Force India: Vedení F1 se kvůli žalobě u EU možná pomstí

Petr Hlawiczka, 15. října 2015, 06:30 Google+

Force India akceptuje riziko svého kroku zažalovat vedení Formule 1 z nekalých soutěžních dohod a ze zneužívání dominantního tržního postavení. Odpověď podle zástupce šéfa Boba Fernleyho v patřičném čase zřejmě přijde.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nico Hülkenberg v Soči

Nico Hülkenberg v Soči | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Očekává, že padne do nepřízně ze strany majitelů, společnosti CVC Capital Partners: "Jsme velcí kluci. Víme, jaká jsou rizika. Bude to mít odezvu? V patřičném čase zřejmě ano. Ale když jste si něčím jisti a nejste připraveni se o své přesvědčení starat, pak byste to neměli dělat."

"Ve Formuli 1 či v závodění obecně si užívám velmi privilegované kariéry. To, co miluji, dělám přes 30 let. Moc bych si přál, aby někdo mohl ve Formuli 1 strávit také 30 let, až z ní odejdu. Pokud to znamená, že budu v krátkodobém horizontu osobně potrestán, pak to nebude konec světa. Je to jednou z těch věcí, které musíte přijmout. Musíte mít ale pevné přesvědčení," pokračuje zástupce šéfa Force Indie.

Bude on tím, který bude muset odejít kvůli rozhodnutí zažalovat F1? "Netvrdím to kvůli jedné minuty. Nevím. Nikdo to neví. Ale když má někdo vyhraněné názory a rozhodne se jít proti zájmům velmi mocných lidí, pak s tím často souvisejí oběti, to musíte připustit. Pokud byste neměli oči otevřené, byli byste hloupí."

Podle něj by se bez toho nikdy nemohli dostat na úroveň Ferrari, McLarenu, Mercedesu či Red Bullu. "Šlo o velmi, velmi těžké rozhodnutí, které musíte přijmout. Cítím ale, že šlo o rozhodnutí, které poskytne veškeré příležitosti k vyrovnání za významné období - určitě nejméně za 12 měsíců, abychom se pokusili získat smířlivou dohodu. Není o to žádný zájem, proto jsme do toho museli zatáhnout orgán, který je nezávislý a má na to moc. to může udělat pouze Evropská unie."

Vytisknout

Diskuze: Force India: Vedení F1 se kvůli žalobě u EU možná pomstí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Charles Leclerc s Ferrari SF-23 v Suzuce

Red Bull stále nejrychlejší, Ferrari se mu v 2. tréninku přiblížilo, McLaren před Mercedesem

Max Verstappen v závodě v Singapuru

V prvním tréninku dominoval Verstappen, Sainz druhý

Oscar Piastri v závodě v Holandsku

McLaren s předstihem prodlužuje smlouvu s Piastrim. "Hodně na mě tlačí," chválí jej Norris

Charles Leclerc s Ferrari SF-23 v Singapuru

Ferrari udělalo velký pokrok, Leclerc věří v další vítězství

Sergio Pérez skončil v Singapuru osmý

"Zpřísnění pravidel na Red Bullu v Singapuru vliv nemělo, šlo o anomálii," dušuje se Horner

Carlos Sainz vítězí v závodě v Singapuru

FOTO: Stříbrné šípy létaly v singapurské noci rychle, mazák Sainz se obrnil Norrisem a vyhrál

Lewis Hamilton před Georgem Russellem v Singapuru

Nejrychlejší kola předváděly Mercedesy, Ferrari o 2 sekundy pomalejší. Jaké strategie volili v Singapuru?

Po více než roce slaví tým z Maranella opět vítězství (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Série Red Bullu skončila, dramatický duel tří týmů o vítězství patří Ferrari, Pérez nakonec potrestán

George Russell  byl v Singapuru typickým příkladem from hero to zero (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO GP SINGAPURU: Jedna série končí, Russell smutným hrdinou dne

Start závodu v Singapuru

GRAFIKA: Startovní rošt v Singapuru - Ferrari s Mercedesem z 1. řady, Red Bully v 2. desítce

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. H... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Souboj Rosberga s Räikkönenem

Rosberg: Mercedes si náskok nad Ferrari udrží

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. PROHLÁŠENÍ PO GP SINGAPURU: Jedna série končí, Russell smutným hrdinou dne

  2. GP SINGAPURU: Série Red Bullu skončila, dramatický duel tří týmů o vítězství patří Ferrari, Pérez nakonec potrestán

  3. Ferrari udělalo velký pokrok, Leclerc věří v další vítězství

  4. V kvalifikaci vítězí opět Sainz, ani jeden Red Bull nepostoupil do Q3

  5. "Zpřísnění pravidel na Red Bullu v Singapuru vliv nemělo, šlo o anomálii," dušuje se Horner

  6. Nejrychlejší kola předváděly Mercedesy, Ferrari o 2 sekundy pomalejší. Jaké strategie volili v Singapuru?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud