DISKUZE K ČLÁNKU Wolff si nenechá nic líbit, oplácí Ecclestoneovi stejnou měrou
Kdo může za současnou krizi v F1? Kdo má na svědomí odliv fanoušků, menší atraktivitu a větší počet závodů, které vypadají jak přes kopírovací papir? Jisté je jedno, že nikdo nechce vzít odpovědnost na svá bedra.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Wolff si nenechá nic líbit, oplácí Ecclestoneovi stejnou měrou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 16 lidí)
16.11.2015 13:16
Ale rozdíl ve výkonnosti je jedním ze základních… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
14:50 16.11.2015 37.188.225.XXX"Automobilky...Vůbec nemyslí na automobilový sport, ale jen sami na sebe"
Joj, to je postřeh.
Říkám to furt: seberte účastníkům soutěže hlasovací právo při tvorbě pravidel. Pravidla má stanovit organizátor a účastník je buď akceptuje a přihlásí se, nebo si hledá štěstí jinde.-
-
airwar1939
20:47 16.11.2015 176.74.128.XXXKrom toho alternativní motory tak jak je staví FIA jsou především podvodem na výrobce, ti investovali nemalé prostředky, aby dosáhli určitého výkonu a ny¨ní by jim FIA vytvořila umělou konkurenci které by byla zvýhodněná pravidly.
-
-
Mike17
13:00 16.11.2015 93.99.87.XXXPřipadá mi, že bylo lepší mít 3 výrobce, zásobující téměř stejnými motory všechny týmy bez rozdílu, než mít 4, kteří si nechávají konkurenceschopné motory jen pro sebe. To, že motory jednotlivých výrobců jsou výkonostně daleko od sebe je ještě negativní "třešníčka na dortu".-
airwar1939
13:16 16.11.2015 77.240.188.XXXAle rozdíl ve výkonnosti je jedním ze základních atributý sportovního soupeření, to můžeš stejně tak vinit Messiho a Ronalda že ničí světový fotbal a že bude lepší mít v každém týmu hráče na stejné výkonnostní úrovni.
Mít tří výrobce mortorů se stejným výkonem postrádá smysl, to je lepší najít jen jednoho výrobce, bude to podstatně levnější...ale už to nebude Formule 1.-
Mike17
13:48 16.11.2015 93.99.87.XXXNepsal jsem stejnými, ale téměř stejnými. Jako do roku 2013. A z posledních 8-mi ročníků s těmito "protisoutěžními" jednotkami se 6x rozhodovalo o titulu jezdců různých stájí v posledních 2 závodech a z toho 4x v posledním závodě. Nevím jak ty, ale mně se tyto ročníky hodně líbily. Rozhodně víc, něž když jsem po Austrálii věděl, že titul získá Hamilton.
Nemám nic proti soutěžení, ale podle mne by měly mít týmy povinnost, dodávat stejné jednotky několika různým týmům. Výkonost jednotlivých výrobců se snad v budoucnosti trochu srovná.-
airwar1939
20:45 16.11.2015 176.74.128.XXXJe přece jedno, zda mají stejný výkon, nebo téměř stejný, pokud je toho dosaženo z hlediska sportovního "podvodem". Ano máš pravdu v letech 2011 -2013 FIA zakonzervovala motory a slabším umožnila uměle dorovnat výkon...ale to nemělo nic společného se soutěží, byl to spíše tako wrestlink aneb "šméčko na lidi".
Jasně, i mě se líbí když se o titul bude bojovat do posledního závodu a bude o něj bojovat více jezdců z několika stájí, ale chci aby toto bylo dosaženo sportovním způsobem, nikoli "podvody" typu umělé dorovnávání výkonu.
TZakže já doufám že se příští rok Ferrari na Mercedes dotáhne a i Renault a Honda se výkonnostně zásadně posunou, aby to Mercedes něměl tak jednoduché.-
-
RoBertino
11:59 17.11.2015 83.208.82.XXXRocku, ale podívej se kamkoli do sportovní oblasti a řekni mi, kde nerozhoduje vyšší počet finančních prostředků. Dokonce peníze rozhodují i na úrovni okresních přeborů, tak jak to asi bude vypadat na špičkové úrovni? Prostě jsme dospěli do stádia (a už před nějakou dobou), kdy sport pro radost je asi takový nesmysl, jako fotbal bez úplatků.-
Mike17
13:17 17.11.2015 93.99.87.XXXTak ona to není novinka, ikdyž se to zhoršuje. Tipuju, že mu jde spíš o to, nastavit podmínky tak, aby to bylo zajímavé i pro ty méně bohaté. Když to převedeu na fotbal, aby neměly bohaté mužstva kopačky co běhají samy, zatímco chudé týmy by si je nemohly dovolit. Uznávám, připrovnání celkem stupidní, ale nic jiného ve fotbalu mne nenapadlo. -
rock
15:32 17.11.2015 82.117.159.XXXPodle mne není pravda, že to nejde. Akorát chybí vůle, protože u kormidla jsou ti, kterým současný stav (uměle vyhoněná exkluzivita) vyhovuje
Já tu sérii zmiňuji často, ale v ISR to jde. Jsou tam bohatý týmy, chudý týmy, hvězdy i platiči. Nejchudší tým může odjet sezónu (a třeba ne ani úplnou) s jedním vozem a rozpočtem, který by v průměrném týmu v F1 stačil tak možná na chlebíčky v paddocku - a přitom nebýt za chudý příbuzný z venkova, jak Manor v F1. Celkově pravděpodobně vyhrajou ti největší, ale když koukneš na letošní sezónu, tak zrovna letos to mohlo být úplně jinak, Rahal byl ve hře až do posledního závodu, vyhrávali i jiní piloti z malých stájí... jde to.
Kdy se tohle naposledy povedlo v F1? Když válčil Frentzen za Jordan? A i o tom mám pochybnosti, protože Jordan v té době už nebyl tak úplně malej a chudej tým. Spíš mi přišlo, že se sune ze středu pole do první ligy a kdyby ho nevyšplouchlo Ferrari s Vodafonem, kdo ví...
-
-
-
Mike17
10:49 17.11.2015 93.99.87.XXXPromiň, ale nikde netvrdím, že se má něco uměle dorovnávat. Podle mne je chyba omezovat něco žetony u úplně nových motorů. Měli vývoj v prvních letech nechat volný a pak něco konzervovat (z ekonomických důvodů se to dá pochopit).
A ani si nepamatuju, že FIA dřív něco s motory dorovnávala. Ano pozastavil se vývoj (asi mnohem dřív než v roce 2011). Ale pokud vím tak všem. Povoleny byly úpravy pro zvýšení spolehlivosti (ano využívané i pro zvýšení výkonu). Nevím nic o tom, že by se někomu povolil vývoj, aby dohnal konkurenci.
-
-
-
-
-
vojtano
11:59 16.11.2015 37.188.227.XXXZapomněli vymyslel, kdo to zaplatí. Nové technologie jsou proti snaze snížit náklady, tak jak se na tomto směru vývoje mohla "většina" shodnout a teď brečet. Je to jak nekonečná telenovela, kde si nikdo nepamatuje, jak to začalo a nikoho nezajímá, jak to skončí.
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek