DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Pirelli mají zájem na objevení příčiny selhání Vettelovy pneumatiky
Zpočátku to byla slovní přestřelka, obviňování a téměř válečný stav. Hlavy nyní vychladly a začíná se racionálně uvažovat. Obě strany podle nových prohlášení hodlají společně přijít na kloub důvodu, proč Vettelova potkal ve 42. kole Grand Prix Belgie defekt pravé zadní pneu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari a Pirelli mají zájem na objevení příčiny selhání Vettelovy pneumatiky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
mi88ki
15:31 24.08.2015 165.72.200.XXXČetl si vůbec článek a věcný argument Ferrari? Asi ne, tak ti to zopakuji. Ve Spa jsou přetěžovány přední pneumatiky, protože je zde hodně rychlých zatáček. Zadní se většinou zatěžují především na stop and go tratích, typu Montreal. Pravá zadní pneumatika je logicky dokonce nejméně zatěžovaná pneumatika ze všech na voze. A jak psali v článku, ani ostatní gumy nebyly výrazně opotřebené. Tak buď musel Vettel najet na nějaký úlomek, který se ale vůbec neprojevil před Eau Rouge, nebo jsou gumy naprosto nepředvídatelné.
Také jsem si všimnul, stejně jako ve studiu, že Vettel měl lepší výjezdy z pomalých zatáček než Grosjean, což by s výrazně opotřebovanými gumy jaksi nešlo. Proto se taky Romain nedokázal před eau rouge dostatečně přiblížit k Vettelovi, ačkoliv na zbytku trati byl rychlejší.
Z celého článku je jediné resume, ačkoliv gumy nebyly výrazně opotřebené a na hranici životnosti, tak guma nezvládla na stejném místě jako v pátek přetížení a náhle praskla. I když v pátek tam bylo údajně zjištěno nějaké poškození. Buď se tedy jednalo o zmetek, nebo je chybná celá konstrukce pneumatiky, která nezvládá náhlou změnu příčného zatížení při náhlé změně směru. V Eau rouge může být hodnota tohoto přetížení extrémní, neboť její výškový profil má velký přísavný efekt, který dovoluje projetí této šikany na plný plyn, což je zřejmě na hranici možností těchto pofiderních pneumatik. -
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek