DISKUZE K ČLÁNKU Button: Potřebujeme správné okruhy pro závodění
Akce, vzrušení a přitažlivost pro diváky na straně jedné, bezpečnost na druhé. Podle veterána Jensona Buttona je třeba tyto aspekty položit na misky vah k dosažení správné rovnováhy při výběru tratí pro kalendář F1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Button: Potřebujeme správné okruhy pro závodění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
13:02 27.06.2016 93.99.87.XXXChtějí nás vidět bojovat - když se podíváte na letošní Barcelonu, tam byli čtyři piloti dvou různých týmů a bojovali o vítězství, proto byla z hlediska diváků tomuto závodu věnována daleko větší pozornost než kterémukoli jinému závodu v tomto ročníku," pokračuje současný pilot McLarenu.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Amen. -
-
airwar1939
12:58 27.06.2016 77.240.188.XXXImoly mám rád původní, bez všech těch zpomalovacích zatáček a šikan... to byl alespoň fičák. -
-
Limbi
15:37 27.06.2016 31.47.102.XXXNa Imole se předjíždět dá, ale člověk na to musí mít "koule". Je pravda, že lepší bylo, když byl díky tankování v autech i váhový rozdíl. To si myslím, že kolikrát pomohlo víc než DRS. Pořád mi tankování a ta strategie v boxech celkem chybí. Parádně to míchalo pořadím. Imola je klasická trať a hodně tam záleželo na výjezdu ze zatáček. Pokud byl například na cílovku dobrý nájezd na konci se předjíždět dalo. Navíc si myslím, že je to trať kde se dá jezdit hodně blízko u sebe a to taky hodně zatraktivňuje závod a nutí jezdce v předu k chybám.-
Mike17
16:06 27.06.2016 93.99.87.XXXNevím, nemám statistiky, ale pokud si to dobře vybavuju, tak od předělání okruhu bylo předjetí vyjímečnou záležitostí. Cílovka se značně zkrátila a jiná dlouhá rovinka tam není. Pokud jezdec neudělal chybu, nebo nebyl mezi vozy velký rozdíl, koule nepomohly. Už si nepamatuju, kdy naposledy se Imola jela (2006?), ale když měli problémy s předjetím tehdy, dnes by to lepší nebylo.
Ale jooo, charakter ta trať má.
-
-
-
-
Situs
12:04 27.06.2016 85.70.164.XXXZ bezpečnostního hlediska chápu že chce mít výběhové zóny všude a nenarazit do zdi, ale to všude sebou nese nedodržování tratě a když jezdec nedobrzdí, vrátí se na trať a moc se toho neděje. Tam si myslím že to ubírá dost na kouzlu závodění i mistrovského umění a jezdec mimo trať by měl podle mě být pokaždé potrestán třeba průjezdem boxy. Pokud tam z důvodu bezpečnosti nemá být zeď, či štěrk, tak by měly přijít tvrdé tresty za nedodržení limitu tratě, ať vědí že sice nevjeli do zdi a vyváznou bez zranění, ale závod jim to velmi pokazí.-
Limbi
12:28 27.06.2016 31.47.102.XXXPokud by se to mělo posuzovat opravdu pořádně musel by být stejný metr. Tj něco jako světelné závory, vymezující dovolený prostor pro jízdu. Dle mého byla spousta napomenutí a penalizací za zkracování tratě udělena jednomu z 5-ti jezdců. kteří tak činili. Chce to hlavně stejný metr. Jako je třeba měření rychlosti v boxech.-
-
tom11
14:05 27.06.2016 77.48.94.XXXs Jensonem lze souhlasit se zcela jednoznačnou výjimkou - návratu na trať. v tomto jste to, kolegové, trefili úplně přesně. ale ani jezdci v tomhle nejsou zdaleka jednotní - viz Kvjatův názor v článku o "trestajících" okruzích a přání, aby takových okruhů by bylo ještě víc..
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek