DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat
Měli jste výhrady, tak teď si počkejte, až vyřešíme naše záležitosti, vzkazuje v přeneseném slova smyslu Renault rakouskému týmu, který hodlá v příštím roce pokračovat s francouzskými motory ovšem bez oficiálního názvu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Alfred
16:19 17.11.2015 78.41.168.XXXjistěže je to taky nastavením, proto taky nedokázali vytěžit čistý výkon z motoru....nebo tady už najednou nastavení nehraje roli?
A proč se starým motorem na rovince rychlejší než Mercedes nikde nebyli? Zase nastavení? Kde jinde než právě na rovince se čistý výkon motoru projeví nejíc? V tvé koupelně?
To že na dráze nebyl vidět pokrok je jedna věc, čistý výkon který lze PŘESNĚ naměřit na dynamometru druhá ...a já se celou dobu bavím o výkonu, který se tady snažíš shazovat PR výměšky s GPS měřením.
Renault nemá a neměl jediný důvod vypuštět do světa nový motor s NIŽŠŠÍM výkonem - kdo si myslí opak nemá všech pět pokupě a vede uslintané fanouškovské řeči, nebo spíš papouškuje všechny nesmyly které kdy viděl a zrovna se mu hodí do krámu . 11 tokenů nevyhodí ven oknem ani blázen, natož výrobce který se snaží spravit zvuk značky, který mu Red Bull hezky cuchá již druhou sezonu....
Měj se jak, chceš, příště jestli se budeš chtít vyjádřit k věcem kterým ani zbla nerozumíš, tak se lépe připrav- zase to byla s tebou ztráta času ve které si pokračuj s někým jiným - tvé touze mít poslední slovo za každou cenu, byť bys u toho měl vypadat hloupě, nechávám volné pole....můžeš se odkopat ještě víc.
Zdar, nazdar!
-
Mike17
18:58 17.11.2015 93.99.87.XXXPromiň, kde že byl RB rychlejší jak Mercedes o 10km/h?
závod:
3. Hamilton 340,9
9. Rosberg 338,7
12. Ricci 337,7
15. Kvjat 335,6
kvalifikace:
Hamilton 339,4
Rosberg 336,5
Kvjat 335,1
Ricci 334,7
[odkaz na stránku]
Koukám, že tvá příprava má jisté trhliny. Kdo tu plácá blbosti? Teď mi povídej o těch koupelnách a dynamometrech.
Nikdo nevyhodil 11 tokenů. Jen jim neposkytli asi nějakou součást k zvýšení výkonu. Třeba správnou mapu, nebo turbo?
Je fajn si občas pokecat s odborníkem. Měj se.
-
Alfred
19:09 17.11.2015 78.41.168.XXX"Obaja pretekári strácali na rovinke na Williams približne 10 km/h, ale prekvapujúco mali vyššie maximálky ako pretekári Mercedesu.
V Red Bulle v záujme zvýšenia rýchlosti na rovinke stavili na minimálny prítlak a tím na to doplácal v kľukatej časti okruhu. "
***
Taky se měj, a odepiš těm nýmandům z AMuS jací jsou břídílové, ať to jdou vysvětlit ...třeba na lampárnu
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Mike17
19:27 17.11.2015 93.99.87.XXXNemám informace z AMuS, ale ze zdejšího serveru. Viz odkaz. Nevím odkud bral slovenský redaktor "približně" informace, tabulky mluví jasně. Případně si stěžuj na redakci.
Jestli zakládáš své dedukce na "pribiližných" hodnotách z bůhvíjakého kola, pak je vše jasné.-
Alfred
19:56 17.11.2015 78.41.168.XXXhochu, hochu s veškerou úctou ke zdejšímu servru do AMuS, mimochodem i bIb pochopil odkud slovenský redaktor čerpal, nebo spíš překládal, má ještě daleko a v tabulce jsou maximálky dosažené v jednom konkrétním bodě, nikoliv maximálky abolutní.
Jináč nechápu tvou ironii o odbornících, já se za žádného nepokládám a třeba na to, abych věděl že výkon motoru nejpřesněji zjistím na dynamometru než pofiderním GPS měřením nemusím být odborníkem, stačí nebýt volem - zkus to taky někdy.-
Petr
08:13 18.11.2015 109.81.245.XXXV tabulce jsou uvedeny ty nejvyšší rychlosti z místa těsně před brzděním do první zatáčky - pokud si myslíš, že by někde jinde než těsně před brzděním do první zatáčky dosahovali ještě vyšších rychlostí, pak jsi opravdu naivní. V sobotní analýze sektorů se můžeš podívat na rychlosti v dalších třech místech včetně speed trapu. AMuS nemá k dispozici "absolutní maximální rychlosti" z telemetrie týmů. Je pravdou, že jsme tolik nesmyslů a polopravd v průběhu měsíce nevypustili a že tedy jejich úrovně nedosahujeme. U nich žádnou analýzu sektorů či maximálních rychlostí ostatně ani nenajdeš (a pokud vůbec někde jinde na světě ano, pak budu uvítám odkaz). S Tobiasem i Michaelem se znám osobně, vím jak pracují a proč musí někdy produkovat to, co produkují. Mimochodem, kdyby sis ten nesmyslný článek na AMuSu přečetl, pak nepíšou nic o absolutní maximálce, ale o maximálních rychlostech na konci rovinek. A ani na jedné nebyl žádný Red Bull rychlejší než kterýkoliv Mercedes. Kolik takových relevantních rovinek v Brazílii je? Data ze závodu ti klidně poskytnu, aby sis udělal obrázek. -
Mike17
10:30 18.11.2015 93.99.87.XXXV tabulce jsou jak rychlosti na jednotlivých sektorech, tak rychlosti maximální, které jsem ti vypsal. K tomu není co dodat.
Občas zkouším nebýt volem a když čerpám z mylných informací, nebo mi někdo dokáže, že se mýlím, tak to uznám a omluvím se. Zkus to někdy taky.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek