DISKUZE K ČLÁNKU Dennis: "Prakticky vše, co mělo vést ke snížení nákladů, je zvýšilo"

Předseda představenstva McLarenu Ron Dennis si nemyslí, že by omezené možnosti testování pomáhaly ušetřit týmům moc peněz. Pravidla by kvůli tomu měla být změněna.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dennis: "Prakticky vše, co mělo vést ke snížení nákladů, je zvýšilo"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 06.10.2015 00:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Bigben (Hlasovalo 18 lidí) 05.10.2015 09:45
Ekologické náboženství v F1 bylo jasné od samého… »
» jumpman (Hlasovalo 11 lidí) 05.10.2015 10:27
Nevím co se tenhle "odborník" rozčiluje… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 05.10.2015 10:56
To co jsi napsal má svou logiku, ale nové motory… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Já s těmito slovy nesouhlasím... Ano když máte problém, tak se z toho potřebujete vyhrabat,,, Jenže pravidla jsou / budou stejná pro všechny, takže kdo bude mít prostředky, ten bude testovat a 0 od nuly pojde... Rozhodně nemám pocit, že za dob neomezeného testování jsme měli větší zvraty než teď...

    Co se spolehlivosti týče, je vtipné, že o tom mluví z pozice šéfa Mcl = > Jsou úplně v p... Dnešní F1 je plná odborníků, technologií... Je zkrátka příliš dokonalá a cokoli co jim ztěžuje práci, je ku prospěchu věci...

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Nevím co se tenhle "odborník" rozčiluje. Vždyť tyhle pravidla jsou jen a jen jeho dílem!!! Zákaz testování si prosadil denis v době, kdy potřeboval nějak zasatvit ferrari a sportovně na dráze toho nebyl schopen a najednou mu tyhle pravidla vadí. Donedávna vytruboval, že mcl je tým, co dokáže nejlépe vyvíjet vůz během sezony a najednou nemůžou vůz zlepšit! Tohodle pána by měli zavřít do retenčního ústavu a už nikdy nepustit ven!

    + 11 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bigben

    Bigben

    90.181.141.XXX
    Ekologické náboženství v F1 bylo jasné od samého počátku.Abychom šetřili benzín (možná i pár tisíc litrů za sezonu) , přinutíme stáje zaplatit stamiliony za nové motory, nový softver , šasi....Ti pánové nahoře se evidentně učí od těch budižkničemů v Bruselu.

    + 18 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      To co jsi napsal má svou logiku, ale nové motory nebyly zavedeny prvotně kvůli ekologii, ale protože atmosferické už všichni přestávají dělat. Zůstat u nich by bylo podobné, jako by před sto lety někdo nařídil zůstat u parních strojů. 03

      + 10 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama