DISKUZE K ČLÁNKU Proč se Mercedes obával o Hamiltona? Podváděl s tlaky v pneumatikách?

Vítěz Velké ceny Itálie Lewis Hamilton i jeho týmový kolega Nico Rosberg jsou vyšetřování komisaři FIA kvůli podezření z toho, že porušili nařízení o minimálním tlaku pneumatik. Pro start závodu je natlakovali méně, než vyžadují technická pravidla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč se Mercedes obával o Hamiltona? Podváděl s tlaky v pneumatikách?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 07.09.2015 08:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovalo 28 lidí) 06.09.2015 16:04
Pat Symonds to řekl pěkně, "buď je tlak ve… »
» Petr (Hlasovalo 25 lidí) 06.09.2015 16:24
Tlaky jsou v článku uvedeny. Předpis je jasný,… »
» uzivatel001832 (Hlasovalo 20 lidí) 06.09.2015 15:59
Podle mého všichni zapomínáte na jednu věc...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hr3bec

    Hr3bec

    213.155.254.XXX
    S těma Pirelkama jsou furt jen samé problémy. Nejde na nich jet naplno, pak nemůžeš ujet o pár kol více a teď zase toto. Tohle už je výsměch a doufám, že nakonec odejdou a přijde Michelin, protože tohle už je moc.

    + 13 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    85.207.111.XXX
    Trapárna kvůli 0,3psi... aby se neposrali.
    Hamilton tento víkend naprosto neskutečným způsobem dominoval a 0,3psi na jedné pneumatice za tím vážně nestojí.
    Ten Grand slam si zaslouží.

    + 14 / − 29

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      213.220.203.XXX
      Pat Symonds to řekl pěkně, "buď je tlak ve specifikaci nebo není, neexistuje něco jako "trochu špatně", to bysme pak mohli třeba přidat pár mm na zadní křídlo, nebo pár cc objemu motoru".

      + 28 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        to je sice pravda, ale tlak je veličina proměnlivá v závislosti na teplotě. rozměr křídla nebo objem motoru je stálý......... 03
        jinak souhlas, ale pokud není procedura naprosto přesně dána a to včetně teplot, za kterých se má tlak měřit, obviňoval bych moji oblíbenou FIA a její technické oddělení ze špatné práce. opět 09

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu