DISKUZE K ČLÁNKU Technické požadavky FIA na alternativní motory odhaleny, některé oblasti bez omezení

Mezinárodní automobilová federace (FIA) hledá nezávislého dodavatele motorů pro Formuli 1 od roku 2017. Nyní oznámila, jaké technické požadavky by měl alternativní agregát splňovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Technické požadavky FIA na alternativní motory odhaleny, některé oblasti bez omezení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 18.11.2015 11:15 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Jake HorseRadisher

    Jake HorseRadisher

    78.45.253.XXX
    Trochu nechápu ten požadavek na výkon motoru... může dosahovat výkonu nad 640 koní, ale musí se umožnit aby byl snížen na 530... a to má být motor do F1? s 530 koňmi jste nahraní, i s 640 když současné PJ dosahují tohoto výkonu a společně s ERS takový Mercedes má dokonce 900 koní v kvalifikačním režimu, takže ty požadavky na výkon motoru jsou trochu mimo ne?
    Navíc pokud bude mít ten motor objem 2.5, hodí tam 2 turba a nebudou mít nijak omezený průtok paliva a žádné omezení otáček, tak ten motor si troufám trvrdit bude schopen v kvalifikaci vyvinou výkon přes 1000 koní, ale zase pokud bude stále platit zákaz tankování během závodu a jen 100 kg paliva, tak polovina nedojede do cíle a druhá polovina dojede, ale dostanou 3 kola protože jeli na poloviční výkon...
    zavést 2 motory je totální blbost, pokud se jim nelíbí současné PJ, tak ať dají návrh na rok 2019 na nové PJ, ale ať dají výrobcům motorů nějaký limit, za kolik můžou ten motor prodat zákazníkům, tečka!

    + 16 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Ty motory by to samozřejmě se současnými 100 kg nemohly zvládnout. Opět budou vozit kolem 140 kg, takže hmotnost vozů na startu dále naroste a během závodu bude větší rozdíl ve výkonnosti kvůli úbytku paliva.

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Nesmíš porovnávat s téměř třicet roků starými 1,5kami.
      Ten nízký výkon je mi taky trochu záhadou, ale je to asi adekvátní výkon se současnými hybridy, které sice mají chvilkově vyšší výkon, ale jsou moc těžké a to ubírá jak na rychlosti, tak na obratnosti.

      + 14 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Bez rekuperace by museli mít cca 180 kg paliva aby byly k současným jednotkám konkurenceschopné. PS: ten návrh FIA je nesmysl.

        + 13 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama