DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat
Měli jste výhrady, tak teď si počkejte, až vyřešíme naše záležitosti, vzkazuje v přeneseném slova smyslu Renault rakouskému týmu, který hodlá v příštím roce pokračovat s francouzskými motory ovšem bez oficiálního názvu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull si na definitivní řešení otázky motoru musí počkat
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
10:30 18.11.2015 93.99.87.XXX
V tabulce jsou jak rychlosti na jednotlivých sektorech, tak rychlosti maximální, které jsem ti vypsal. K tomu není co dodat.
Občas zkouším nebýt volem a když čerpám z mylných informací, nebo mi někdo dokáže, že se mýlím, tak to uznám a omluvím se. Zkus to někdy taky.
Občas zkouším nebýt volem a když čerpám z mylných informací, nebo mi někdo dokáže, že se mýlím, tak to uznám a omluvím se. Zkus to někdy taky.
uzivatel001836
08:37 18.11.2015 212.158.133.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Alfred
08:32 18.11.2015 78.41.168.XXX
milý rocku...já myslím že takový motor mají....nebo chceš snad říct že Red Bull usazuje do kokpitů Flinstonovic rodinku?
Krom toho nikdo z ná neví jak se na výkonosti motoru podepsal původní koncept vozu Red Bullu, který se moc na motor neohlížel a možná kladl na motor stejné požadavky jaké klade McLaren na Hondu....
Krom toho nikdo z ná neví jak se na výkonosti motoru podepsal původní koncept vozu Red Bullu, který se moc na motor neohlížel a možná kladl na motor stejné požadavky jaké klade McLaren na Hondu....
Petr
08:13 18.11.2015 109.81.245.XXX
V tabulce jsou uvedeny ty nejvyšší rychlosti z místa těsně před brzděním do první zatáčky - pokud si myslíš, že by někde jinde než těsně před brzděním do první zatáčky dosahovali ještě vyšších rychlostí, pak jsi opravdu naivní. V sobotní analýze sektorů se můžeš podívat na rychlosti v dalších třech místech včetně speed trapu. AMuS nemá k dispozici "absolutní maximální rychlosti" z telemetrie týmů. Je pravdou, že jsme tolik nesmyslů a polopravd v průběhu měsíce nevypustili a že tedy jejich úrovně nedosahujeme. U nich žádnou analýzu sektorů či maximálních rychlostí ostatně ani nenajdeš (a pokud vůbec někde jinde na světě ano, pak budu uvítám odkaz). S Tobiasem i Michaelem se znám osobně, vím jak pracují a proč musí někdy produkovat to, co produkují. Mimochodem, kdyby sis ten nesmyslný článek na AMuSu přečetl, pak nepíšou nic o absolutní maximálce, ale o maximálních rychlostech na konci rovinek. A ani na jedné nebyl žádný Red Bull rychlejší než kterýkoliv Mercedes. Kolik takových relevantních rovinek v Brazílii je? Data ze závodu ti klidně poskytnu, aby sis udělal obrázek.
uzivatel001836
07:01 18.11.2015 212.158.133.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
rock
06:14 18.11.2015 82.117.159.XXX
Pak by možná mohl někdo Renaultům vysvětlit, že se po nich celou sezónu nechtěl motor, který bude super na testovací stolici, ba ani motor pro bagr, nýbrž motor, kerý bude zabudovaný do formule 1, bude mít turbo a hlavně - bude se s ním závodit.
Alfred
23:15 17.11.2015 78.41.168.XXX
A co to jako vyvrací? Výkon na dynamu je exaktně měřena neměnná veličina, s tím nikdo nijak nehne - a že se na dráze výkon nepodepsal pod lepší výkon znamená jen jedno - ten výkon se nepodařil přenét na dráhu. Lépe a relevantněji než na dynamu prostě výkon nezměříš, s tím se smiř - to není teorie. Já reagoval na tvé plky o tom, jak je nový motor prokazatelně méně výkonný než starý - inu není, jen z něj z nějakých důvodů nedokážou ten kýžený výkon vytěžit a přenést na dráhu. Dokonce i v článku na který jsi odkazoval padla úvaha že je tomu tak díky absenci nového turba, což v kontextu s tvým vlastním tvrzením působí ještě teď půvabně. Těch důvodů proč toho nejsou schopni dosáhnout může být nesčetně mnoho...ovšem na potenciálu čistého výkonu motoru se tím nic nezmění. Kdybys do RB namontoval sebevýkonnější motor třeba z již zmíněného stavebního Caterpillaru, tak monopost taky nebude rychlejší...ovšem výkon bude skýtat stejný jako v bagru.
uzivatel001836
22:40 17.11.2015 109.105.36.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Alfred
19:56 17.11.2015 78.41.168.XXX
hochu, hochu s veškerou úctou ke zdejšímu servru do AMuS, mimochodem i bIb pochopil odkud slovenský redaktor čerpal, nebo spíš překládal, má ještě daleko a v tabulce jsou maximálky dosažené v jednom konkrétním bodě, nikoliv maximálky abolutní.
Jináč nechápu tvou ironii o odbornících, já se za žádného nepokládám a třeba na to, abych věděl že výkon motoru nejpřesněji zjistím na dynamometru než pofiderním GPS měřením nemusím být odborníkem, stačí nebýt volem - zkus to taky někdy.
Jináč nechápu tvou ironii o odbornících, já se za žádného nepokládám a třeba na to, abych věděl že výkon motoru nejpřesněji zjistím na dynamometru než pofiderním GPS měřením nemusím být odborníkem, stačí nebýt volem - zkus to taky někdy.
Mike17
19:27 17.11.2015 93.99.87.XXX
Nemám informace z AMuS, ale ze zdejšího serveru. Viz odkaz. Nevím odkud bral slovenský redaktor "približně" informace, tabulky mluví jasně. Případně si stěžuj na redakci.
Jestli zakládáš své dedukce na "pribiližných" hodnotách z bůhvíjakého kola, pak je vše jasné.
Jestli zakládáš své dedukce na "pribiližných" hodnotách z bůhvíjakého kola, pak je vše jasné.
Alfred
19:09 17.11.2015 78.41.168.XXX
"Obaja pretekári strácali na rovinke na Williams približne 10 km/h, ale prekvapujúco mali vyššie maximálky ako pretekári Mercedesu.
V Red Bulle v záujme zvýšenia rýchlosti na rovinke stavili na minimálny prítlak a tím na to doplácal v kľukatej časti okruhu. "
***
Taky se měj, a odepiš těm nýmandům z AMuS jací jsou břídílové, ať to jdou vysvětlit ...třeba na lampárnu
Příspěvek byl redakčně upraven.
V Red Bulle v záujme zvýšenia rýchlosti na rovinke stavili na minimálny prítlak a tím na to doplácal v kľukatej časti okruhu. "
***
Taky se měj, a odepiš těm nýmandům z AMuS jací jsou břídílové, ať to jdou vysvětlit ...třeba na lampárnu
Příspěvek byl redakčně upraven.
Mike17
18:58 17.11.2015 93.99.87.XXX
Promiň, kde že byl RB rychlejší jak Mercedes o 10km/h?
závod:
3. Hamilton 340,9
9. Rosberg 338,7
12. Ricci 337,7
15. Kvjat 335,6
kvalifikace:
Hamilton 339,4
Rosberg 336,5
Kvjat 335,1
Ricci 334,7
[odkaz na stránku]
Koukám, že tvá příprava má jisté trhliny. Kdo tu plácá blbosti? Teď mi povídej o těch koupelnách a dynamometrech.
Nikdo nevyhodil 11 tokenů. Jen jim neposkytli asi nějakou součást k zvýšení výkonu. Třeba správnou mapu, nebo turbo?
Je fajn si občas pokecat s odborníkem. Měj se.
závod:
3. Hamilton 340,9
9. Rosberg 338,7
12. Ricci 337,7
15. Kvjat 335,6
kvalifikace:
Hamilton 339,4
Rosberg 336,5
Kvjat 335,1
Ricci 334,7
[odkaz na stránku]
Koukám, že tvá příprava má jisté trhliny. Kdo tu plácá blbosti? Teď mi povídej o těch koupelnách a dynamometrech.
Nikdo nevyhodil 11 tokenů. Jen jim neposkytli asi nějakou součást k zvýšení výkonu. Třeba správnou mapu, nebo turbo?
Je fajn si občas pokecat s odborníkem. Měj se.
Alfred
16:19 17.11.2015 78.41.168.XXX
jistěže je to taky nastavením, proto taky nedokázali vytěžit čistý výkon z motoru....nebo tady už najednou nastavení nehraje roli?
A proč se starým motorem na rovince rychlejší než Mercedes nikde nebyli? Zase nastavení? Kde jinde než právě na rovince se čistý výkon motoru projeví nejíc? V tvé koupelně?
To že na dráze nebyl vidět pokrok je jedna věc, čistý výkon který lze PŘESNĚ naměřit na dynamometru druhá ...a já se celou dobu bavím o výkonu, který se tady snažíš shazovat PR výměšky s GPS měřením.
Renault nemá a neměl jediný důvod vypuštět do světa nový motor s NIŽŠŠÍM výkonem - kdo si myslí opak nemá všech pět pokupě a vede uslintané fanouškovské řeči, nebo spíš papouškuje všechny nesmyly které kdy viděl a zrovna se mu hodí do krámu . 11 tokenů nevyhodí ven oknem ani blázen, natož výrobce který se snaží spravit zvuk značky, který mu Red Bull hezky cuchá již druhou sezonu....
Měj se jak, chceš, příště jestli se budeš chtít vyjádřit k věcem kterým ani zbla nerozumíš, tak se lépe připrav- zase to byla s tebou ztráta času ve které si pokračuj s někým jiným - tvé touze mít poslední slovo za každou cenu, byť bys u toho měl vypadat hloupě, nechávám volné pole....můžeš se odkopat ještě víc.
Zdar, nazdar!
A proč se starým motorem na rovince rychlejší než Mercedes nikde nebyli? Zase nastavení? Kde jinde než právě na rovince se čistý výkon motoru projeví nejíc? V tvé koupelně?
To že na dráze nebyl vidět pokrok je jedna věc, čistý výkon který lze PŘESNĚ naměřit na dynamometru druhá ...a já se celou dobu bavím o výkonu, který se tady snažíš shazovat PR výměšky s GPS měřením.
Renault nemá a neměl jediný důvod vypuštět do světa nový motor s NIŽŠŠÍM výkonem - kdo si myslí opak nemá všech pět pokupě a vede uslintané fanouškovské řeči, nebo spíš papouškuje všechny nesmyly které kdy viděl a zrovna se mu hodí do krámu . 11 tokenů nevyhodí ven oknem ani blázen, natož výrobce který se snaží spravit zvuk značky, který mu Red Bull hezky cuchá již druhou sezonu....
Měj se jak, chceš, příště jestli se budeš chtít vyjádřit k věcem kterým ani zbla nerozumíš, tak se lépe připrav- zase to byla s tebou ztráta času ve které si pokračuj s někým jiným - tvé touze mít poslední slovo za každou cenu, byť bys u toho měl vypadat hloupě, nechávám volné pole....můžeš se odkopat ještě víc.
Zdar, nazdar!
Mike17
15:57 17.11.2015 93.99.87.XXX
-raději nechám psychologie, dobře jsem sebestředný
-rychlost na rovince není POUZE záležitost motoru. Ale i nastavení vozu. A obzvlášť když někdo startuje z poslední řady, dělá se nastavení s menším přítlakem. Logicky.
-mám problém s psaným textem. Tudíž mi můžeš ukázat, kde píšu že je měření pomocí GPS přesnější než na dynamometru? Ale řádově v desítkách koní se změřit podle lidí z F1 dá. Když znáš data z dynamometru, kolik že má ten motor výkon?
-A pan Marko jistě občas kecá nesmysly. Ale když řekl, že motor ztrácí 60-80k, všichni se mu tu smáli. A no najednou Renault přiznal 60k. Může kecat zase a nemusí. Každopádně na trati bylo celkem výrazně vidět, že nový motor žádné viditelné zlepšení nepřinesl. K tomu není co dodat. Zbytečná ztráta míst na startu. Renault jistě dynamometr má, musel to vědět.
-rychlost na rovince není POUZE záležitost motoru. Ale i nastavení vozu. A obzvlášť když někdo startuje z poslední řady, dělá se nastavení s menším přítlakem. Logicky.
-mám problém s psaným textem. Tudíž mi můžeš ukázat, kde píšu že je měření pomocí GPS přesnější než na dynamometru? Ale řádově v desítkách koní se změřit podle lidí z F1 dá. Když znáš data z dynamometru, kolik že má ten motor výkon?
-A pan Marko jistě občas kecá nesmysly. Ale když řekl, že motor ztrácí 60-80k, všichni se mu tu smáli. A no najednou Renault přiznal 60k. Může kecat zase a nemusí. Každopádně na trati bylo celkem výrazně vidět, že nový motor žádné viditelné zlepšení nepřinesl. K tomu není co dodat. Zbytečná ztráta míst na startu. Renault jistě dynamometr má, musel to vědět.
Alfred
15:09 17.11.2015 78.41.168.XXX
Strácíš orientaci, ji sebestředný a ještě k tomu nechápeš psaný text.
Já nikde nikomu nezakazoval reagovat v cizím vláknu, ale když tak někdo udělá, tak by měl mít ponětí na co reaguje aby si to pak nevztahoval na sebe - přesně jako ty.
Nejprešnější metoda na měření výkonu motoru je pořád motorová brzda/dynamometr - a odtud slezl motor Renaultu. Měření přes GPS je nepřesné z principu, vědí ve všech týmech na jteré mě odkazuješ...btw Ferrari se třeba Laudovi s GPS metodou rovnou vysmálo. Jenže to těžko vysvětlit někomu, kdo nemá ani páru jak se pře GPS zjišťuje výkon motoru, že jo Miku?
Nebo chceš tvrdit že nový Renault je takový šmejd, že kvůli němu měl Red Bull v Brazílii snad největší degradaci gum během sezony a díky menšímu výkonu jak tady o něm tlacháš byly na rovinkách rychlejší hned o 10km/h?
Tvůj problém, a bohužel jak se zdá nepřekonatelný je, že chceš diskutovat o technice o které treba já jistě nevím tolik co insideři v F1, ale mám alespoň tolik tech. vzdělání že vím a stojím si za tím, že měření na dynamu bude vždy a za všech okolností hned řádově přesnější než jakákoliv metoda přes GPS - i ty nejlepší systémy totiž dokáží měřit např. ujetou vzdálenost na základě pozic zjištěných přes nearmádní GPS i s 20% nepřesností....alespoň dle vědců, které možná se žlučovitým smíchem pošleš taky do paddocku... Tak mi prosím vysvětli, v čem je ta GPS metoda geniální, jak vlastně měří výkon, víš to vůbec? Nevíš....ale tlachat a smajlovat u toho budeš, za to nic nedáš, že.
Proboha jestli se chceš něčemu smát, resp. někomu vysmát, tak nesmíš být u toho sám k smíchu a jako argument použít slint o tom jak má někdo běžet něco vysvětlovat paddocku.
On když pan Marko bude tvrdit že kostka je vlastně koule, tak mu nikdo vyvětlovat nebude, protože všichni ví že je to bIbost. Ale Marko bude jistě rád když přesvědčí alespoň tebe, nebo jurgena, moc práce jej to stát nebude.
Já nikde nikomu nezakazoval reagovat v cizím vláknu, ale když tak někdo udělá, tak by měl mít ponětí na co reaguje aby si to pak nevztahoval na sebe - přesně jako ty.
Nejprešnější metoda na měření výkonu motoru je pořád motorová brzda/dynamometr - a odtud slezl motor Renaultu. Měření přes GPS je nepřesné z principu, vědí ve všech týmech na jteré mě odkazuješ...btw Ferrari se třeba Laudovi s GPS metodou rovnou vysmálo. Jenže to těžko vysvětlit někomu, kdo nemá ani páru jak se pře GPS zjišťuje výkon motoru, že jo Miku?
Nebo chceš tvrdit že nový Renault je takový šmejd, že kvůli němu měl Red Bull v Brazílii snad největší degradaci gum během sezony a díky menšímu výkonu jak tady o něm tlacháš byly na rovinkách rychlejší hned o 10km/h?
Tvůj problém, a bohužel jak se zdá nepřekonatelný je, že chceš diskutovat o technice o které treba já jistě nevím tolik co insideři v F1, ale mám alespoň tolik tech. vzdělání že vím a stojím si za tím, že měření na dynamu bude vždy a za všech okolností hned řádově přesnější než jakákoliv metoda přes GPS - i ty nejlepší systémy totiž dokáží měřit např. ujetou vzdálenost na základě pozic zjištěných přes nearmádní GPS i s 20% nepřesností....alespoň dle vědců, které možná se žlučovitým smíchem pošleš taky do paddocku... Tak mi prosím vysvětli, v čem je ta GPS metoda geniální, jak vlastně měří výkon, víš to vůbec? Nevíš....ale tlachat a smajlovat u toho budeš, za to nic nedáš, že.
Proboha jestli se chceš něčemu smát, resp. někomu vysmát, tak nesmíš být u toho sám k smíchu a jako argument použít slint o tom jak má někdo běžet něco vysvětlovat paddocku.
On když pan Marko bude tvrdit že kostka je vlastně koule, tak mu nikdo vyvětlovat nebude, protože všichni ví že je to bIbost. Ale Marko bude jistě rád když přesvědčí alespoň tebe, nebo jurgena, moc práce jej to stát nebude.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek