DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat

Měli jste výhrady, tak teď si počkejte, až vyřešíme naše záležitosti, vzkazuje v přeneseném slova smyslu Renault rakouskému týmu, který hodlá v příštím roce pokračovat s francouzskými motory ovšem bez oficiálního názvu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 18.11.2015 10:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Alfred (Hlasovalo 12 lidí) 16.11.2015 18:12
Miku, kdyby jsi sledoval to o čem bys tak rád… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 16.11.2015 14:45
Naprosto souhlasím. Hondě věřím, že vyřeší své… »
» Alfred (Hlasovalo 10 lidí) 16.11.2015 20:36
ten tvůj zdroj již 20.10 října psal jak minul 11… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001836

    uzivatel001836

    109.105.36.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      78.41.168.XXX
      A co to jako vyvrací? Výkon na dynamu je exaktně měřena neměnná veličina, s tím nikdo nijak nehne - a že se na dráze výkon nepodepsal pod lepší výkon znamená jen jedno - ten výkon se nepodařil přenét na dráhu. Lépe a relevantněji než na dynamu prostě výkon nezměříš, s tím se smiř - to není teorie. Já reagoval na tvé plky o tom, jak je nový motor prokazatelně méně výkonný než starý - inu není, jen z něj z nějakých důvodů nedokážou ten kýžený výkon vytěžit a přenést na dráhu. Dokonce i v článku na který jsi odkazoval padla úvaha že je tomu tak díky absenci nového turba, což v kontextu s tvým vlastním tvrzením působí ještě teď půvabně. Těch důvodů proč toho nejsou schopni dosáhnout může být nesčetně mnoho...ovšem na potenciálu čistého výkonu motoru se tím nic nezmění. Kdybys do RB namontoval sebevýkonnější motor třeba z již zmíněného stavebního Caterpillaru, tak monopost taky nebude rychlejší...ovšem výkon bude skýtat stejný jako v bagru.

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Pak by možná mohl někdo Renaultům vysvětlit, že se po nich celou sezónu nechtěl motor, který bude super na testovací stolici, ba ani motor pro bagr, nýbrž motor, kerý bude zabudovaný do formule 1, bude mít turbo a hlavně - bude se s ním závodit.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          Alfred

          78.41.168.XXX
          milý rocku...já myslím že takový motor mají....nebo chceš snad říct že Red Bull usazuje do kokpitů Flinstonovic rodinku?
          Krom toho nikdo z ná neví jak se na výkonosti motoru podepsal původní koncept vozu Red Bullu, který se moc na motor neohlížel a možná kladl na motor stejné požadavky jaké klade McLaren na Hondu....

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001836

        uzivatel001836

        212.158.133.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          Alfred

          78.41.168.XXX
          Milý hochu, já o zlepšení ale dosud nepsal nic, natož tvrdil. To, že si stotožňuješ zvýšení výkonu s vylepšením je čistě tvůj problém...
          ***
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mě pokaždé jejich prohlášení připadá jako že chtěj z F1 odejít. Nevidím tam žádné přesvědčení že budou pokračovat ani v jejich prohlášeních ani v jejich skutcích. Tento problém pořád nevidím jako vyřešený.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Já se fakt divím, že nevzali nabídku Ferrari na rok staré jednotky a počkali na případný pokrok Hondy. Pochybuju, že se Renault přes zimu dokáže na letošní Ferrari dotáhnout. Utratili 7 žetonů a výsledek nebyl poznat. Jestli nové turbo za 4 žetony něco změní, dost pochybuju. 17

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      212.158.133.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Naprosto souhlasím. Hondě věřím, že vyřeší své problémy a dostane se na špici. Jen bohužel pro "starší pány" Buttona a Alonsa to asi nebude ani příští rok a problém není jen o motoru. Ale zlepšení čekám.
        Ale Renault? Na rozdíl od Ferrari, které dotáhlo náskok Mercedesu víc jak z poloviny, neprojevil naprosto žádný pokrok. Čím to je?
        Buď je Renault neschopný a Mercedes nikdy nedožene. Pak by měl RB rychle utéct.
        Nebo (a tomu věřím víc) to dělá naschvál a čeká na vlastní tým. V tom případě by měl RB utéct ještě rychleji.
        Ani polovičaté řešení s vlastním předěláním Renaulťáckého motoru asi skvělý výkon nepřinese a z dlouhodobého hlediska to není řešení.
        Prostě bych být Mateschitzem vzal starší Ferko, počkal co Honda a pak bych buď přešel k ní, nebo nechal v F1 bojovat tovární týmy mezi sebou a věnoval se zajímavějším sportům, jako to dělají dlouhou dobu.

        + 10 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          Alfred

          78.41.168.XXX
          už ti bylo řečeno, že Mateschitzovi pro Red Bull Racing motory Ferrari nikdo nenabídl, takže na jeho místě bys těžko vzal nějaké starší Ferko...

          co se týče progresu Renaultu, tak Honda předvádí to samé, ne li horší...v sezoně s povoloným vývojem jde od desíti k pěti, tolik motorů co sežrala u McLarenu tahla sezona je prostě bezprecedentní fakt

          no a jaksi nevím v čem dělají Red Bullu s upgrady naschvály, vždyť je to stejný motor který hodlají použít pro svůj vlastní vůz a jen bIb by vyhazoval vývojové tokeny ven oknem. Kdyby chtěli dělat nachvály, tak letos nevyužijí ani jeden žeton...a ne hned 11

          + 8 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • huhukoktejl

            huhukoktejl

            193.228.234.XXX
            No tak upřímně, to, že první žetony využili pro předposlední závod by se za schválnost možná mohlo považovat.

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            -nejdřív prohlásili, že dodávat motory RB není pro Ferrari problém. Pak couvli na starší specifikaci. Jestli nakonec řekli, že jen pro STR, o tom už nic nevím. Každopádně kapacitní důvody je hodně trapná výmluva. 04
            -zkus se podívat, kolik v prvních závodech ztrácela Honda na Mercedes a kolik ztrácí teď. A pak se zkus podívat, kolik ztrácel na Mercedes loni Renault a kolik teď. Možná ti vyjde, že pokrok je videtelný jen u Hondy. Nemluvím ani o tom, že Honda má na Mercedes i Renault roční ztrátu. Motorů asi spotřebovala víc. Ale je celkem rozdíl, jestli obětuješ 2-4 místa na startu, nebo 18 míst. Kdyby RB loni přicházel jen o 2, možná by měnil motory častěji než Mclaren letos. V porovnání s Mercedesem a Ferrari je i tak měnili jak ponožky. 03
            -ono můžeš slušně investovat 7 tokenů a nedodat součástku za 4, která je ke zlepšení potřeba. Nevím, jestli to turbo zlepší, ale možná ten motor se starým turbem je k ničemu a zlepšení se projeví s novým. Nebo je ke zlepšení potřeba jiná součástka, kterou nemají potřbu RB poskytnout. A dodat nový motor (ještě nekompletní) na předposlední závod se dá těžko vyložit jinak, než schválnost. 03 Podívej se na ostatní, jak se pracuje se žetony.

            + 6 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Alfred

              Alfred

              78.41.168.XXX
              Miku, kdyby jsi sledoval to o čem bys tak rád diskutoval, tak bys věděl (takhle ovšem nevíš, nebo spíš vědět nechceš) že nový motor na který se použilo 7 tokenů a nové turbo se 4 tokeny je Red Bullu k dispozici minimálně měsíc před včerejším závodem a cestoval v bednách s týmem minimálně od Austinu - proč motor zůstal v bedně do závodu v Brazílii a proč turbo nadále v bedně zůstává bych se na tvém místě ptal Red Bullu....a pak teprv můžeš poukazovat jak jiní pracují s žetony a vést tlachy o naschválech....btw Ferrari má pořád ještě 4 tokeny, jen aby řeč nestála14

              A co se týče kdo koli ztrácel a ztrácí na Mercedes, tak světe div se..on i Red Bull ztrácí méně - faktem však je že McLarenu zlepšení nepomohlo přeskočit ani stagnující Sauber a nebýt Manoru, tak je bezkonkurenčně poslední, kdežto Red Bull vzhledem k tragickému úvodu sezony je bezpečně na sice průměrném, ale celkem solidním 4. místě s tím, že nezřídka dokáží potrápit i Williams. Ono se taky krouhá daleko lehčeji ze tráty 3 sekund než ze ztráty sekundy jedné...

              + 12 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                -fakt? Měsíc?
                "Tedy pouze jednu jeho část - motor s vnitřním spalováním (ICE), na který čerpali 7 žetonů. Nové turbo (4 žetony) k závodění ještě není připraveno"

                Zdroj: [odkaz na stránku]

                Článek starý 3 dny. No skoro měsíc. 12
                že nepoužili nový ICE v závodech, kde měli šanci na úspěch (pokud by neztratili místa na roštu), je celkem dost logické, ne?

                Ferrari možná ještě zůstává 4 žetony, ale zbytek aspoň použili v průběhu sezony, ne na jejím naprostém konci. A na rozdíl od Renaultu ty žetony byly na trati poznat. Ne, že po použití 7 žetonů výkon motoru sníží ještě o 20k. To je totální výsměch. 12

                -s druhým odstavcem se dá celkem souhlasit. Jen bych podotkl, že značná část ztráty na začátku sezony přišla na vrub špatného šasi RB, které přiznal.

                + 6 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Alfred

                  Alfred

                  78.41.168.XXX
                  ten tvůj zdroj již 20.10 října psal jak minul 11 žetonů....tak kde je tedy v říjnu minul, když ne na taky i na turbo? No a že turbo zůstalo v bedně nepřipravené na závod je v režii Red Bullu. Žetony byly minuty již v říjnu tudíž turbo musí být hotové již z principu, zástavba je na Red Bullu...že se s tím nechce párat nebo to nezvládá je myslím taky "eto vaše délo" jak pravil kdysi Leonid 14

                  + 10 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr

                    Petr

                    78.157.160.XXX
                    V Austinu jej měli, ale v továrně se objevily problém se spolehlivostí, proto tam Renault nakonec jeho nasazení nedoporučil. Případný debut sami chtěli odložit až na Brazílii. Za to těžko může Red Bull.

                    + 9 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama