tak dobré šasi jak proklamuje, tak by měl na stabilní 4 pozici v šampionátu, ne že se jen občas nesměle uchází o body. Pokud by totiž ten motor ty koně neměl, tak na trati jako SPA zůstanou v první části kvaldy...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No, nevím kolik jim přinesl upgrade, ale na TR takovej náskok rozhodně nikdy neměli. Těžko hodnotit šasi a motor, ale v Maďarsku jasně 4 nej tým a v Baku dost mizérie. Já si myslím že šasi McLarenu se rychle lepší, v Monacu to nebylo ono. Ovšem šasi zas vynikne i s lepším výkonem motoru, neb můžeš dát i špinavější přítlak, je to asi složitější 12 Je to McLaren-Honda, a samotná Honda se nejspíše tímto upgradem dostala před Ferrari 2015 co má TR. Lepšej se, každej zvlášť i spolu, navíc šasi by mělo být excelentní, což ještě určitě není, neb Honda jim dává výhodu malého balení, tam má díky tomu McLaren potenciál který ještě uplně nezúročil, musí, a asi by i mělo být nej, pokud chtěj ....... 11

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Motor Hondy není špatný, akorát na Mercedes ztrácí stále 70 - 80 koní a spolehlivost také není tam, kde by měla být. 03 Se čtvrtým nejrychlejším šasi je tedy tam, kde by podle očekávání měl být. Spa není jen o koních, ale také o aerodynamickém balíku, není to tak jednoduché. Nasazují jen takové prvky, u nichž je vysoký L/D koeficient. Nemůžou jezdit se "špinavou" aerodynamikou jako ostatní - na vyšší přítlak zkrátka nemají koně.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama