DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Pokud má Renault rozum, vsadí vše na nás, s Lotusem nic nedosáhnou
Podle odborného poradce Helmuta Marka by se měl Renault při vývoji pohonné jednotky soustředit mnohem více na Red Bull než na Lotus, který francouzská automobilka odkoupila. Toro Rosso bude mít z počátku sezóny díky motoru Ferrari výhodu až 0,6 sekundy, díky vývoji se během ní ale Renault na stáj z Maranella dotáhne.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: Pokud má Renault rozum, vsadí vše na nás, s Lotusem nic nedosáhnou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000635
21:12 16.01.2016 178.209.152.XXXJá se vám kluci divím, že se od tohoto invidindy necháte takhle strnout, vys.... se nas něj, praskne mu žilka - no i když...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
16:42 15.01.2016 93.99.87.XXXNo to je fajn, že si rozdíl v terminologii uvědomuješ, ale nějak nechápu proč to řešíš, když jsme oba použili stejný termín.
Každopádně zámenou těchto termínů nezpůsobíš žádnou škodu. Na rozdíl od toho, když investice nezahrneš do rozpočtu. Já bych zase tak v klidu nebyl.-
Fanda.LH
16:54 15.01.2016 78.102.41.XXXJá ho použil správně... Ekonomika živý všechny lidi, jen jsem poukázal na jeden z mnoha nedostatků způsobem, který mi tu snad projde...
Oháníš se tu čísly, která nikde nejsou potvrzena a špatnými termíny... Když už mluvíme o rozpočtu, tak v tomto případě je řeč o ročním rozpočtu. Počáteční investice do PJ, je investice na několik let, tudíž se rozpočítá => časem splatí od zákazníků, z několika ročních rozpočtů samotného týmu, sponzorů atp. Teoreticky by se mohla zaplatit i z úvěru, který by tým po několik let splácel...
Ať to zaplatí kdokoli, tak to nic nemění na tom, že si Mercedes vyvíjí PJ sám... Víc se k tomu raděj nebudu vyjadřovat...-
-
Mike17
19:20 15.01.2016 93.99.87.XXXNo řekněme, že nemám vidění omezené na černou a bílou barvu. Marko má v něčem pravdu, v něčem ne. RB má právo na slušný motor, když za něj platí nadprůměrnou cenu. Jestli ty si z toho vytvoříš, že věřím Markovi VŠECHNO a RB má na VŠECHNO právo, pak není problém v mém vnímaní. A vysvětluje to i lži, které tu plácáš neustále na adresu RB. Marko by se od tebe mohl učit.
-
-
Mike17
19:15 15.01.2016 93.99.87.XXXJá ho použil taky správně. Pokud se bavíme o financích účetní jednotky, není to ekonomie.
Někteří se ekonomikou nechají živit, jiní si ekonomikou vydělávají.
Čísla nejsou oficiální, jsou ze zdejšího serveru. Ale vzhledem k tomu, že se Ferrari pohoršeně bránilo obvinění, že měli rozpočet přes 250 mil Liber, tak asi miliardu rozpočet neměli.
Investice sice můžou být rozloženy na několik let, ale pokud vím, tak se specifikace motorů schvalovala v roce 2012 a v únoru 2014 s nimi jezdili. Takže pokud mi nechceš tvrdit, že investovali peníze do motorů několik let předtím, než věděli jaké vlastně mají dělat, pak prostě miliardu nákladů dát do motorů nemohli.
Evidentně do toho moc nevidíš. Protože z hlediska nákladů v rozpočtu je naprosto jedno, za jak dlouho jim se ta investice vrátí a naprosto jedno, jestli to financovali úvěrem nebo v hotovosti.
Takže se příště raději nevyjadřuj, když jediný tvůj názor je, že kdo má jiný názor jen plácá nesmysly.-
jumpman
20:13 15.01.2016 178.255.168.XXXhm, přečti si to po sobě ještě jednou, třeba pochopíš co za hovadiny kážeš.
Kdyby se tvoje dogma bralo jako fakt, tak nikdy nikdo nepostavil nic víc než trakař.
Ferrari jako automobilka jistě má dostatek financí, aby ten motor zafinancovala, ale těžko to nechá týmy F1 zadarmo, takže jak už ti bylo vysvětleno výše, řeší se to formou odpisů, případně půjček a ty se postupně odepisují. Když se tyto motory zaváděly, FIA slibovala minimální životní cyklus 10 let a z toho bych asi vycházel k odpisům v týmu....-
Mike17
20:27 15.01.2016 93.99.87.XXXTovárna to týmu možná nedá zadarmo, ale protihodnotou může být ona reklama na voze, tak jak se ti to nelíbí u RB a Infinity.
Jak dlouho budou zákaznické týmy splácet investici továrny je z hlediska nákladů v rozpoču a účetnictví naprosto irelevantní. Stejně tak se odpisuje pouze majetek. Ne zboží, nebo materiál. Tolik něco ze základů účetnictví.
Nebyl jsi to náhodou ty, kdo mi tvrdil, že počítat s tím, že se motory budou používat 10 let je naprostá pitomost, když jsme se bavili o návratnosti investic do motorů? Promiň, možná to byl FandaLH.-
-
-
jumpman
20:54 15.01.2016 178.255.168.XXXa ty víš kolik má který tým rozpočet? Vždy to jsou pouze odhady a kouzelnící s čísly z toho udělaj vždy galimatiáš a ano, myslím si, že red bull má skutečně peněz na čistý vývoj vozu o 1/3 vyšší rozpočet než má ferrari či mercedes, však to taky dávají okatě najevo a proto se tak bouří, že nemají výsledky...-
Mike17
20:59 15.01.2016 93.99.87.XXX[odkaz na stránku]
Asi tak. Ano jsou to nejistá čísla. Ale proč popíralo Ferrari 250mil, když vlastně mělo několikanásobek?-
jumpman
21:05 15.01.2016 178.255.168.XXXno víš, nevím jestli sis toho všimnul, ale ten článek je z doby, kdy měly V8, takže je to úplně mimo mísu.... v té době klidně mohl být ten rozpočet i mnohem nižší, motory V8 ke konci tohoto cyklu vycházely snad na 5 mil euro na sezonu, což bylo fakt hodně málo, vývoj byl stopnutej už 8 let (ikdyž částečně se pořád vylepšovalo) a všichni motoráři redukovali svoje týmy minimálně na 30% stavu. A ano, v té době už měli motor s turbem na brzdě, ale když se tak oháníš znalostma ekonomiky, do rozpočtu na sezonu 2013 to asi fakt nemohli zahrnout...-
Mike17
10:46 16.01.2016 93.99.87.XXXHmm. Nevím jestli sis všimnul, ale je z konce roku 2013, tudíž z doby, kdy se dokončoval vývoj nových motorů. Kdy jindy by se měly investice na vývoj projevit?
Právě že mám znalosti z ekonomiky tak vím, že náklady utracené v roce 2013 (tedy při vývoji toho motoru) se MUSÍ uplatnit v roce 2013. Kromě investičního majetku (budov, drahého vybavení apod.).
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek