V Austrálii si společně s Marcusem Ericssonem stěžovali na ovladatelnost nového vozu C35, s nímž nestihli první ze dvou předsezónních testů. Problémy se projevovaly zejména při brzdění a počáteční zatáčení. Celkový nedostatek rychlosti podtrhl Nasr 15. místem s jedním kolem ztráty poté, co se kvalifikoval jako sedmnáctý. Jeho týmový kolega cíl závodu nespatřil.
"Abych byl upřímný, tak našemu vozu schází rychlost, hodně výkonnosti ve srovnání s dalšími soupeři. Nebyla šance na to, abychom závod dokončili na bodech. Byly příliš daleko. To znamená, že před sebou máme spoustu práce. Snad co nejdříve přivezeme nějaká vylepšení. Existuje spousta oblastí, ve kterých bychom se měli zlepšit, protože hovoříme o čisté výkonnosti," uvádí Nasr pro Autosport.
"Když jsme jeli do Austrálie, nevzbuzoval jsem žádná očekávání. Byl jsem velkým realistou. Věděl jsem, že nás čeká náročný úvodní podnik. A myslím si, že to stejné bude platit po několik závodů. Budeme čelit určitým problémům, dokud vůz nevylepšíme. Tím myslím zvýšení přítlaku auta, jeho správné nastavení a dostat se se vším do rytmu," pokračuje brazilský pilot.
"V testu v Barceloně jsme měli jen jedno šasi, šlo o vůz Marcuse. Můj byl dokončen až ve středu před Austrálií. Neměli jsme čas ho otestovat, poprvé vyjel v prvním tréninku, nedokázali jsme v zákulisí na 100 % nastavit. Stále zbývají věci, které můžeme zvládnout, domácí úkoly. A snad se nám podaří vrátit tomuto autu výkonnost a pokusíme se bojovat o vyšší příčky na roštu," přeje si Nasr.
Jeho tým stále s finančními problémy, které brzdí pokrok ve srovnání se soupeři: "Oni určitě dosáhli mnohem většího pokroku, než jsme si mysleli. Máme hodně co dohánět, a po finanční stránce s tím stále bojujeme. Ale snad to dokážeme překonat. Musíme začít se zvyšováním výkonnosti vozu. To je to, na co se zaměřujeme."