DISKUZE K ČLÁNKU Wolff si nenechá nic líbit, oplácí Ecclestoneovi stejnou měrou

Kdo může za současnou krizi v F1? Kdo má na svědomí odliv fanoušků, menší atraktivitu a větší počet závodů, které vypadají jak přes kopírovací papir? Jisté je jedno, že nikdo nechce vzít odpovědnost na svá bedra.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Wolff si nenechá nic líbit, oplácí Ecclestoneovi stejnou měrou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 18.11.2015 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 16 lidí) 16.11.2015 13:16
Ale rozdíl ve výkonnosti je jedním ze základních… »
» vojtano (Hlasovalo 14 lidí) 16.11.2015 11:59
Zapomněli vymyslel, kdo to zaplatí. Nové… »
» Mike17 (Hlasovalo 12 lidí) 16.11.2015 13:48
Nepsal jsem stejnými, ale téměř stejnými. Jako do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
"Vůbec nemyslí na automobilový sport, ale jen sami na sebe. "

To teda zaznělo od toho pravého ...

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

82.117.159.XXX
Podle mne není pravda, že to nejde. Akorát chybí vůle, protože u kormidla jsou ti, kterým současný stav (uměle vyhoněná exkluzivita) vyhovuje
Já tu sérii zmiňuji často, ale v ISR to jde. Jsou tam bohatý týmy, chudý týmy, hvězdy i platiči. Nejchudší tým může odjet sezónu (a třeba ne ani úplnou) s jedním vozem a rozpočtem, který by v průměrném týmu v F1 stačil tak možná na chlebíčky v paddocku - a přitom nebýt za chudý příbuzný z venkova, jak Manor v F1. Celkově pravděpodobně vyhrajou ti největší, ale když koukneš na letošní sezónu, tak zrovna letos to mohlo být úplně jinak, Rahal byl ve hře až do posledního závodu, vyhrávali i jiní piloti z malých stájí... jde to.

Kdy se tohle naposledy povedlo v F1? Když válčil Frentzen za Jordan? A i o tom mám pochybnosti, protože Jordan v té době už nebyl tak úplně malej a chudej tým. Spíš mi přišlo, že se sune ze středu pole do první ligy a kdyby ho nevyšplouchlo Ferrari s Vodafonem, kdo ví...

+ 8 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Tak ona to není novinka, ikdyž se to zhoršuje. Tipuju, že mu jde spíš o to, nastavit podmínky tak, aby to bylo zajímavé i pro ty méně bohaté. Když to převedeu na fotbal, aby neměly bohaté mužstva kopačky co běhají samy, zatímco chudé týmy by si je nemohly dovolit. Uznávám, připrovnání celkem stupidní, ale nic jiného ve fotbalu mne nenapadlo. 03

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

83.208.82.XXX
Rocku, ale podívej se kamkoli do sportovní oblasti a řekni mi, kde nerozhoduje vyšší počet finančních prostředků. Dokonce peníze rozhodují i na úrovni okresních přeborů, tak jak to asi bude vypadat na špičkové úrovni? Prostě jsme dospěli do stádia (a už před nějakou dobou), kdy sport pro radost je asi takový nesmysl, jako fotbal bez úplatků.

+ 10 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Promiň, ale nikde netvrdím, že se má něco uměle dorovnávat. Podle mne je chyba omezovat něco žetony u úplně nových motorů. Měli vývoj v prvních letech nechat volný a pak něco konzervovat (z ekonomických důvodů se to dá pochopit).
A ani si nepamatuju, že FIA dřív něco s motory dorovnávala. Ano pozastavil se vývoj (asi mnohem dřív než v roce 2011). Ale pokud vím tak všem. Povoleny byly úpravy pro zvýšení spolehlivosti (ano využívané i pro zvýšení výkonu). Nevím nic o tom, že by se někomu povolil vývoj, aby dohnal konkurenci.

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

82.117.159.XXX
"...sportovním způsobem..."

On ten "sportovní způsob" znamená, že bohatší (nebo ten, kdo víc investuje, abych byl přesný) časem přetlačí chudšího.
Sport jak vyšitej...

+ 9 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Krom toho alternativní motory tak jak je staví FIA jsou především podvodem na výrobce, ti investovali nemalé prostředky, aby dosáhli určitého výkonu a ny¨ní by jim FIA vytvořila umělou konkurenci které by byla zvýhodněná pravidly. 02

+ 10 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Je přece jedno, zda mají stejný výkon, nebo téměř stejný, pokud je toho dosaženo z hlediska sportovního "podvodem". Ano máš pravdu v letech 2011 -2013 FIA zakonzervovala motory a slabším umožnila uměle dorovnat výkon...ale to nemělo nic společného se soutěží, byl to spíše tako wrestlink aneb "šméčko na lidi".

Jasně, i mě se líbí když se o titul bude bojovat do posledního závodu a bude o něj bojovat více jezdců z několika stájí, ale chci aby toto bylo dosaženo sportovním způsobem, nikoli "podvody" typu umělé dorovnávání výkonu.

TZakže já doufám že se příští rok Ferrari na Mercedes dotáhne a i Renault a Honda se výkonnostně zásadně posunou, aby to Mercedes něměl tak jednoduché.

+ 8 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.225.XXX
Účastníci by to rozhodně nebyli. Ti kravinu jakéhokoliv druhu s radostí odsouhlasí, když budou mít pocit, že je v jejich prospěch.

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
To je sice pravda nicméně alternativní motory jsou kravina. Podívejte se třeba na WTCC když zavedli souběžně s benziňáky i diesely. Nikdy to nebylo spravedlivě rozložené. To totiž ani nejde... A kdo by pak zabránil takovým kravinám ?

+ 12 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.225.XXX
"Automobilky...Vůbec nemyslí na automobilový sport, ale jen sami na sebe"

Joj, to je postřeh.

Říkám to furt: seberte účastníkům soutěže hlasovací právo při tvorbě pravidel. Pravidla má stanovit organizátor a účastník je buď akceptuje a přihlásí se, nebo si hledá štěstí jinde.

+ 10 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Nepsal jsem stejnými, ale téměř stejnými. Jako do roku 2013. A z posledních 8-mi ročníků s těmito "protisoutěžními" jednotkami se 6x rozhodovalo o titulu jezdců různých stájí v posledních 2 závodech a z toho 4x v posledním závodě. Nevím jak ty, ale mně se tyto ročníky hodně líbily. Rozhodně víc, něž když jsem po Austrálii věděl, že titul získá Hamilton.
Nemám nic proti soutěžení, ale podle mne by měly mít týmy povinnost, dodávat stejné jednotky několika různým týmům. Výkonost jednotlivých výrobců se snad v budoucnosti trochu srovná.

+ 12 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

77.240.188.XXX
Ale rozdíl ve výkonnosti je jedním ze základních atributý sportovního soupeření, to můžeš stejně tak vinit Messiho a Ronalda že ničí světový fotbal a že bude lepší mít v každém týmu hráče na stejné výkonnostní úrovni.

Mít tří výrobce mortorů se stejným výkonem postrádá smysl, to je lepší najít jen jednoho výrobce, bude to podstatně levnější...ale už to nebude Formule 1.

+ 16 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Připadá mi, že bylo lepší mít 3 výrobce, zásobující téměř stejnými motory všechny týmy bez rozdílu, než mít 4, kteří si nechávají konkurenceschopné motory jen pro sebe. To, že motory jednotlivých výrobců jsou výkonostně daleko od sebe je ještě negativní "třešníčka na dortu". 05

+ 10 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
vojtano

vojtano

37.188.227.XXX
Zapomněli vymyslel, kdo to zaplatí. Nové technologie jsou proti snaze snížit náklady, tak jak se na tomto směru vývoje mohla "většina" shodnout a teď brečet. Je to jak nekonečná telenovela, kde si nikdo nepamatuje, jak to začalo a nikoho nezajímá, jak to skončí.

+ 14 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama