DISKUZE K ČLÁNKU Od Austrálie nás čeká výrazná změna kvalifikace
Od roku 2016 se mění formát kvalifikace ve Formuli 1. Jak tedy bude kvalifikace vypadat?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Od Austrálie nás čeká výrazná změna kvalifikace
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Invertèbre Syntexis
(Hlasovalo 6 lidí)
24.02.2016 04:32
no, nevím. změnám a inovacím jsem obecně… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
skejpa
08:12 25.02.2016 88.146.158.XXXTakže v prvních 7mi minutách to bude masakr. Manor bude někoho brzdit, ten zajede pomalé kolo a je venku :D Nebo naopak Mercedes zajede rychlé a do Q2 ho na trati neuvidíme... Problém bude hlavně v provozu. Jakmile se někdo zadrhne v provozu, bude muset kolo opakovat, tím si zničí pneumatiky a je po prdeli. Nevim nevim jestli je tohle zrovna spravedlivá změna pro jezdce. Nicméně pro nezaujaté publikum, které se chce jen pobavit u televize, to zajímavé jistě bude protože i slabší tým bude mít za šťastných okolností možnost se posunout dopředu (a naopak). -
Jake HorseRadisher
10:15 24.02.2016 78.45.253.XXXTakže jediný následek změny kvalifikace bude to, že bude víc penalizaci na roštu, protože bude víc lidí kroužit a budou si akorát víc zavazet... stejně přední týmy jako Mercedes hodí na začátku jedno rychlé kolo na začátku každé Q a budou za vodou...
Atraktivnosti to nepřidá ani za mák, jedině jak někdo psal budou mít problémy ti, jež si nějak poškodí auto a nebudou mít zajetý žádný čas a než dojedou do boxů a opraví jim to, tak budou v prdeli...
Radši kdyby dávali bod za vítězství v kvaldě, nebo 3 pro prvního 2 pro druhého, 1 pro třetího... stejně tak by mohli dávat nějaký bod(y) za nejrychlejší kolo v závodě :) -
Mike17
09:41 24.02.2016 93.99.87.XXXNo potěš. Jakýkoliv prvek náhody navíc F1 jen kazí. V době, kdy gumy vydrží jen jedno rychlé kolo si budou muset hodně rozmýšlet, v které části je použijí a bude hodně situací, kdy nové vytáhnou pozdě, nebo naopak jim nezbydou, až budou nejvíc potřeba.
Kdyby raději zajistili, aby piloti mohli jezdit naplno a byli schopní se předjíždět, vyřešil by to většinu problémů. -
Pepan
09:14 24.02.2016 89.24.157.XXXJe to pitomost. Stačí aby pilotovi v prvním rychlém kole v Q1 praskla guma. To tomu pilotovi ani těch 7 minut nebude stačit, aby zajel kvalifikační čas. Může to být vada materiálu, pilot je v tom nevinně a je za chybu jiných potrestán. A to časové závaží je další kravina. Je to jako bychom v závodě v běhu nejrychlejšímu běžci řekli, že za to, že je nejrychlejší, dostane na tretry půlkilové závaží. -
uzivatel000635
09:07 24.02.2016 88.101.0.XXXPro Boha co to je zase za paskvil!!!??? To jako budou všichni na trati v řadě? Vždyť jenom objet jedno kolo trvá v průměru 1,5 - 2 minuty + rozestupy mezi jednotlivými vozy + přezutí pneu +...!!!
Ty woe ten senil je neskutečnej!!! -
uzivatel001947
09:01 24.02.2016 212.158.152.XXXTeoreticky, během prvních sedmi minut v Monaku bude muset všech dvacet dva aut zajet konkurenceschopný čas, což přinese hromadu stížností a pokud se v závěru ten pomalejší ze dvou rozhodne spokojit s druhým místem a vsadit na delší stint nebo to třeba nebude mít pro něj smysl kvůli méně zavažnému technickému problému, budem svědky masakru na začátku a prázdné trati na konci.
Mimochodem, článek to prezentuje jako hotovou věc, jakoby změna nepodléhala schválení FIA. -
uzivatel001947
08:45 24.02.2016 212.158.152.XXXJá si teda vyřazovací systém představoval tak, že vypadne vždy ten nejpomalejší v daném kole kvalifikace. Tak aby všichni museli neustále kroužit, mezi tím ze dvě pauzy na přezutí a dotankování. To by byl gradující kvalifikační závod, takhle to roštem moc nezamíchá. -
uzivatel001099
07:27 24.02.2016 77.92.218.XXXBěžný divák bude mít hokej v používání pneumatik a teď navíc se ještě nevyzná ve složité kvalifikaci. Pak se ale nikdo nemůže divit, že sledovanost F1 klesá.-
huhukoktejl
07:43 24.02.2016 37.48.33.XXXOno ta kvalifikace nebude tak slozita jak se mozna zda. Proste se tam jen bude odpocitavat cas do nejake deadline. Pak se posledni skrtne a novy deadline. Myslim, ze na grafice to bude celkem jasne. Tezko rict, jak to budou tymy muset casovat, aby zajely jedno dve rychla kola. Taky by se mohlo stat, ze v zaveru kvalifikace, kdy to ma vrcholit, nebude zadne auto na trati ... myslim, ze predchozi model byl zajimavy a fungoval dobre ... maji menit jine veci ... -
rock
08:17 24.02.2016 37.188.132.XXXSystém, jak to zobrazit, aby v tom byl přehled, je už dávno zmáknutej stovkami počítačových her - ale v principu nepotřebuješ na obrazovce nic dalšího než to, co je tam už dneska: odtikávající čas do checkpointu, pořadí pilotů, v nich vyšeděný ty, co už jsou out a zvýrazněný ty, co jsou v zóně ohrožení. Banalita.
Lidi přímo na okruhu v tom mít přehled moc nebudou, ale oni ho tam nemají ani dneska.
Ty pneumatikový čachry budou imho mnohem složitější na odprezentování.-
Duncan66
10:55 24.02.2016 89.29.32.XXXLidi na okruhu maji v podstate stejny prehled, protoze maji k dispozici obri obrazovky na kterych jsou identicke zabery a grafika jako maji divaci v televizi. Navic na mnoha okruzich si muzes pronajmout takovou "minitelevizi" kde mas zabery a jeste k tomu cca to, co v te placene aplikaci. V dnesnim digitalnim svete je to krapet jine, nez kdyz jsme s tatou v roce 1986 sledovali prvni zavod F1 na Hungaroringu a zapisovali do tabulky poradi jezdcu kazde kolo
-
-
-
Invertèbre Syntexis
04:32 24.02.2016 85.207.18.XXXno, nevím. změnám a inovacím jsem obecně přístupný, ale v případě takového knock-out systému s časovačem, že ještě před skončením dané části Q je vyřazen nejpomalejší... už vidím ty komentáře jezdců po nečekaném výsledku: provoz, provoz, provoz... nedá se jezdit :) eliminuje to také ty, koho postihne nějaká menší technická závada, kterou tak už nemůžou opravit až na poslední chvíli. také se mi zdá, že to vnáší trochu větší náhodný prvek, kdo vlastně vyřazen bude (kdo stihne či nestihne včas zajet aspoň jeden normální lap), což v tak komplexním sportu znamená změnu některých procesů v práci týmu... tak uvidíme, snad se s tím nějak poperou a nebude to chaos a zmatek
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek