DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat
Měli jste výhrady, tak teď si počkejte, až vyřešíme naše záležitosti, vzkazuje v přeneseném slova smyslu Renault rakouskému týmu, který hodlá v příštím roce pokračovat s francouzskými motory ovšem bez oficiálního názvu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001836
22:40 17.11.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Alfred
23:15 17.11.2015 78.41.168.XXXA co to jako vyvrací? Výkon na dynamu je exaktně měřena neměnná veličina, s tím nikdo nijak nehne - a že se na dráze výkon nepodepsal pod lepší výkon znamená jen jedno - ten výkon se nepodařil přenét na dráhu. Lépe a relevantněji než na dynamu prostě výkon nezměříš, s tím se smiř - to není teorie. Já reagoval na tvé plky o tom, jak je nový motor prokazatelně méně výkonný než starý - inu není, jen z něj z nějakých důvodů nedokážou ten kýžený výkon vytěžit a přenést na dráhu. Dokonce i v článku na který jsi odkazoval padla úvaha že je tomu tak díky absenci nového turba, což v kontextu s tvým vlastním tvrzením působí ještě teď půvabně. Těch důvodů proč toho nejsou schopni dosáhnout může být nesčetně mnoho...ovšem na potenciálu čistého výkonu motoru se tím nic nezmění. Kdybys do RB namontoval sebevýkonnější motor třeba z již zmíněného stavebního Caterpillaru, tak monopost taky nebude rychlejší...ovšem výkon bude skýtat stejný jako v bagru.-
rock
06:14 18.11.2015 82.117.159.XXXPak by možná mohl někdo Renaultům vysvětlit, že se po nich celou sezónu nechtěl motor, který bude super na testovací stolici, ba ani motor pro bagr, nýbrž motor, kerý bude zabudovaný do formule 1, bude mít turbo a hlavně - bude se s ním závodit.-
Alfred
08:32 18.11.2015 78.41.168.XXXmilý rocku...já myslím že takový motor mají....nebo chceš snad říct že Red Bull usazuje do kokpitů Flinstonovic rodinku?
Krom toho nikdo z ná neví jak se na výkonosti motoru podepsal původní koncept vozu Red Bullu, který se moc na motor neohlížel a možná kladl na motor stejné požadavky jaké klade McLaren na Hondu....
-
uzivatel001836
08:37 18.11.2015 212.158.133.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
-
uzivatel001836
07:01 18.11.2015 212.158.133.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Mike17
13:54 16.11.2015 93.99.87.XXXJá se fakt divím, že nevzali nabídku Ferrari na rok staré jednotky a počkali na případný pokrok Hondy. Pochybuju, že se Renault přes zimu dokáže na letošní Ferrari dotáhnout. Utratili 7 žetonů a výsledek nebyl poznat. Jestli nové turbo za 4 žetony něco změní, dost pochybuju.-
uzivatel001836
14:06 16.11.2015 212.158.133.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Mike17
14:45 16.11.2015 93.99.87.XXXNaprosto souhlasím. Hondě věřím, že vyřeší své problémy a dostane se na špici. Jen bohužel pro "starší pány" Buttona a Alonsa to asi nebude ani příští rok a problém není jen o motoru. Ale zlepšení čekám.
Ale Renault? Na rozdíl od Ferrari, které dotáhlo náskok Mercedesu víc jak z poloviny, neprojevil naprosto žádný pokrok. Čím to je?
Buď je Renault neschopný a Mercedes nikdy nedožene. Pak by měl RB rychle utéct.
Nebo (a tomu věřím víc) to dělá naschvál a čeká na vlastní tým. V tom případě by měl RB utéct ještě rychleji.
Ani polovičaté řešení s vlastním předěláním Renaulťáckého motoru asi skvělý výkon nepřinese a z dlouhodobého hlediska to není řešení.
Prostě bych být Mateschitzem vzal starší Ferko, počkal co Honda a pak bych buď přešel k ní, nebo nechal v F1 bojovat tovární týmy mezi sebou a věnoval se zajímavějším sportům, jako to dělají dlouhou dobu.-
Alfred
15:55 16.11.2015 78.41.168.XXXuž ti bylo řečeno, že Mateschitzovi pro Red Bull Racing motory Ferrari nikdo nenabídl, takže na jeho místě bys těžko vzal nějaké starší Ferko...
co se týče progresu Renaultu, tak Honda předvádí to samé, ne li horší...v sezoně s povoloným vývojem jde od desíti k pěti, tolik motorů co sežrala u McLarenu tahla sezona je prostě bezprecedentní fakt
no a jaksi nevím v čem dělají Red Bullu s upgrady naschvály, vždyť je to stejný motor který hodlají použít pro svůj vlastní vůz a jen bIb by vyhazoval vývojové tokeny ven oknem. Kdyby chtěli dělat nachvály, tak letos nevyužijí ani jeden žeton...a ne hned 11-
huhukoktejl
16:05 16.11.2015 193.228.234.XXXNo tak upřímně, to, že první žetony využili pro předposlední závod by se za schválnost možná mohlo považovat. -
Mike17
17:01 16.11.2015 93.99.87.XXX-nejdřív prohlásili, že dodávat motory RB není pro Ferrari problém. Pak couvli na starší specifikaci. Jestli nakonec řekli, že jen pro STR, o tom už nic nevím. Každopádně kapacitní důvody je hodně trapná výmluva.
-zkus se podívat, kolik v prvních závodech ztrácela Honda na Mercedes a kolik ztrácí teď. A pak se zkus podívat, kolik ztrácel na Mercedes loni Renault a kolik teď. Možná ti vyjde, že pokrok je videtelný jen u Hondy. Nemluvím ani o tom, že Honda má na Mercedes i Renault roční ztrátu. Motorů asi spotřebovala víc. Ale je celkem rozdíl, jestli obětuješ 2-4 místa na startu, nebo 18 míst. Kdyby RB loni přicházel jen o 2, možná by měnil motory častěji než Mclaren letos. V porovnání s Mercedesem a Ferrari je i tak měnili jak ponožky.
-ono můžeš slušně investovat 7 tokenů a nedodat součástku za 4, která je ke zlepšení potřeba. Nevím, jestli to turbo zlepší, ale možná ten motor se starým turbem je k ničemu a zlepšení se projeví s novým. Nebo je ke zlepšení potřeba jiná součástka, kterou nemají potřbu RB poskytnout. A dodat nový motor (ještě nekompletní) na předposlední závod se dá těžko vyložit jinak, než schválnost. Podívej se na ostatní, jak se pracuje se žetony.-
Alfred
18:12 16.11.2015 78.41.168.XXXMiku, kdyby jsi sledoval to o čem bys tak rád diskutoval, tak bys věděl (takhle ovšem nevíš, nebo spíš vědět nechceš) že nový motor na který se použilo 7 tokenů a nové turbo se 4 tokeny je Red Bullu k dispozici minimálně měsíc před včerejším závodem a cestoval v bednách s týmem minimálně od Austinu - proč motor zůstal v bedně do závodu v Brazílii a proč turbo nadále v bedně zůstává bych se na tvém místě ptal Red Bullu....a pak teprv můžeš poukazovat jak jiní pracují s žetony a vést tlachy o naschválech....btw Ferrari má pořád ještě 4 tokeny, jen aby řeč nestála
A co se týče kdo koli ztrácel a ztrácí na Mercedes, tak světe div se..on i Red Bull ztrácí méně - faktem však je že McLarenu zlepšení nepomohlo přeskočit ani stagnující Sauber a nebýt Manoru, tak je bezkonkurenčně poslední, kdežto Red Bull vzhledem k tragickému úvodu sezony je bezpečně na sice průměrném, ale celkem solidním 4. místě s tím, že nezřídka dokáží potrápit i Williams. Ono se taky krouhá daleko lehčeji ze tráty 3 sekund než ze ztráty sekundy jedné...-
Mike17
19:28 16.11.2015 93.99.87.XXX-fakt? Měsíc?
"Tedy pouze jednu jeho část - motor s vnitřním spalováním (ICE), na který čerpali 7 žetonů. Nové turbo (4 žetony) k závodění ještě není připraveno"
Zdroj: [odkaz na stránku]
Článek starý 3 dny. No skoro měsíc.
že nepoužili nový ICE v závodech, kde měli šanci na úspěch (pokud by neztratili místa na roštu), je celkem dost logické, ne?
Ferrari možná ještě zůstává 4 žetony, ale zbytek aspoň použili v průběhu sezony, ne na jejím naprostém konci. A na rozdíl od Renaultu ty žetony byly na trati poznat. Ne, že po použití 7 žetonů výkon motoru sníží ještě o 20k. To je totální výsměch.
-s druhým odstavcem se dá celkem souhlasit. Jen bych podotkl, že značná část ztráty na začátku sezony přišla na vrub špatného šasi RB, které přiznal.-
Alfred
20:36 16.11.2015 78.41.168.XXXten tvůj zdroj již 20.10 října psal jak minul 11 žetonů....tak kde je tedy v říjnu minul, když ne na taky i na turbo? No a že turbo zůstalo v bedně nepřipravené na závod je v režii Red Bullu. Žetony byly minuty již v říjnu tudíž turbo musí být hotové již z principu, zástavba je na Red Bullu...že se s tím nechce párat nebo to nezvládá je myslím taky "eto vaše délo" jak pravil kdysi Leonid -
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek