DISKUZE K ČLÁNKU Od Austrálie nás čeká výrazná změna kvalifikace

Od roku 2016 se mění formát kvalifikace ve Formuli 1. Jak tedy bude kvalifikace vypadat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Od Austrálie nás čeká výrazná změna kvalifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 25.02.2016 08:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 24.02.2016 09:41
No potěš. Jakýkoliv prvek náhody navíc F1 jen… »
» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 24.02.2016 09:14
Je to pitomost. Stačí aby pilotovi v prvním… »
» Invertèbre Syntexis (Hlasovalo 6 lidí) 24.02.2016 04:32
no, nevím. změnám a inovacím jsem obecně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Takže v prvních 7mi minutách to bude masakr. Manor bude někoho brzdit, ten zajede pomalé kolo a je venku :D Nebo naopak Mercedes zajede rychlé a do Q2 ho na trati neuvidíme... Problém bude hlavně v provozu. Jakmile se někdo zadrhne v provozu, bude muset kolo opakovat, tím si zničí pneumatiky a je po prdeli. Nevim nevim jestli je tohle zrovna spravedlivá změna pro jezdce. Nicméně pro nezaujaté publikum, které se chce jen pobavit u televize, to zajímavé jistě bude protože i slabší tým bude mít za šťastných okolností možnost se posunout dopředu (a naopak).

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.132.XXX
No jo. Tím líp pro nový systém...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
myslim tim, ze jsme byli na okruhu a sledovali "vlacek" a souboje Piquet, Senna, Mansell na zivo. 13

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Lidi na okruhu maji v podstate stejny prehled, protoze maji k dispozici obri obrazovky na kterych jsou identicke zabery a grafika jako maji divaci v televizi. Navic na mnoha okruzich si muzes pronajmout takovou "minitelevizi" kde mas zabery a jeste k tomu cca to, co v te placene aplikaci. V dnesnim digitalnim svete je to krapet jine, nez kdyz jsme s tatou v roce 1986 sledovali prvni zavod F1 na Hungaroringu a zapisovali do tabulky poradi jezdcu kazde kolo 13

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jake HorseRadisher

Jake HorseRadisher

78.45.253.XXX
Takže jediný následek změny kvalifikace bude to, že bude víc penalizaci na roštu, protože bude víc lidí kroužit a budou si akorát víc zavazet... stejně přední týmy jako Mercedes hodí na začátku jedno rychlé kolo na začátku každé Q a budou za vodou...
Atraktivnosti to nepřidá ani za mák, jedině jak někdo psal budou mít problémy ti, jež si nějak poškodí auto a nebudou mít zajetý žádný čas a než dojedou do boxů a opraví jim to, tak budou v prdeli...
Radši kdyby dávali bod za vítězství v kvaldě, nebo 3 pro prvního 2 pro druhého, 1 pro třetího... stejně tak by mohli dávat nějaký bod(y) za nejrychlejší kolo v závodě :)

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No potěš. Jakýkoliv prvek náhody navíc F1 jen kazí. V době, kdy gumy vydrží jen jedno rychlé kolo si budou muset hodně rozmýšlet, v které části je použijí a bude hodně situací, kdy nové vytáhnou pozdě, nebo naopak jim nezbydou, až budou nejvíc potřeba.
Kdyby raději zajistili, aby piloti mohli jezdit naplno a byli schopní se předjíždět, vyřešil by to většinu problémů. 17

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Je to pitomost. Stačí aby pilotovi v prvním rychlém kole v Q1 praskla guma. To tomu pilotovi ani těch 7 minut nebude stačit, aby zajel kvalifikační čas. Může to být vada materiálu, pilot je v tom nevinně a je za chybu jiných potrestán. A to časové závaží je další kravina. Je to jako bychom v závodě v běhu nejrychlejšímu běžci řekli, že za to, že je nejrychlejší, dostane na tretry půlkilové závaží.

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000635

uzivatel000635

88.101.0.XXX
Pro Boha co to je zase za paskvil!!!??? To jako budou všichni na trati v řadě? Vždyť jenom objet jedno kolo trvá v průměru 1,5 - 2 minuty + rozestupy mezi jednotlivými vozy + přezutí pneu +...!!!
Ty woe ten senil je neskutečnej!!!

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001947

uzivatel001947

212.158.152.XXX
Teoreticky, během prvních sedmi minut v Monaku bude muset všech dvacet dva aut zajet konkurenceschopný čas, což přinese hromadu stížností a pokud se v závěru ten pomalejší ze dvou rozhodne spokojit s druhým místem a vsadit na delší stint nebo to třeba nebude mít pro něj smysl kvůli méně zavažnému technickému problému, budem svědky masakru na začátku a prázdné trati na konci.
Mimochodem, článek to prezentuje jako hotovou věc, jakoby změna nepodléhala schválení FIA.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001947

uzivatel001947

212.158.152.XXX
Já si teda vyřazovací systém představoval tak, že vypadne vždy ten nejpomalejší v daném kole kvalifikace. Tak aby všichni museli neustále kroužit, mezi tím ze dvě pauzy na přezutí a dotankování. To by byl gradující kvalifikační závod, takhle to roštem moc nezamíchá.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.132.XXX
Systém, jak to zobrazit, aby v tom byl přehled, je už dávno zmáknutej stovkami počítačových her - ale v principu nepotřebuješ na obrazovce nic dalšího než to, co je tam už dneska: odtikávající čas do checkpointu, pořadí pilotů, v nich vyšeděný ty, co už jsou out a zvýrazněný ty, co jsou v zóně ohrožení. Banalita.
Lidi přímo na okruhu v tom mít přehled moc nebudou, ale oni ho tam nemají ani dneska.

Ty pneumatikový čachry budou imho mnohem složitější na odprezentování.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

37.48.33.XXX
Ono ta kvalifikace nebude tak slozita jak se mozna zda. Proste se tam jen bude odpocitavat cas do nejake deadline. Pak se posledni skrtne a novy deadline. Myslim, ze na grafice to bude celkem jasne. Tezko rict, jak to budou tymy muset casovat, aby zajely jedno dve rychla kola. Taky by se mohlo stat, ze v zaveru kvalifikace, kdy to ma vrcholit, nebude zadne auto na trati ... myslim, ze predchozi model byl zajimavy a fungoval dobre ... maji menit jine veci ...

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001099

uzivatel001099

77.92.218.XXX
Běžný divák bude mít hokej v používání pneumatik a teď navíc se ještě nevyzná ve složité kvalifikaci. Pak se ale nikdo nemůže divit, že sledovanost F1 klesá. 05

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Invertèbre Syntexis

Invertèbre Syntexis

85.207.18.XXX
no, nevím. změnám a inovacím jsem obecně přístupný, ale v případě takového knock-out systému s časovačem, že ještě před skončením dané části Q je vyřazen nejpomalejší... už vidím ty komentáře jezdců po nečekaném výsledku: provoz, provoz, provoz... nedá se jezdit :) eliminuje to také ty, koho postihne nějaká menší technická závada, kterou tak už nemůžou opravit až na poslední chvíli. také se mi zdá, že to vnáší trochu větší náhodný prvek, kdo vlastně vyřazen bude (kdo stihne či nestihne včas zajet aspoň jeden normální lap), což v tak komplexním sportu znamená změnu některých procesů v práci týmu... tak uvidíme, snad se s tím nějak poperou a nebude to chaos a zmatek 01

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama