DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Pirelli mají zájem na objevení příčiny selhání Vettelovy pneumatiky

Zpočátku to byla slovní přestřelka, obviňování a téměř válečný stav. Hlavy nyní vychladly a začíná se racionálně uvažovat. Obě strany podle nových prohlášení hodlají společně přijít na kloub důvodu, proč Vettelova potkal ve 42. kole Grand Prix Belgie defekt pravé zadní pneu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari a Pirelli mají zájem na objevení příčiny selhání Vettelovy pneumatiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 24.08.2015 18:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 17 lidí) 24.08.2015 15:31
Četl si vůbec článek a věcný argument Ferrari?… »
» Easy (Hlasovalo 7 lidí) 24.08.2015 14:08
Racionální přístup! Snad se něco dozví(me). Aspoň… »
» Ligier (Hlasovalo 7 lidí) 24.08.2015 15:33
Váš názorpodle mne to myslel jak Ty jen ten konec… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    46.135.10.XXX
    Racionální přístup! Snad se něco dozví(me). Aspoň je zřejmé, že to není tak úplně jednoznačné a že si Vettel, potažmo Ferrari za to mohou sami.

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Četl si vůbec článek a věcný argument Ferrari? Asi ne, tak ti to zopakuji. Ve Spa jsou přetěžovány přední pneumatiky, protože je zde hodně rychlých zatáček. Zadní se většinou zatěžují především na stop and go tratích, typu Montreal. Pravá zadní pneumatika je logicky dokonce nejméně zatěžovaná pneumatika ze všech na voze. A jak psali v článku, ani ostatní gumy nebyly výrazně opotřebené. Tak buď musel Vettel najet na nějaký úlomek, který se ale vůbec neprojevil před Eau Rouge, nebo jsou gumy naprosto nepředvídatelné.

      Také jsem si všimnul, stejně jako ve studiu, že Vettel měl lepší výjezdy z pomalých zatáček než Grosjean, což by s výrazně opotřebovanými gumy jaksi nešlo. Proto se taky Romain nedokázal před eau rouge dostatečně přiblížit k Vettelovi, ačkoliv na zbytku trati byl rychlejší.

      Z celého článku je jediné resume, ačkoliv gumy nebyly výrazně opotřebené a na hranici životnosti, tak guma nezvládla na stejném místě jako v pátek přetížení a náhle praskla. I když v pátek tam bylo údajně zjištěno nějaké poškození. Buď se tedy jednalo o zmetek, nebo je chybná celá konstrukce pneumatiky, která nezvládá náhlou změnu příčného zatížení při náhlé změně směru. V Eau rouge může být hodnota tohoto přetížení extrémní, neboť její výškový profil má velký přísavný efekt, který dovoluje projetí této šikany na plný plyn, což je zřejmě na hranici možností těchto pofiderních pneumatik.

      + 17 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        176.74.136.XXX
        Váš názorpodle mne to myslel jak Ty jen ten konec věty nedává smysl... Ten pátek o poškození mluví myslím jen Pirelli...

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.10.XXX
          Máš pravdu, sakryš. Teď jsem to po sobě přečetl a rozhodně jsem to myslel tak, že Ferrari samo za to nemůže. Stačí si přečíst další diskuse 03

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            46.135.10.XXX
            Mělo tam být: "...není tak úplně jednoznačné, že si V+F za to mohou sami."

            Snad se to vysvětlilo. Myslím, že pod jiným článkem jsme s Mikim zajedno.

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            Já se omlouvám, zbytečně jsem oponoval, protože jsem špatně pochopil tvou větu, kde vlastně potvrzuješ, že není tak jisté, že si za to Ferrari může samo. 19

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.10.XXX
        Tak teď nerozumím, v čem hledáš u mně rozpor? Svým tvrzením jsi v podstatě podpořil můj názor na to, že v tom Ferrari není samo...

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama