BAR priznal, kde má problém

Jozef Smrtník, 10. března 2005, 08:22 Google+

Predstavitelia týmu BAR Honda prezradili, čo bolo príčinou ich neúspechu na GP Austrálie.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
B.A.R

B.A.R | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Sdílejte článek

Otvorne priznávali problém so šasi 007. Ešte pred prvým pretekom sa však niesli informácie priamo od stajne o možnom prvom útoku na výťazné priečky. Ako sa ukázalo, Jenson Button a Takuma Sato nemali šancu ani bodovať, preto zamierili do boxov pred koncom, aby si mohli aspoň na ďalšiu GP Malaizie nasadiť nové motory.

Príčinou zlej jazdy oboch pilotov bol problém s aerodynamikou a slabou priľnavosťou pneumatík. "Jenson síce dokázal držať krok s konkurenciou, ale pre predbiehacie manévre nemal dostatočný prítlak. Mrzí nás, že sme nevedeli využiť jeden zo slabších dní Ferrari." vraví šéf týmu Nick Fry.

V Austrálii sa mali monoposty BAR Honda predstaviť s novým predným krídlom, ktoré malo zabezpečiť lepšiu prilnavosť. "V Melbourne sme mali nové krídlo, ktoré bolo iné, než sme ukázali pri predstavení auta. Vyskúšali sme cez víkend obidve verzie, ale aj tak nám to nepomohlo." dodáva technický riaditeľ Geoffrey Willis. "Momentálne máme tri verzie predného krídla, a na GP Malaizie budeme mať ešte jedno. Vyladenie auta je veľmi dôležité nie len pre dobrý prítlak, ale aj pre celkovú stabilitu a charakteristiku auta. Musíme tráviť viacej času na trati, aby sme vedeli identifikovať problémy."

Foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Vytisknout

Diskuze: BAR priznal, kde má problém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Button, Jenson

Být druhým je málo

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud