DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: V první zatáčce jsem neudělal nic špatného
Lewis Hamilton po shlédnutí záznamu ze začátku Velké ceny Spojených států tvrdí, že se v prvním zatáčce, kde došlo ke kontaktu s jeho týmovým kolegou Nicem Rosbergem, neudělal nic špatně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: V první zatáčce jsem neudělal nic špatného
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
10:17 27.10.2015 46.135.100.XXX
Nemyslím si, že by to měl být až takový problém, posuzovat podobné situace stejně různými komisaři. I když připouštím, že v případě stejných komisařů by mohlo být rozhodování jednodužší. Ale v F1 se incidenty vyšetřují. Tedy posuzují u videí zpětně. Přece i deset různých lidí musí dojít ke stejnému závěru (když je auto široké např.1,7m) a soupeř mu tam nechá místo cca 2m. Nebo naopak jenom 1,2m. To je přece vidět i v TV, zda měl možnost projet ještě po dráze, nebo už musel vyjet mimo. A další a další prohřešky včetně limitů tratě. Kdokoliv (i ten kdo tomu vůbec nerozumí) pozná, zda pilot opustil trať všemi čtyřmi koly...K tomu nejsou potřeba stejní lidé na všech závodech.
MrWashek
10:05 27.10.2015 89.24.200.XXX
Hamilton hodil kšiltovku po Rosbergovi, ten ji hodil zpátky po Hamiltonovi. Jen tak pro upřesnění.
Ono je víc věcí co ho musí žrát, smůla v Monze, Soči, několik horších kvalifikací. Když už má konečně navrch po rychlostní stránce, tak ho týmový kolega vyveze na trávu a musí se probíjet z 4.-5. místa zpátky na čelo.
Rosberg to ustál docela s úctou, když se to vezme kolem a kolem. Mohl udělat "chybku" v posledním kole a pustit Vettela před sebe, když už bylo jasný, že Hamiltona nedojede a trochu mu to ještě zkazit, když prohlašoval jak by ho to moc těšilo vyhrát v USA. Ale já mu ty jeho "upřímný" prohlášení moc nevěřím. Stále opakuje jak jsou pro něj ohromně důležité legendy F1 jako Senna a všichni Britové, přičemž je ani nezná jménem a musí ho opravovat Němec (Vettel) (viz tiskovka kde se dušoval jaká je pro něj čest řadit se po bok nějakýho Jamese Clarka :)
Ono je víc věcí co ho musí žrát, smůla v Monze, Soči, několik horších kvalifikací. Když už má konečně navrch po rychlostní stránce, tak ho týmový kolega vyveze na trávu a musí se probíjet z 4.-5. místa zpátky na čelo.
Rosberg to ustál docela s úctou, když se to vezme kolem a kolem. Mohl udělat "chybku" v posledním kole a pustit Vettela před sebe, když už bylo jasný, že Hamiltona nedojede a trochu mu to ještě zkazit, když prohlašoval jak by ho to moc těšilo vyhrát v USA. Ale já mu ty jeho "upřímný" prohlášení moc nevěřím. Stále opakuje jak jsou pro něj ohromně důležité legendy F1 jako Senna a všichni Britové, přičemž je ani nezná jménem a musí ho opravovat Němec (Vettel) (viz tiskovka kde se dušoval jaká je pro něj čest řadit se po bok nějakýho Jamese Clarka :)
Alfred
23:47 26.10.2015 78.41.168.XXX
Opravdu si myslíš že Rosberg je frustrován a hází kšiltem s numerem 2, který mu jen tak mimochodem docela sekne, jen proto že jej vytlačil v prvním kole? Já myslím že je frustrován hlavně z toho, že vedl závod který už prakticky nešlo prohrát a přeto jej posr..no, prohrál....a to jen a pouze díky sobě.
Petr Hloušek
23:35 26.10.2015 84.246.166.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
armyk
23:02 26.10.2015 89.24.124.XXX
No to je sice hezký, ale stejné manévry byly trestány dřívěji v sezóně a najednou je vše v pohodě?
Hamilton mě utvrdil, že je to samolibej hajzl a Rosberg je v mých očích pán, krásně si ho mohl vyvést když ho předjížděl, ale zachoval se jako chlap a nechal mu místo. Tohle prostě o Ham říct nemůžeme. Fanoušek bude říkat, že jel tvrdě, normální dělá rozdíl v tom, co je jezdit tvrdě a co je sviňárna.
Hamilton mě utvrdil, že je to samolibej hajzl a Rosberg je v mých očích pán, krásně si ho mohl vyvést když ho předjížděl, ale zachoval se jako chlap a nechal mu místo. Tohle prostě o Ham říct nemůžeme. Fanoušek bude říkat, že jel tvrdě, normální dělá rozdíl v tom, co je jezdit tvrdě a co je sviňárna.
odin
21:54 26.10.2015 77.240.103.XXX
Však to taky píšu.
Já ti prakticky dávám za pravdu. Ale zároveň jsem přesvědčen, že by každý manévr měl být posuzován podle stejných pravidel a stejným pohledem.
Včera to byl samostatný souboj dvou pilotů, nikdo jim v tom nebránil, ani je nikdo neomezoval. Mohl se udát po startu, stejně jako během závodu, či v poslední zatáčce před cílem. A posouzemí musí být vždy stejné. Pak nemám problém. Pokud ale došlo, nebo dojde k podobnému vytlačení (dokonce s kontaktem) z trati v minulosti, nebo v budoucnu a posouzení bude jiné, problém mám. A to dosti veliký. To je můj pohled na komisaře a jejich práci.
Já ti prakticky dávám za pravdu. Ale zároveň jsem přesvědčen, že by každý manévr měl být posuzován podle stejných pravidel a stejným pohledem.
Včera to byl samostatný souboj dvou pilotů, nikdo jim v tom nebránil, ani je nikdo neomezoval. Mohl se udát po startu, stejně jako během závodu, či v poslední zatáčce před cílem. A posouzemí musí být vždy stejné. Pak nemám problém. Pokud ale došlo, nebo dojde k podobnému vytlačení (dokonce s kontaktem) z trati v minulosti, nebo v budoucnu a posouzení bude jiné, problém mám. A to dosti veliký. To je můj pohled na komisaře a jejich práci.
Fanda.LH
21:48 26.10.2015 78.102.41.XXX
Kdo to sleduje delší dobu, tak ví, že tyhle manévry nejen v první zatáčce... Ale obecně jezdcům prochází... Jezdec na vnitřní straně má právo volit stopu... Lewis takhle závodí celou svou kariéru, ale rozhodně není sám...
Např. Alonso ve Spa 2007
https://www.youtube.com/watch?v=yZ3zeyz-d4M
Ale příkladů by se našla celá řada...
Např. Alonso ve Spa 2007
https://www.youtube.com/watch?v=yZ3zeyz-d4M
Ale příkladů by se našla celá řada...
odin
21:18 26.10.2015 77.240.103.XXX
Tak to si pamatuješ hodně málo. Před pár lety Spa a Grosjeanovo extempore. A tam nešlo ani o zatáčku. Jenže to museli odnést alespoň tři piloti, aby si toho komisaři všimli.
Jinak souhlas.
A co se týče nedodržování limitů tratě, tak to je fraška. U dvou tratí v sezóně to hlídají jak oko v hlavě a ostatní závody na limity zvysoka.... Hnus, hnus, hnus
Jinak souhlas.
A co se týče nedodržování limitů tratě, tak to je fraška. U dvou tratí v sezóně to hlídají jak oko v hlavě a ostatní závody na limity zvysoka.... Hnus, hnus, hnus
Alfred
20:19 26.10.2015 78.41.168.XXX
Jak se to vezme...nepamatuji kdy naposled komisaři trestali incidenty v první zatáčce hned po startu...a to se jich myslím odehrálo celkem dost. Taky si myslím že by měli trestat bez ohledu na to kdy a kde se to odehraje, ale když první zatáčky po startu většinou nechaj plavat, tak se agresivitě jezdců na startu nedivím....ostatně to samý s nedodržováním limitů tratě, dokonce i v kvalifikacích.
odin
20:09 26.10.2015 77.240.103.XXX
Mně je vcelku jedno, zda Ham vytlačil Nica úmyslně, nebo ne, zda mohl zabránit kontaktu, nebo ne. Mě zajímá posouzení komisařů. Pokud na tomto souboji neshledali nic nefér, beru to. Ale zároveň chci, aby všechny takovéto souboje byly posuzovány stejně. A ne, že nějaký blb prohlásí, že Massa o Hamiltonovi věděl a proto dostane pentli. Hamiltom včera také věděl o Rosbergovi, ke kontaktu došlo a pentli nedostal.
Pořád se přesvědčuji, že lídři sezóny se netrestají, ať už provedou cokoliv. A není to nic proti Hamiltonovi. On byl letos nejlepší a titul slaví zaslouženě. I když bych si přál, aby tomu tak ještě nebylo a zbývající tři závody byly trochu napínavé...
Tento můj příspěvek je proti komisařům a FIA, kteří neposuzují každého podle stejných měřítek.
Pořád se přesvědčuji, že lídři sezóny se netrestají, ať už provedou cokoliv. A není to nic proti Hamiltonovi. On byl letos nejlepší a titul slaví zaslouženě. I když bych si přál, aby tomu tak ještě nebylo a zbývající tři závody byly trochu napínavé...
Tento můj příspěvek je proti komisařům a FIA, kteří neposuzují každého podle stejných měřítek.
Lord Mystic
18:57 26.10.2015 92.62.227.XXX
ham jezdí tvrdí a ví kdi si může dovolit na někoho zatlačit - s masou si to hodně natrénoval :). každopádně tady měl opravdu studené pneumatiky a je vidět že i když volantem začal zatáčet autu se vůbec zatáčet nechtělo, proto zatočil znovu až když snížil rychlost tak že to kola pobrala. každopádně myslím že tam byl ale kus toho zabijáka kdy se s chladným kalkulem zbyvil soupeře a myslím že hamiltonovi je úplně jedno jestli byl vedle ros nebo vet. jede na výhru a proto je mistrem světa a rosberg ne.
Alfred
18:25 26.10.2015 78.41.168.XXX
Hm, co si pamatuju loňský start v Kanadě tak v první zatáčce se odehrál stejný "incident" a tehdy nikdo nic neřešil a Nico už vůbec ne...možná proto, že to byl on, kdo vyhnal Hamiltona na trávu
Jestli bude Rosberg pořád řešit že je na něj Hamilton agresivní tak z něj mistr nikdy nebude. Krom toho že před každým závodem jen kecá jak Hamiltonovi nic nedaruje by se měl zaměřit na ten hlavní důvod proč prohrál vyhraný závod - a v neděli jej neprohrál v první zatáčce prvního kola
Jestli bude Rosberg pořád řešit že je na něj Hamilton agresivní tak z něj mistr nikdy nebude. Krom toho že před každým závodem jen kecá jak Hamiltonovi nic nedaruje by se měl zaměřit na ten hlavní důvod proč prohrál vyhraný závod - a v neděli jej neprohrál v první zatáčce prvního kola
uzivatel001884
17:14 26.10.2015 78.45.87.XXX
Při pohledu z Hamiho vozu je ale vidět , Lewis zatočil volantem až ve chvíli kontaktu.teď už je to jedno,má titul a nikdo se nebude ptát jestli je to pán jezdec nebo díky technice.
Hr3bec
17:09 26.10.2015 213.155.254.XXX
Přijde mi to co Ham řekl jako reálný argument. Stejně jsou ty diskuse stejně jen o tom kdo komu fandí, nebo kdo je pro koho menší zlo :-D Stejně tohle dělají všichni piloti když jsou na vnitřku ať je to Ham, Rosberg, Vettel, nebo kdokoli další. Ale když to odnesou oni jsou chudáčci největší, tohle mě fakt štve. Některé nepsaná pravidla jsou jako to jak se před časem řeklo, že chodec má absolutní přednost. A jak lidi bez rozmyslu letí do cesty ať tam něco jede nebo ne.
A fanoušci taky....když se nic neděje tak je to nuda, když se něco děje tak zase špatně. To samé udělá v každém závodě xx jezdců, ale šije se do Hama. Kimi sunda úplně naivně v závodě za sucha Botase a i tak se najdou lidi co řeknou, že to byla chyba Botase....a teď ti samí jsou schopní říct, že Ham je prase, že to do něho poslal schválně atd...přitom byl jak o kousek před Rosbergem, tak byl na vnitřku + start je vždycky pomalu jistota nějakého kontaktu + mokro...takže za mě to byl prostě závodní incident po startu kterých je každý rok tisíc. Prostě když Rosberg vždycky co je na PP odstartuje špatně, tak se nemůže divit, že pak má problémy na vnějšku zatáček. To se na mě nikdo nezlobte.
A fanoušci taky....když se nic neděje tak je to nuda, když se něco děje tak zase špatně. To samé udělá v každém závodě xx jezdců, ale šije se do Hama. Kimi sunda úplně naivně v závodě za sucha Botase a i tak se najdou lidi co řeknou, že to byla chyba Botase....a teď ti samí jsou schopní říct, že Ham je prase, že to do něho poslal schválně atd...přitom byl jak o kousek před Rosbergem, tak byl na vnitřku + start je vždycky pomalu jistota nějakého kontaktu + mokro...takže za mě to byl prostě závodní incident po startu kterých je každý rok tisíc. Prostě když Rosberg vždycky co je na PP odstartuje špatně, tak se nemůže divit, že pak má problémy na vnějšku zatáček. To se na mě nikdo nezlobte.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek