Jak bylo uvedeno, na začátku dubna panovaly obavy, zda se Sauber vůbec do Číny vypraví, ovšem několik dní po Grand Prix Bahrajnu byla zveřejněna zpráva, že týmy díky podpoře švédských sponzorů dluhy uhradil a do Číny pojede (více zde).
Jak uvedl švédský večerník Expressen, Sauber má zajištěnu po finanční stránce účast v následujících dvou závodech: Grand Prix Číny a Ruska. Zásluhu na tom měli mít především osobní sponzoři Marcuse Ericssona, kteří vyplatili i chybějící mzdy zaměstnancům.
Jenže tady se objevuje rozpor v informacích. Zmíněný list uvedl, že spasiteli jsou jedinci působící v řadách firem Tetra Pak, zabývající se obalovou technikou, a módní značkou Hennes & Mauritz (H&M). Tuto zprávu však Ericssonův manažer, bývalý pilot F2 Eje Elgh nepotvrdil.
"Jsem povinnen zpochybnit důvěryhodnost této informace, které byly získány bůhvíkde. Projekt spojený s Markusem Ericssonem nemá nic společného ani s H&M, ani s firmou Tetra Pak. Nemíním nijak komentovat finanční situaci Sauberu, protože o ní nic bližšího nevím. Jen podotýkám, že se všichni snažíme řešit nastálé problémy. Skutečnost, že tým je v Číně a připravuje se na to, aby se tu co nejlépe prezentoval je důkazem, že se pokouší řešit délší dobu trvající krizi," uvedl pro švédskou stanici Viasat Elgh.