DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Pirelli mají zájem na objevení příčiny selhání Vettelovy pneumatiky

Zpočátku to byla slovní přestřelka, obviňování a téměř válečný stav. Hlavy nyní vychladly a začíná se racionálně uvažovat. Obě strany podle nových prohlášení hodlají společně přijít na kloub důvodu, proč Vettelova potkal ve 42. kole Grand Prix Belgie defekt pravé zadní pneu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari a Pirelli mají zájem na objevení příčiny selhání Vettelovy pneumatiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 24.08.2015 18:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 17 lidí) 24.08.2015 15:31
Četl si vůbec článek a věcný argument Ferrari?… »
» Easy (Hlasovalo 7 lidí) 24.08.2015 14:08
Racionální přístup! Snad se něco dozví(me). Aspoň… »
» Ligier (Hlasovalo 7 lidí) 24.08.2015 15:33
Váš názorpodle mne to myslel jak Ty jen ten konec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Easy

Easy

178.209.132.XXX
Neva, sám jsem si naběhl svou vlastní chybou 11

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Já se omlouvám, zbytečně jsem oponoval, protože jsem špatně pochopil tvou větu, kde vlastně potvrzuješ, že není tak jisté, že si za to Ferrari může samo. 19

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.10.XXX
Mělo tam být: "...není tak úplně jednoznačné, že si V+F za to mohou sami."

Snad se to vysvětlilo. Myslím, že pod jiným článkem jsme s Mikim zajedno.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.10.XXX
Máš pravdu, sakryš. Teď jsem to po sobě přečetl a rozhodně jsem to myslel tak, že Ferrari samo za to nemůže. Stačí si přečíst další diskuse 03

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.10.XXX
Tak teď nerozumím, v čem hledáš u mně rozpor? Svým tvrzením jsi v podstatě podpořil můj názor na to, že v tom Ferrari není samo...

+ 6 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ligier

Ligier

176.74.136.XXX
Váš názorpodle mne to myslel jak Ty jen ten konec věty nedává smysl... Ten pátek o poškození mluví myslím jen Pirelli...

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
mi88ki

mi88ki

165.72.200.XXX
Četl si vůbec článek a věcný argument Ferrari? Asi ne, tak ti to zopakuji. Ve Spa jsou přetěžovány přední pneumatiky, protože je zde hodně rychlých zatáček. Zadní se většinou zatěžují především na stop and go tratích, typu Montreal. Pravá zadní pneumatika je logicky dokonce nejméně zatěžovaná pneumatika ze všech na voze. A jak psali v článku, ani ostatní gumy nebyly výrazně opotřebené. Tak buď musel Vettel najet na nějaký úlomek, který se ale vůbec neprojevil před Eau Rouge, nebo jsou gumy naprosto nepředvídatelné.

Také jsem si všimnul, stejně jako ve studiu, že Vettel měl lepší výjezdy z pomalých zatáček než Grosjean, což by s výrazně opotřebovanými gumy jaksi nešlo. Proto se taky Romain nedokázal před eau rouge dostatečně přiblížit k Vettelovi, ačkoliv na zbytku trati byl rychlejší.

Z celého článku je jediné resume, ačkoliv gumy nebyly výrazně opotřebené a na hranici životnosti, tak guma nezvládla na stejném místě jako v pátek přetížení a náhle praskla. I když v pátek tam bylo údajně zjištěno nějaké poškození. Buď se tedy jednalo o zmetek, nebo je chybná celá konstrukce pneumatiky, která nezvládá náhlou změnu příčného zatížení při náhlé změně směru. V Eau rouge může být hodnota tohoto přetížení extrémní, neboť její výškový profil má velký přísavný efekt, který dovoluje projetí této šikany na plný plyn, což je zřejmě na hranici možností těchto pofiderních pneumatik.

+ 17 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.10.XXX
Racionální přístup! Snad se něco dozví(me). Aspoň je zřejmé, že to není tak úplně jednoznačné a že si Vettel, potažmo Ferrari za to mohou sami.

+ 7 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama