DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce zlepšit maximální rychlost, výkon motoru se proti loňsku moc nezměnil

Honda již dříve slíbila, že se po vyřešení problémů se spolehlivostí pomůže zaměřit na výkonnost. Její sportovní ředitel Jusuke Hasegawa si uvědomuje, že je potřeba zapracovat na maximálních rychlostech, které s McLarenem na závodních tratích dosahují.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda chce zlepšit maximální rychlost, výkon motoru se proti loňsku moc nezměnil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 13.04.2016 15:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 12.04.2016 14:39
Upravil jsem to, aby to nebylo zavádějící, myslel… »
» Petr (Hlasovalo 8 lidí) 12.04.2016 15:36
Nevím, proč by mělo věrohodnost F1news snižovat… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 12.04.2016 15:38
Bavil jsem se o tom s několika lidmi z paddocku -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

rock

rock

37.188.232.XXX
Hmm, já bych odhadoval jejich pozici v tabulce na konci sezóny někde na úrovni řekněme 6.-8. místa v PK. Ale když dopadnou líp, budu jenom rád.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Logická úvaha. Pohonná jednotka Hondy je nejméně výkonná ze všech (oproti loňsku zatím žádný nárůst).

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

90.180.138.XXX
Ale má a v sezoně bude McLaren 4 nejrychlejší auto

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.234.XXX
Možná v tom hraje svoji roli i to, že McLaren má podobný rozpočet, jak Sauber, Force India a Williams dohromady (když vezmu v úvahu to, co to Sauberu, FI a Williamsu zůstane po zaplacení PJ, které má McLaren zdarma, tak to možná ani nebude nadsázka).
Pak se dá předpokládat, že šasi McLarenu bude z téhle skupiny nejlepší a kdo ví, možná i dost na to, aby do jisté míry vykompenzovalo Hondu. Byť teda na Force Indii McLaren podle mne nemá a na Williams taky ne.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

90.180.138.XXX
Okay, v tom případě i McLaren má jedno z nejlepších šasi, když s nejhorší PJ celkem solidně válčí?

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Nevím, jak jsi na to přišel, ale při rozhovorech s nimi mě naopak spíše překvapilo, jak se shodují. Ti lidé z týmů nic neodhadují - své údaje znají naprosto přesně, a naopak díky datům dokáží celkem přesně určit sílu soupeřů - nejen výkon motoru, ale i zvolený odpor atd. Rozhodně se neliší o +/- 50 koní. Samozřejmě si ale můžeš věřit, čemu chceš.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Red Bull má ultra šasi. 03

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Je zajimave, jak lidi z ruznych staji rikajici ruzne info o vikonech a take se ohaneji cisly z dat. Ti inzenyri, aerodynamici a sefove tymu jen neco odhaduji a vysledky se ruzni +/- 50 koni 03 Jedine cemu verim, je ze ma Mercedes nejsilnejsi motor 03

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

90.180.138.XXX
4. ať dělá kdo chce analýzy, vždycky se každej může chybovat, takže se tu nehádejte jak děti na písku 03

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
1. Petr nikdy nepsal, že s Hornerem souhlasí.
2. Top speed souvisí se sílou motoru pouze částečně
3. STR bylo v časech pomalejší než RB vždy (až na vyjímky) i s naprosto stejným motorem.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

90.180.138.XXX
No stačí si vzpomenout, kdy se po Austrálii prohlašovalo, že RB je za Ferrari cca 2 desetiny v závodním režimu a jestliže, Renault letošní PJ ztrácí 40-50 koní na Ferrari, tak to by RB musel mít ultra šasi

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

90.180.138.XXX
Koukám, že jsou tu velké dohady ohledně řeči čísel, no vzhledem k tomu, že je jasné, že letošní PJ Ferrari je stále silnější než PJ Hondy, tak McLaren musí mít hodně silné šasi, když McLaren na motorvé trati v Bahrajnu ujel Sauberu o parník, nemluvě o FI, která má letošní PJ Mercedesu a navíc Stoffel Van. nebyl daleko ani od Williamsu (samozřejmě Williams jel konzervativní strategii) tak se mi nabízí otázka, je PJ Hondy nejslabší a šasi McLarenu jedno z nejlepších, nebo PJ Hondy není tak strašný křáp a šasi McLarenu je ok?

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.140.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 2 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Bavil jsem se o tom s několika lidmi z paddocku - inženýry, aerodynamiky i šéfy týmu - jejich jména pochopitelně zveřejňovat nebudu. A je to ostatně jasně patrné i z čísel.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Nevím, proč by mělo věrohodnost F1news snižovat to, pokud otiskneme názor šéfa týmu - jeho přímou řeč. Předtím jsem "otiskl" mnohem větší hovadinu - výrok Lowea hodnotícího Ferrari 2015 jako nejslabší motor v poli. To ti nevadí proto, že Renault zařadil před něj? Tobě unikají základy, o čem je objektivní novinařina - snažíme se vám předložit názory z celého spektra paddocku, i když jsou protichůdné. Co je pravda a co ne se pak snažím vysvětlit na základě čísel ve svých analýzách.

Tvá čísla raději nekomentuji, ale opět jsi zcela mimo - máš tam minimálně jeden fundamentální nedostatek a dokládáš, jak jsi naivní. Ale opět máš tu drzost to předkládat jako fakt, smajlíkovat a dělat ze mě hlupáka. To, že je Renault před Ferrari 2015 je nesmysl nejen pro mě, ale i pro celý paddock (krom jednoho politicky motivovaného výroku Lowea).

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.140.XXX
Renault doplácí na slabé šasi. Ale i přes to si myslím, že celková výkonnost Renaultu (šasi + motor) není horší (nebo je jen lehce horší) než celková výkonnost Mclarenu. V prvním závodě dostal Button od obou Renaultů celkem dost naloženo (kvůli špatné práci Mclarenu s pneu), ve 2. závodě byl Vandoorne o cca 10s před Magnussenem, který však startoval z boxů. Uvidíme teď v Číně, za sebe se na pokračování tohoto souboje těším a doufám, že se tento souboj brzy přenese ke špici startovního pole, né do jeho 2. poloviny. 04

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Mohu se zeptat kde a jak?

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

176.74.140.XXX
Děkuji za upřesnění v článku, nyní je to pochopitelné.

Co se nesmyslnosti čísel týče, tak největší blbost za poslední týdny jsem četl zde a byla to další z "Hornerovin", konkrétně 0,8s. Fanatický fanda rozhodně nekritizuje svůj oblíbený tým, já se do špatné práce Renaultu opřel mnohokrát, ale to je úplně jedno. Myslím, že airway1939 (tak nějak byl ten nick) celkem přehledně spočítal, proč je to blbost, samozřejmě bez tvé reakce. Víš, udivuje mě, že člověk jako ty, který má přístup k informacím ve světě F1 jiný než normální smrtelník, má potřebu nechat otisknout takový hovadiny (narážím opět na článek o 0,8s). To opravdu posléze věrohodnost F1news shazuje.

Pokud vím, Renault tvrdí, že stáhli na Mercedes 0,5s, Mercedes se zlepšíl o cca 1s. Dle této logiky se Renault zlepšíl o 1,5s. Takže loňské Ferrari bylo o 2,3s a více lepším motorem než Renault? Tak to pak jo :) Toto je součet nepřesných čísel a pouze ukázka, jak se na to dá dívat... Jestli je pro tebe nesmysl, že Renault má silnější motor než Ferrari 2015, proč tady tedy visí článek o tom, že je to opačně, když si ty informace ověřujete?

+ 1 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ano, ověřeno.

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
A to pořadí 4. 5. je nějak ověřené, ověřitelné?

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama