DISKUZE K ČLÁNKU Od Austrálie nás čeká výrazná změna kvalifikace

Od roku 2016 se mění formát kvalifikace ve Formuli 1. Jak tedy bude kvalifikace vypadat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Od Austrálie nás čeká výrazná změna kvalifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 25.02.2016 08:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 24.02.2016 09:41
No potěš. Jakýkoliv prvek náhody navíc F1 jen… »
» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 24.02.2016 09:14
Je to pitomost. Stačí aby pilotovi v prvním… »
» Invertèbre Syntexis (Hlasovalo 6 lidí) 24.02.2016 04:32
no, nevím. změnám a inovacím jsem obecně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Takže v prvních 7mi minutách to bude masakr. Manor bude někoho brzdit, ten zajede pomalé kolo a je venku :D Nebo naopak Mercedes zajede rychlé a do Q2 ho na trati neuvidíme... Problém bude hlavně v provozu. Jakmile se někdo zadrhne v provozu, bude muset kolo opakovat, tím si zničí pneumatiky a je po prdeli. Nevim nevim jestli je tohle zrovna spravedlivá změna pro jezdce. Nicméně pro nezaujaté publikum, které se chce jen pobavit u televize, to zajímavé jistě bude protože i slabší tým bude mít za šťastných okolností možnost se posunout dopředu (a naopak).

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    78.45.253.XXX
    Takže jediný následek změny kvalifikace bude to, že bude víc penalizaci na roštu, protože bude víc lidí kroužit a budou si akorát víc zavazet... stejně přední týmy jako Mercedes hodí na začátku jedno rychlé kolo na začátku každé Q a budou za vodou...
    Atraktivnosti to nepřidá ani za mák, jedině jak někdo psal budou mít problémy ti, jež si nějak poškodí auto a nebudou mít zajetý žádný čas a než dojedou do boxů a opraví jim to, tak budou v prdeli...
    Radši kdyby dávali bod za vítězství v kvaldě, nebo 3 pro prvního 2 pro druhého, 1 pro třetího... stejně tak by mohli dávat nějaký bod(y) za nejrychlejší kolo v závodě :)

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    No potěš. Jakýkoliv prvek náhody navíc F1 jen kazí. V době, kdy gumy vydrží jen jedno rychlé kolo si budou muset hodně rozmýšlet, v které části je použijí a bude hodně situací, kdy nové vytáhnou pozdě, nebo naopak jim nezbydou, až budou nejvíc potřeba.
    Kdyby raději zajistili, aby piloti mohli jezdit naplno a byli schopní se předjíždět, vyřešil by to většinu problémů. 17

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Je to pitomost. Stačí aby pilotovi v prvním rychlém kole v Q1 praskla guma. To tomu pilotovi ani těch 7 minut nebude stačit, aby zajel kvalifikační čas. Může to být vada materiálu, pilot je v tom nevinně a je za chybu jiných potrestán. A to časové závaží je další kravina. Je to jako bychom v závodě v běhu nejrychlejšímu běžci řekli, že za to, že je nejrychlejší, dostane na tretry půlkilové závaží.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Pro Boha co to je zase za paskvil!!!??? To jako budou všichni na trati v řadě? Vždyť jenom objet jedno kolo trvá v průměru 1,5 - 2 minuty + rozestupy mezi jednotlivými vozy + přezutí pneu +...!!!
    Ty woe ten senil je neskutečnej!!!

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001947

    uzivatel001947

    212.158.152.XXX
    Teoreticky, během prvních sedmi minut v Monaku bude muset všech dvacet dva aut zajet konkurenceschopný čas, což přinese hromadu stížností a pokud se v závěru ten pomalejší ze dvou rozhodne spokojit s druhým místem a vsadit na delší stint nebo to třeba nebude mít pro něj smysl kvůli méně zavažnému technickému problému, budem svědky masakru na začátku a prázdné trati na konci.
    Mimochodem, článek to prezentuje jako hotovou věc, jakoby změna nepodléhala schválení FIA.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001947

    uzivatel001947

    212.158.152.XXX
    Já si teda vyřazovací systém představoval tak, že vypadne vždy ten nejpomalejší v daném kole kvalifikace. Tak aby všichni museli neustále kroužit, mezi tím ze dvě pauzy na přezutí a dotankování. To by byl gradující kvalifikační závod, takhle to roštem moc nezamíchá.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001099

    uzivatel001099

    77.92.218.XXX
    Běžný divák bude mít hokej v používání pneumatik a teď navíc se ještě nevyzná ve složité kvalifikaci. Pak se ale nikdo nemůže divit, že sledovanost F1 klesá. 05

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.33.XXX
      Ono ta kvalifikace nebude tak slozita jak se mozna zda. Proste se tam jen bude odpocitavat cas do nejake deadline. Pak se posledni skrtne a novy deadline. Myslim, ze na grafice to bude celkem jasne. Tezko rict, jak to budou tymy muset casovat, aby zajely jedno dve rychla kola. Taky by se mohlo stat, ze v zaveru kvalifikace, kdy to ma vrcholit, nebude zadne auto na trati ... myslim, ze predchozi model byl zajimavy a fungoval dobre ... maji menit jine veci ...

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.132.XXX
      Systém, jak to zobrazit, aby v tom byl přehled, je už dávno zmáknutej stovkami počítačových her - ale v principu nepotřebuješ na obrazovce nic dalšího než to, co je tam už dneska: odtikávající čas do checkpointu, pořadí pilotů, v nich vyšeděný ty, co už jsou out a zvýrazněný ty, co jsou v zóně ohrožení. Banalita.
      Lidi přímo na okruhu v tom mít přehled moc nebudou, ale oni ho tam nemají ani dneska.

      Ty pneumatikový čachry budou imho mnohem složitější na odprezentování.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Lidi na okruhu maji v podstate stejny prehled, protoze maji k dispozici obri obrazovky na kterych jsou identicke zabery a grafika jako maji divaci v televizi. Navic na mnoha okruzich si muzes pronajmout takovou "minitelevizi" kde mas zabery a jeste k tomu cca to, co v te placene aplikaci. V dnesnim digitalnim svete je to krapet jine, nez kdyz jsme s tatou v roce 1986 sledovali prvni zavod F1 na Hungaroringu a zapisovali do tabulky poradi jezdcu kazde kolo 13

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Invertèbre Syntexis

    Invertèbre Syntexis

    85.207.18.XXX
    no, nevím. změnám a inovacím jsem obecně přístupný, ale v případě takového knock-out systému s časovačem, že ještě před skončením dané části Q je vyřazen nejpomalejší... už vidím ty komentáře jezdců po nečekaném výsledku: provoz, provoz, provoz... nedá se jezdit :) eliminuje to také ty, koho postihne nějaká menší technická závada, kterou tak už nemůžou opravit až na poslední chvíli. také se mi zdá, že to vnáší trochu větší náhodný prvek, kdo vlastně vyřazen bude (kdo stihne či nestihne včas zajet aspoň jeden normální lap), což v tak komplexním sportu znamená změnu některých procesů v práci týmu... tak uvidíme, snad se s tím nějak poperou a nebude to chaos a zmatek 01

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama