DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění

Po dnech plných napětí, kdy se formát kvalifikace doslova v předvečer dění v Grand Prix Austrálie několikrát měnil a upravoval, měli piloti, týmy a diváci konečně možnost posoudit, jak funguje novinka v praxi. Můžeme říci - je to do jisté míry průšvih.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 19.03.2016 17:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 19 lidí) 19.03.2016 08:21
Prvek napětí? Pozornost upnutá k jezdcům, kterým… »
» Pepan (Hlasovalo 17 lidí) 19.03.2016 08:02
Tak takhle pitomou kvalifikaci jsem snad ještě… »
» Lucas (Hlasovalo 12 lidí) 19.03.2016 08:26
Asi to byl záměr na úkor zlepšení závodů bez toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

rock

rock

82.117.159.XXX
Hned několik ohrožených pilotů se přímo z odpočtu dostat dokázalo, několik dalších mělo pokus a nezvládli to nebo to vzdali v jeho průběhu. To není tak, že by tu možnost neměli, spíš ji nedokázali využít.
V Q1 mne to bavilo, v Q2 už Force Indie taktizovaly a zabily to a na Q3 se to vysloveně nehodí, navíc osm aut je málo na jakýkoliv formát (mimo superpole, tam na počtu nezáleží).

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

78.102.41.XXX
Jistého není vůbec nic... První závod není tak úplně referenční...

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

78.102.41.XXX
Tohle bych označil za demagogii... Ty předkládáš snové podání min. formátu. Pravda připouštíš, že se tak v praxi nedělo... A to je o čem mluvím... Pokud je Mercedes rychlejší o 0,5 - 0,8 sec... Tak je jedno, jestli ti kvalifikace končí za 10sec, 10min nebo 10 hod... Protože víš, že už se nezlepšíš a nedává smysl vyjíždět... Měli pouze teoretickou šanci, prakticky ale šanci neměli...

Pokud bychom si idealizovali současný formát... Tak v něm je větší riziko vypadnutí pro kohokoli... Vyžene jezdce trať ve velkém počtu a oni si musí najít prostor proto své kolo... A když se jim to nepodaří, tak je tu větší šance, že už se nezlepší a někdo jiný z toho může těžit... Samozřejmě největší riziko je tu v Q1, v Q3 už je to jedno...

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alfred

Alfred

78.41.168.XXX
Já myslím, že si tenhle formát obhajoval víc než jasně a srozumitelně.....já tehdy taky nic o predikci výsledků nepsal, takže nevím jestli zrovna od tebe bude připomínka o čtení nebo chápáni psaného textu namístě. Ostatně jestli někdo je trol, tak snad "fanoušek" který považuje za propagaci konkurenčního výrobku už i to, když dojde do práce v "nepracovní" obuvi.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.37.XXX
Vsak ja jim to nemam za zle, ze jsou dobri ... jen to divacky moc atraktvini neni ...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

78.102.41.XXX
Nevím... Nemám moc pocit, že by to loni gradovalo... Rozprostřelo se to možná po větší časový úsek a více jezdců jelo 2 kola... První na jistotu a druhý naplno, dalo se předvídat jak to dopadne bez věštecké koule...

Samozřejmě, že z pohledu diváka na místě je to megaprůser... Zlaté MotoGp, tam se čas využívá naplno... Nepotřebují žádné nápady na zatraktivnění, ani spec. ochranu hlavy 06 06

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
A co by bylo o tolik horší proti vyřazování, kdyby pilot mohl v závěru Q1, Q2 či Q3 vyrazit a dobrým časem vytřít ostatním zrak? Že se to nedělo? To je právě ona věc jezdců/týmů, ale šanci měli. Teď je to ultimátní záležitost. F1 se opět přiblížila počítačovým hrám - a v tomhle formátu kvalifikace to prostě nefunguje. Jestliže se pořád deklaruje, že F1 chce přitáhnout diváky, tak tohle přes skutečně ojedinělé výkřiky skončilo fiaskem. Při vší úctě.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Cooper

Cooper

188.120.212.XXX
Za mě obrovský zklamání z Ferrari doufal jsem že budou na dostřel a nic se nezměnilo... o titulu je v podstatě rozhodnuto po první kvaldě a toho jsem se bál :-( No nic budu držet palce dál a doufat že se stane zázrak a mergl bude mít v každým závodě poruchu :-D Kvalda se mi nelíbí ale kdyby neměl mergl zas 0,8sec navrch tak bych jí skousal určitě lépe 07

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.37.XXX
Byli, to mas pravdu, ale nejezdilo se pripadne na uvod Q3, v zaveru se to stupnovalo a gradovalo. Navic mi ani ta eliminace neprisla zajimava, povetsinou ten ohrozeny pilot nemel prostor se z eliminovane pzice dostat ... vlastne mohl jen v boxech sklopit hlavu ...

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

82.117.159.XXX
Buď neumíš číst (což by bylo smutný), nebo číst umíš, ale nechápeš smysl a význam psaného textu (což by bylo ještě smutnější), nebo sice chápeš význam, ale ignoruješ ho (což by bylo nejsmutnější).
Najdeš nějakou moji predikci ohledně tohoto formátu kvalifikace, která by se nenaplnila?
Jsi trol.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

78.102.41.XXX
Mercedes dominuje, odvedl nejlepší práci... A i když to zní absurdně, tak dnes vyjeli do druhého pokusu... Rozhodně jim nelze upřít snahu...

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.37.XXX
Red Bull boss Christian Horner offers apology to fans for qualifying anti-climax 18

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

78.102.41.XXX
Další rok taky končím s F1... Je mi líto i těch F1 her, s tou hovadinou kolem hlavy se to bude těžko hráčům prodávat...

Jinak jak říkám... Zaměňujete dvě věci... Jedna věc je, že současný kvalifikační systém jezdce průběžně vyřazuje a to dle mého fungovalo dobře... A druhá věc je, že to jezdci / týmy neřeší... Tohle zkrátka nemá moc řešení... Každý tým umí spočítat odhadnout, kde se nachází jejich maximum a čím je konkurence dál, tím větší je to riziko a menší to dává smysl....

Zkrátka vše souvisí se vším... Při větší vyrovnanosti, by se bojovalo více... Spolehlivější technika by se taky nemusela tak šetřit atp. Nemůžeme to srovnávat s nějakou snovou představou... Srovnejme to s loňskem... A dle mého to loni lepší nebylo i tohohle neježdění jsme byli svědky...

+ 3 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.37.XXX
Vidim to podobne, po dnesku jsem totalne rozcarovany. Kdyz k tomu pridam tu mega dominanci Mercedesu (na pateho v Q naskok 1,6 s), tak nevim, na co se letos tesit.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

94.112.62.XXX
Co tak poslouchám všechny na Sky, tak se formát do příštího závodu dost možná vrátí k minulému systému. Tohle je výsměch.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

78.102.41.XXX
To co říkáš se týkalo 3. části a to zmiňuji... Vyjeli do druhého kola jen jezdci Mercedesu... Ale v Q3 i Q2 to fungovalo....

U Ferrari si spočítali, že už se nezlepší a nevyjeli... Pravděpodobně by nevyjeli stejně, to tak úplně není chyba letošního formátu... Zatím se o tom moc nemluví, ale dostali slušný výprask... Naštěstí závod může být o něčem jiném a pak loni Vettel vyhrál 2. závod => Je tu jistá naděje, že o titul / vítězství bude bojovat více jezdců než dva...

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
hixaxon

hixaxon

94.112.62.XXX
Ono se v podstatě, po mém uklidnění, zase tak moc nezměnilo. Jsou jak říkáš prostě limitováni pneumatikami. Což není novinka. Akorát je to nyní viditelnější.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lucas

Lucas

89.176.85.XXX
Asi to byl záměr na úkor zlepšení závodů bez toho, aniž by se něco v neděli měnilo. Pořád se prohlašovalo, že jsou závody nudné a kvalifikace bývají napínavější. Stačilo jen sesadit kvalifikaci a už se nám budou zdát ty neděle lepší. Chytrý tah od pana Ecclestona, to je lišák. Takový optický klam na diváka 01

+ 12 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 15 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
snebka

snebka

193.85.28.XXX
Rychlost Mercedesů je bohužel parádní. Každopádně traťový rekord to není Vettel byl v roce 2011 ještě o něco rychlejší. Každopádně formát Q je strašný průšvih 02

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama