DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění
Po dnech plných napětí, kdy se formát kvalifikace doslova v předvečer dění v Grand Prix Austrálie několikrát měnil a upravoval, měli piloti, týmy a diváci konečně možnost posoudit, jak funguje novinka v praxi. Můžeme říci - je to do jisté míry průšvih.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci vyhrává Mercedes, její průběh vzbudil značné rozladění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovalo 19 lidí)
19.03.2016 08:21
Prvek napětí? Pozornost upnutá k jezdcům, kterým… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
RoBertino
08:21 19.03.2016 83.208.82.XXX
Prvek napětí? Pozornost upnutá k jezdcům, kterým hrozilo vyřazení? Vždyť jich o zlepšení času bojovala sotva třetina, ostatní to zapíchli a v době, kdy jim mělo jít o kůži stáli v boxech, nebo jako v případě Ferrari už hopsali po váze. Nejspíš jsme se každý dívali na něco jiného.
Fanda.LH
08:17 19.03.2016 78.102.41.XXX
Mně se ta kvalifikace líbila. Dle mého to zafungovalo dobře, pozornost se upínala k jezdcům, kterým hrozilo vyřazení => Byl tam prvek napětí. Jediné co je opravdu zlé, je fakt, že v 3. části vyjeli ke 2. pokusu jen vozy Mercedesu...
Možná za to můžou pneumatiky... Ale roli hraje více věcí... Problém vidím v tom, že ty týmy si to umí spočítat, co je pro ně nejvýhodnější a fanoušek je jim u zadku... Proto ani nevěřím, když navrhují nějaké změny... Nakonec vždy vymyslí způsob jak se s tím popasovat tak, aby minimalizovali jakékoli riziko...
Takže za mě formát dobrý
Možná za to můžou pneumatiky... Ale roli hraje více věcí... Problém vidím v tom, že ty týmy si to umí spočítat, co je pro ně nejvýhodnější a fanoušek je jim u zadku... Proto ani nevěřím, když navrhují nějaké změny... Nakonec vždy vymyslí způsob jak se s tím popasovat tak, aby minimalizovali jakékoli riziko...
Takže za mě formát dobrý
Jake HorseRadisher
08:15 19.03.2016 85.207.90.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
skejpa
08:14 19.03.2016 89.102.220.XXX
Ta kvalda neni spatna ale nekoresponduje s tim pocet pneumatik. Tymy meli nakonci uz jen jednu novou sadu, proto jen jeden vyjezd... Jenze tohle bylo jasne uz taky davno dopredu. Psal jsem to sem uz kdyz se o tom diskutovalo. Tymy jako Mercedes zajedou jedno kolo a konec. A presne to se taky stalo :-D
jako
08:10 19.03.2016 89.233.183.XXX
Tak chlapi souhlasim s vama...Ta kvalda je totalni blamaz...Q1 byla super...Q2 nuda....ale Q3 pruser nehorzanej....rozhodnuto bylo hned jak projel Ros podruhe cilem...4 minuty pred koncem..."tleskam FIA"..A to jsem zvedav na delsi okruhy..a nebo jak to do pristiho zavodu zmeni...Jinak me prijde ze z Renaultu se stava nejhorsi motor v poli...Na to ze proklamovali zlepseni,tak docela zklamani i kdyz Riccardo delal co mohl ,na mlady vlcaky u TR to nestacilo..a to zas bylo docela necekane blizko Ferrari...vazne jim preju podium..jak Sainzovi tak i Verstappenovi...Jinak McL docela mirnej optimismus..nedaleko za FI...
Lucas
08:06 19.03.2016 89.176.85.XXX
Tohle se opravdu nepovedlo a ani nemá cenu prohlašovat, že si to sedne a bude to lepší. Paní Claire Williamsová tomu dávala šanci a jsem zvědav, co na tohle poví teď.
Snad se odpovědní podrbou na hlavě, uznají chybu a vrátí původní formát.
Snad se odpovědní podrbou na hlavě, uznají chybu a vrátí původní formát.
huhukoktejl
08:04 19.03.2016 37.48.33.XXX
Zajimavych bylo vzdy jen prvnich nekolik minut ... ale zase tam ty casy litaly soucasne, takze byl problem to stihat registrovat ... pak uz se vlastne nic moc nedelo
jiras
08:02 19.03.2016 188.75.128.XXX
Tak to se hrubě nepovedlo. V půlce Q3 je konec, Q1 a Q2 nuda, kdy se rychlejší pojistí klasicky na začátku a pomalejší se nemůžou snažit zlepšit, páč jsou aut. Takže krouží 2 auta Fakt nejlepší byla hodinová kvalifikace, od té doby je to jen nepřehlednější, ne lepší.
Alfred
08:01 19.03.2016 78.41.168.XXX
hezká kvalda, tenhle skvělej formát si diváci museli užívat s chrochtáním (zdravím zvláště rocka)
Ferrari ztrácí na Mergl víc, než STR na ně a to s loňskýmým motorem a na zde v článcích tolik omílanou otázkou jestli Rosberg zatopí Hamiltonovi, protože loni, v závěru sezony, kdy o nic nešlo jej přímo deklasoval zní odpověď: asi NE
Ferrari ztrácí na Mergl víc, než STR na ně a to s loňskýmým motorem a na zde v článcích tolik omílanou otázkou jestli Rosberg zatopí Hamiltonovi, protože loni, v závěru sezony, kdy o nic nešlo jej přímo deklasoval zní odpověď: asi NE
Aktuálně
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek