DISKUZE K ČLÁNKU Button: Potřebujeme správné okruhy pro závodění

Akce, vzrušení a přitažlivost pro diváky na straně jedné, bezpečnost na druhé. Podle veterána Jensona Buttona je třeba tyto aspekty položit na misky vah k dosažení správné rovnováhy při výběru tratí pro kalendář F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: Potřebujeme správné okruhy pro závodění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 27.06.2016 16:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 27.06.2016 12:24
Za mě jedna z nejdokonalejších tratí je Imola.… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 27.06.2016 13:02
Sice pěkná trať, ale má jednu "malinkatou… »
» Mike17 (Hlasovali 2 lidé) 27.06.2016 16:06
Nevím, nemám statistiky, ale pokud si to dobře… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Chtějí nás vidět bojovat - když se podíváte na letošní Barcelonu, tam byli čtyři piloti dvou různých týmů a bojovali o vítězství, proto byla z hlediska diváků tomuto závodu věnována daleko větší pozornost než kterémukoli jinému závodu v tomto ročníku," pokračuje současný pilot McLarenu.
    Zdroj: [odkaz na stránku]

    Amen.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    31.47.102.XXX
    Za mě jedna z nejdokonalejších tratí je Imola. Hodně mi chybí.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Imoly mám rád původní, bez všech těch zpomalovacích zatáček a šikan... to byl alespoň fičák. 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Sice pěkná trať, ale má jednu "malinkatou chybičku". Nedá se na ní předjet. 03

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        31.47.102.XXX
        Na Imole se předjíždět dá, ale člověk na to musí mít "koule". Je pravda, že lepší bylo, když byl díky tankování v autech i váhový rozdíl. To si myslím, že kolikrát pomohlo víc než DRS. Pořád mi tankování a ta strategie v boxech celkem chybí. Parádně to míchalo pořadím. Imola je klasická trať a hodně tam záleželo na výjezdu ze zatáček. Pokud byl například na cílovku dobrý nájezd na konci se předjíždět dalo. Navíc si myslím, že je to trať kde se dá jezdit hodně blízko u sebe a to taky hodně zatraktivňuje závod a nutí jezdce v předu k chybám.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Nevím, nemám statistiky, ale pokud si to dobře vybavuju, tak od předělání okruhu bylo předjetí vyjímečnou záležitostí. Cílovka se značně zkrátila a jiná dlouhá rovinka tam není. Pokud jezdec neudělal chybu, nebo nebyl mezi vozy velký rozdíl, koule nepomohly. Už si nepamatuju, kdy naposledy se Imola jela (2006?), ale když měli problémy s předjetím tehdy, dnes by to lepší nebylo.
          Ale jooo, charakter ta trať má. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Z bezpečnostního hlediska chápu že chce mít výběhové zóny všude a nenarazit do zdi, ale to všude sebou nese nedodržování tratě a když jezdec nedobrzdí, vrátí se na trať a moc se toho neděje. Tam si myslím že to ubírá dost na kouzlu závodění i mistrovského umění a jezdec mimo trať by měl podle mě být pokaždé potrestán třeba průjezdem boxy. Pokud tam z důvodu bezpečnosti nemá být zeď, či štěrk, tak by měly přijít tvrdé tresty za nedodržení limitu tratě, ať vědí že sice nevjeli do zdi a vyváznou bez zranění, ale závod jim to velmi pokazí.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      31.47.102.XXX
      Pokud by se to mělo posuzovat opravdu pořádně musel by být stejný metr. Tj něco jako světelné závory, vymezující dovolený prostor pro jízdu. Dle mého byla spousta napomenutí a penalizací za zkracování tratě udělena jednomu z 5-ti jezdců. kteří tak činili. Chce to hlavně stejný metr. Jako je třeba měření rychlosti v boxech.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jasně, tam by to muselo být jednoznačný, bez diskuzí, a trest pokaždé - jako při ulitém startu.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          s Jensonem lze souhlasit se zcela jednoznačnou výjimkou - návratu na trať. v tomto jste to, kolegové, trefili úplně přesně. ale ani jezdci v tomhle nejsou zdaleka jednotní - viz Kvjatův názor v článku o "trestajících" okruzích a přání, aby takových okruhů by bylo ještě víc..

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama