DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění
Po dnech plných napětí, kdy se formát kvalifikace doslova v předvečer dění v Grand Prix Austrálie několikrát měnil a upravoval, měli piloti, týmy a diváci konečně možnost posoudit, jak funguje novinka v praxi. Můžeme říci - je to do jisté míry průšvih.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovalo 19 lidí)
19.03.2016 08:21
Prvek napětí? Pozornost upnutá k jezdcům, kterým… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
rock
08:59 19.03.2016 82.117.159.XXX
Hned několik ohrožených pilotů se přímo z odpočtu dostat dokázalo, několik dalších mělo pokus a nezvládli to nebo to vzdali v jeho průběhu. To není tak, že by tu možnost neměli, spíš ji nedokázali využít.
V Q1 mne to bavilo, v Q2 už Force Indie taktizovaly a zabily to a na Q3 se to vysloveně nehodí, navíc osm aut je málo na jakýkoliv formát (mimo superpole, tam na počtu nezáleží).
V Q1 mne to bavilo, v Q2 už Force Indie taktizovaly a zabily to a na Q3 se to vysloveně nehodí, navíc osm aut je málo na jakýkoliv formát (mimo superpole, tam na počtu nezáleží).
Fanda.LH
08:56 19.03.2016 78.102.41.XXX
Tohle bych označil za demagogii... Ty předkládáš snové podání min. formátu. Pravda připouštíš, že se tak v praxi nedělo... A to je o čem mluvím... Pokud je Mercedes rychlejší o 0,5 - 0,8 sec... Tak je jedno, jestli ti kvalifikace končí za 10sec, 10min nebo 10 hod... Protože víš, že už se nezlepšíš a nedává smysl vyjíždět... Měli pouze teoretickou šanci, prakticky ale šanci neměli...
Pokud bychom si idealizovali současný formát... Tak v něm je větší riziko vypadnutí pro kohokoli... Vyžene jezdce trať ve velkém počtu a oni si musí najít prostor proto své kolo... A když se jim to nepodaří, tak je tu větší šance, že už se nezlepší a někdo jiný z toho může těžit... Samozřejmě největší riziko je tu v Q1, v Q3 už je to jedno...
Pokud bychom si idealizovali současný formát... Tak v něm je větší riziko vypadnutí pro kohokoli... Vyžene jezdce trať ve velkém počtu a oni si musí najít prostor proto své kolo... A když se jim to nepodaří, tak je tu větší šance, že už se nezlepší a někdo jiný z toho může těžit... Samozřejmě největší riziko je tu v Q1, v Q3 už je to jedno...
Alfred
08:54 19.03.2016 78.41.168.XXX
Já myslím, že si tenhle formát obhajoval víc než jasně a srozumitelně.....já tehdy taky nic o predikci výsledků nepsal, takže nevím jestli zrovna od tebe bude připomínka o čtení nebo chápáni psaného textu namístě. Ostatně jestli někdo je trol, tak snad "fanoušek" který považuje za propagaci konkurenčního výrobku už i to, když dojde do práce v "nepracovní" obuvi.
huhukoktejl
08:50 19.03.2016 37.48.37.XXX
Vsak ja jim to nemam za zle, ze jsou dobri ... jen to divacky moc atraktvini neni ...
Fanda.LH
08:48 19.03.2016 78.102.41.XXX
Nevím... Nemám moc pocit, že by to loni gradovalo... Rozprostřelo se to možná po větší časový úsek a více jezdců jelo 2 kola... První na jistotu a druhý naplno, dalo se předvídat jak to dopadne bez věštecké koule...
Samozřejmě, že z pohledu diváka na místě je to megaprůser... Zlaté MotoGp, tam se čas využívá naplno... Nepotřebují žádné nápady na zatraktivnění, ani spec. ochranu hlavy
Samozřejmě, že z pohledu diváka na místě je to megaprůser... Zlaté MotoGp, tam se čas využívá naplno... Nepotřebují žádné nápady na zatraktivnění, ani spec. ochranu hlavy
RoBertino
08:46 19.03.2016 83.208.82.XXX
A co by bylo o tolik horší proti vyřazování, kdyby pilot mohl v závěru Q1, Q2 či Q3 vyrazit a dobrým časem vytřít ostatním zrak? Že se to nedělo? To je právě ona věc jezdců/týmů, ale šanci měli. Teď je to ultimátní záležitost. F1 se opět přiblížila počítačovým hrám - a v tomhle formátu kvalifikace to prostě nefunguje. Jestliže se pořád deklaruje, že F1 chce přitáhnout diváky, tak tohle přes skutečně ojedinělé výkřiky skončilo fiaskem. Při vší úctě.
Cooper
08:41 19.03.2016 188.120.212.XXX
Za mě obrovský zklamání z Ferrari doufal jsem že budou na dostřel a nic se nezměnilo... o titulu je v podstatě rozhodnuto po první kvaldě a toho jsem se bál :-( No nic budu držet palce dál a doufat že se stane zázrak a mergl bude mít v každým závodě poruchu :-D Kvalda se mi nelíbí ale kdyby neměl mergl zas 0,8sec navrch tak bych jí skousal určitě lépe
huhukoktejl
08:39 19.03.2016 37.48.37.XXX
Byli, to mas pravdu, ale nejezdilo se pripadne na uvod Q3, v zaveru se to stupnovalo a gradovalo. Navic mi ani ta eliminace neprisla zajimava, povetsinou ten ohrozeny pilot nemel prostor se z eliminovane pzice dostat ... vlastne mohl jen v boxech sklopit hlavu ...
rock
08:39 19.03.2016 82.117.159.XXX
Buď neumíš číst (což by bylo smutný), nebo číst umíš, ale nechápeš smysl a význam psaného textu (což by bylo ještě smutnější), nebo sice chápeš význam, ale ignoruješ ho (což by bylo nejsmutnější).
Najdeš nějakou moji predikci ohledně tohoto formátu kvalifikace, která by se nenaplnila?
Jsi trol.
Najdeš nějakou moji predikci ohledně tohoto formátu kvalifikace, která by se nenaplnila?
Jsi trol.
huhukoktejl
08:36 19.03.2016 37.48.37.XXX
Red Bull boss Christian Horner offers apology to fans for qualifying anti-climax
Fanda.LH
08:36 19.03.2016 78.102.41.XXX
Další rok taky končím s F1... Je mi líto i těch F1 her, s tou hovadinou kolem hlavy se to bude těžko hráčům prodávat...
Jinak jak říkám... Zaměňujete dvě věci... Jedna věc je, že současný kvalifikační systém jezdce průběžně vyřazuje a to dle mého fungovalo dobře... A druhá věc je, že to jezdci / týmy neřeší... Tohle zkrátka nemá moc řešení... Každý tým umí spočítat odhadnout, kde se nachází jejich maximum a čím je konkurence dál, tím větší je to riziko a menší to dává smysl....
Zkrátka vše souvisí se vším... Při větší vyrovnanosti, by se bojovalo více... Spolehlivější technika by se taky nemusela tak šetřit atp. Nemůžeme to srovnávat s nějakou snovou představou... Srovnejme to s loňskem... A dle mého to loni lepší nebylo i tohohle neježdění jsme byli svědky...
Jinak jak říkám... Zaměňujete dvě věci... Jedna věc je, že současný kvalifikační systém jezdce průběžně vyřazuje a to dle mého fungovalo dobře... A druhá věc je, že to jezdci / týmy neřeší... Tohle zkrátka nemá moc řešení... Každý tým umí spočítat odhadnout, kde se nachází jejich maximum a čím je konkurence dál, tím větší je to riziko a menší to dává smysl....
Zkrátka vše souvisí se vším... Při větší vyrovnanosti, by se bojovalo více... Spolehlivější technika by se taky nemusela tak šetřit atp. Nemůžeme to srovnávat s nějakou snovou představou... Srovnejme to s loňskem... A dle mého to loni lepší nebylo i tohohle neježdění jsme byli svědky...
huhukoktejl
08:31 19.03.2016 37.48.37.XXX
Vidim to podobne, po dnesku jsem totalne rozcarovany. Kdyz k tomu pridam tu mega dominanci Mercedesu (na pateho v Q naskok 1,6 s), tak nevim, na co se letos tesit.
Fanda.LH
08:28 19.03.2016 78.102.41.XXX
To co říkáš se týkalo 3. části a to zmiňuji... Vyjeli do druhého kola jen jezdci Mercedesu... Ale v Q3 i Q2 to fungovalo....
U Ferrari si spočítali, že už se nezlepší a nevyjeli... Pravděpodobně by nevyjeli stejně, to tak úplně není chyba letošního formátu... Zatím se o tom moc nemluví, ale dostali slušný výprask... Naštěstí závod může být o něčem jiném a pak loni Vettel vyhrál 2. závod => Je tu jistá naděje, že o titul / vítězství bude bojovat více jezdců než dva...
U Ferrari si spočítali, že už se nezlepší a nevyjeli... Pravděpodobně by nevyjeli stejně, to tak úplně není chyba letošního formátu... Zatím se o tom moc nemluví, ale dostali slušný výprask... Naštěstí závod může být o něčem jiném a pak loni Vettel vyhrál 2. závod => Je tu jistá naděje, že o titul / vítězství bude bojovat více jezdců než dva...
Lucas
08:26 19.03.2016 89.176.85.XXX
Asi to byl záměr na úkor zlepšení závodů bez toho, aniž by se něco v neděli měnilo. Pořád se prohlašovalo, že jsou závody nudné a kvalifikace bývají napínavější. Stačilo jen sesadit kvalifikaci a už se nám budou zdát ty neděle lepší. Chytrý tah od pana Ecclestona, to je lišák. Takový optický klam na diváka
uzivatel001836
08:25 19.03.2016 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek