Němec s tímto řešením ochrany kokpitu v pátek absolvoval jedno instalační kolo. Jen připomeňme, že toto řešení má jeden centrální pilíř před hledím jezdce. Na Silverstone jsme mohli vidět lehce upravenou verzi (nazývanou Halo 2) po testech té první v rámci předsezonních testů v Barceloně. Aktuální verze je vyrobena z titanu, což ji činí lehčí, ale zároveň stejně odolnou jako předcházející řešení.
Britský Autosport se Sebastiana Vettela zeptal, jestli nemá obavy z viditelnosti, Němcova odpověď byla následující. "Viditelnost dopředu byla fajn, protože to bylo jen instalační kolo, první výjezd dne. Celková viditelnost byla OK, samozřejmě stále máte něco uprostřed [pilíř], ale nahoře trochu ztrácíte. Když řídíte, tak se nerozhlížíte nahoru na oblohu, ale potřebuje to nějaké další jízdy."
Fotogalerie z pátečního testu Halo konceptu na Silverstone:
Další vylepšení jsou očekávána a má se za to, že FIA dá finálnímu návrhu zelenou před letní přestávkou, tedy ještě v tomto měsíci. "Je jasné, k čemu je to vytvořeno a je jasné, co by to mělo dělat, musíme se ujistit, že předvedeme něco, co je bezpečné za všech podmínek a nebude to představovat žádné kompromisy. Vždy budete mít určité scénáře, které nemůžete pokrýt. Ale snažíte se jich pokrýt co možná nejvíce, takže to musí být cílem."
Fotogalerie z předsezonních testů v Barceloně, kde Halo koncept vyzkoušeli oba jezdci Scuderie Ferrari, zde: