Mallya připouští, že vzhled vozů se zásadně změní, proto nemá smysl oddalovat přípravu na rok 2017: "To bude docela jiná hra. Zastávám názor, že vůz bude vlastně nutné zcela znovu »vymyslet«. A my začneme hodně brzo, abychom měli náskok."
Force India působí v F1 už osmou sezónu. Tým se sídlem v Silverstone překonal počáteční potíže týkající se nejen omezeného rozpočtu: už ve druhé sezóně zajel Giancarlo Fisichella prozatím jediné pole-position a získal první umístění na stupních vítězů (obojí v Belgii 2009). Nyní je stáj považována za stabilního člena středu pole - třikrát dosáhla šestého místa v Poháru konstruktérů. "Jsem rád, že máme tým se silným vedením, dobrou atmosférou, kvalitními piloty a věrnými zaměstnanci. To dělá náš tým kompaktním. Když lidé říkají, že jsme se dokázali zbavit vlastního závaží, beru to jako kompliment," dodává Mallya.
Úspěch není závislý na počtu lidí
Mallya dokládá, že úspěch týmu nemusí být vždy striktně v přímé úměře s vynaloženými prostředky, porovnává to s výdaji jiných týmů. "Máme čtyři stovky zaměstnanců a jsem přesvědčen, že abychom se posunuli na startovním roštu ještě víc kupředu, nebude nutné počet členů týmu zvdojnásobit. Chci být každým rokem lepší, ale domnívám se, že větší počet lidí k tomu nepovede. Pokud mi někdo bude tvrdit, že se posunu na čtvrté místo v Poháru konstruktérů jen tehdy, když zaměstnám 600 lidí, nebudu souhlasit. Klidně to můžeme zvládnout i s našimi 380 pracovníky."
S nástupem B-specifikace vozu VJM08 svádí boj s Lotusem a Toro Rosso o pátou příčku v Poháru konstruktérů. Na tým z Enstone chybí Mallyově stájí pouhý bod. "Stanovil jsem nějaké cíle a šance na jejich splnění je velmi vysoká. Nebudu tvrdit, že ještě letos zaútočíme na čtvrtou příčku, ale nevidím důvod, proč bychom toho nemohli dosáhnout už v příštím roce," plánuje Mallya.
V Singapuru by měl tým nasadit další inovace, mělo by jít o komplexní vylepšení, protože Force India dává přednost celkovým úpravám než se zaměřit na jednu určitou oblast. "Vždy jsem naše inženýry nabádal, že si nemůžeme dovolit auto, které je na některých tratích vynikající a jinde se plouží za ostatními. Potřebujeme monopost konkurenceschopný ve všech směrem - jsem toho názoru, že tento cíl úspěšně plníme," končí Mallya.