Technický ředitel Geoff Willis vyzdvihl stabilitu jeho technického týmu a úzkou spolupráci s Hondou. „Nový vůz je daleko kompaktnější, motor, převodovka i šasi.“ Dodal, že plodná loňská spolupráce s Michelin a poznatky z mnohých testů se také podepsaly na návrhu vozu a jeho tvaru, jenž by měl ještě lépe spolupůsobit s francouzskými pneumatikami.
„Chceme ukázat všem, že rok 2004 nebyl náhodou a chceme závodit o pódia,“ prohlásila jezdecká hvězda týmu Jenson Button a ocenil při zimních testech neobyčejnou spolehlivost. „Osobně jsem přesvědčen o tom, že první vítězství je už za rohem.“
Jeho týmový kolega Takuma Sato hýřil optimismem a sebevědomím. „BAR má za sebou skvělou sezonu a všichni děláme maximum, aby se opakovala i letos. Já sám vstupuji do sezony zkušenější a sebevědomější. Chci bojovat o pódia a první vítězství.“
Spolu s testmanem Anthony Davidsonem oba závodní jezdci hned nový monopost otestovali na okruhu Catalunya. 007 je atraktivní konstrukcí s mnoha zajímavými detaily.
Bohatě členěná záď nevychází na první pohled ze standardu nastaveného letošními novinkami Toyoty a Sauberu. Přední spoiler byl výrazně přepracován a jeho předstupující část působí dravým, přitom jemným akcentem k štíhlejšímu nosu. Druhý hlavní spoiler je výrazně prodloužen za zadní kola.
Naopak proti Sauberu má podobně jako Toyota konzervativněji řešené boky a aerodynamické prvky koordinující tok vzduchu za předními koly.
Další premiéra je očekávána za 15 dní, kdy má ohlášenu premiéru nový monopost francouzské stáje Renault.
Foto: BAR Honda