DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Nejslabším motorem je teď Ferrari pohánějící Toro Rosso
Toro Rosso před sezónou 2016 přešlo z pohonných jednotek Renault na Ferrari, ovšem pouze na jeho loňskou specifikaci. A ta podle Mercedesu zaostává za Hondou i za Renaultem - je tedy nejslabším ze všech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes: Nejslabším motorem je teď Ferrari pohánějící Toro Rosso
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 5 lidé)
06.04.2016 08:58
Jejich (TR) aerodynamika nebyla loni horsi nez RB… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Jindrich K.
14:45 06.04.2016 89.102.157.XXX
No ... pro Renault a Hondu by byla ostuda, kdyby se nedokázali přes zimu zlepšit, takže je možné, že mají o dva tři koníky víc než loňský Ferrari .
Adi
11:18 06.04.2016 176.74.140.XXX
Ano, ale mezi Abu Dhabi a Melbourne všichni výrobci měsíce ladili a inovovali a testovali bez omezení. Poslední upgrade PJ Ferrari 2015 proběhl loni v Monze, tedy začátkem září jestli se nemýlím. Od té doby se na něj nešáhlo. Že to jde těžce spočítat, je pravda, ale rozhodně raději budu věřit analytikům z Mercedesu a Renaultu než (se vší úctou) tvým, nebo Helmutovým domněnkám
Situs
10:46 06.04.2016 85.70.164.XXX
Nemyslím si to. Možná, doufám, na konci roku, ale teď ještě ne. Minuloroční Ferrari je to z posledního závodu minulého roku, a já nevěřím že se Renault s Hondou se už teď dostaly na lepší úroveň než Ferrari před 3 závodama! Navíc si nemyslím že to jde nějak spolehlivě spočítat, protože nikdo nemůže vědět jakej má daný vůz odpor.
Adi
10:16 06.04.2016 176.74.140.XXX
Slabší aero TR oproti RB je písnička minulosti, Key u TR odvedl mnoho dobré práce a podle mě se oboum stájím podařilo dobře využít synergické efekty a společné zkušenosti si efektivně předávat. Tedy loni i letos mají po aero stránce oba týmy velice podobné vozy a oba patří to TOP4-5 mezi šasi (můj subjektivní názor na pořadí dle šasi: 1. Mercedes, 2. Ferrari, 3. RB, 4. TR, 5. Mclaren s tím, že rozdíly jsou velmi malé). Přes zimu všichni výrobci zamakali a posunuli výkony svých jednotek nad výkon loňského Ferrari. Na tom ani není až tak moc zvláštního, je pravda, že vedení RB je tímto krokem řekněme překvapeno, protože si myslím, že sami nečekali, že se dokáže Renault tolik zlepšit již přes zimu. No a jestli od Renault můžeme očekávat ještě 2 - 3 upgrady PJ (mají nejvíce žetonů), pak bychom na konci sezóny mohli vidět již diametrální rozdíly mezi TR a RB.
Adi
10:07 06.04.2016 176.74.140.XXX
Renault říká, že jejich PJ 2016 je silnější než Ferrari 2015, Mercedes říká, že Renault i Honda 2016 jsou silnější než Ferrari 2015, Riciardo cití zlepšení, dle tabulek i dle toho, že RB je schopno předjíždět vidíme, že PJ Renaultu 2016 je konečně dobře odvedená práce a např, spolehlivost je zatím (ťuk ťuk na dřevo) jasně lepší než u letošního Ferrari. Jen Marko a Horner tvrdí, jak má zatím TR oproti RB motorovou výhodu.... smutné :/
uzivatel000190
09:42 06.04.2016 109.81.210.XXX
amater: Tahat sem politiku může opravdu jen nemocný člověk, zajdi na idnes či novinky tam se můžeš vyřádit.
uzivatel001639
08:58 06.04.2016 89.111.77.XXX
Jejich (TR) aerodynamika nebyla loni horsi nez RB a letos je videt, ze ji maji opet velmi povedenou. Plus maji velmi nadane mlade jezdce. Ty prvni updaty, uz probehli pres zimu, vsichni na tom makali. Mercedes ale take trochu prehani.
uzivatel001983
08:56 06.04.2016 93.99.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel001983
08:48 06.04.2016 93.99.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek