Opět je tu otázka zkrácení závodního víkendu

Daniel Šupa, 12. října 2004, 14:04 Google+

Tajfun Ma-On se s F1 minul, otevřel však stále znovu se objevující otázku dvoudenní Grand Prix.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Schumacher M. - Brawn

Schumacher M. - Brawn | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Zkrácení závodních víkendů má řadu zastánců, ale stejně dlouhou řadu odpůrců. Správná odpověď je tedy prakticky nerozeznatelná. Michael Schumacher, fenomén současné F1, si stěžoval, že neděle v Suzuce byla díky kvalifikaci a závodu v jeden den pro mechaniky a inženýry velmi stresující. Naopak technický ředitel Ferrari Ross Brawn opět zopakoval, že tým z Maranella zkrácení závodního víkendu podporoval a bude podporovat.

„Co se týče počtu závodů, myslím si, že jsme na hraně. Pro naše mechaniky, techniky a inženýry je těžké být tak dlouho z domova, neboť řada z nich je ještě zaangažována při testech mezi závody. Vždy jsme říkali, že sobota a neděle stačí na uspořádání dobrého závodu,“ prohlásil Brawn. Podle něj by se mělo v sobotu dopoledne trénovat, odpoledne by měla proběhnout kvalifikace a v neděli závod, případně v neděli ráno další kvalifikace. „Možností je celá řada.“

Avšak vše souvisí s penězi, ty jsou hybným motorem F1 a těm je podřízeno prakticky vše. Zkrácení závodu přinese snížení nákladů týmům, ale také divákům. Tedy dojde ke snížení zisků infrastruktury okruhů od restaurací a hotelů, až po radnice.


Foto: Scuderia Ferrari

Vytisknout

Diskuze: Opět je tu otázka zkrácení závodního víkendu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Poslední start závodu v Malajsii

Verstappen a Stroll byli kvůli kolizi u komisařů. Kdo je viníkem? + VIDEO

Valtteri Bottas po vyhrané kvalifikaci na Nürburgringu

Odpoledne byl v Portugalsku nejrychlejší Bottas. Verstappen kolidoval se Strollem

Valtteri Bottas v 1. tréninku v Portimau

Bottas začíná na 'horské dráze' v Portimau nejrychleji, Verstappen ztrácí přes 0,7 s + VIDEO

Mercedesy v GP Eifelu

Mercedes mění elektroniku obou vozů, trénink si vyzkouší bez systému DAS

První testy nového Haasu VF-20

Nový start pro Haas - na konci sezóny končí Grosjean i Magnussen

Esteban Ocon s Renaultem RS20 v Barceloně

Šéf Renaultu nepovažuje výsledky Ocona za 'katastrofu,' Alonsův přínos na simulátoru oceňován

Lance Stroll v závodě ve Španělsku

Důvod německé absence Strolla? COVID-19

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Panis, Olivier

TF104 jako dárek na rozloučenou

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Progres Renaultu? Rosberg tvrdí, že zná jeho důvod

  2. Jak se od roku 2016 změnil názor Mercedesu na dodávky motorů Red Bullu

  3. Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

  4. Zběsilý vývoj? Ale kdeže, Mercedes už modernizaci letošního vozu „dávno" ukončil

  5. Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

  6. Nový start pro Haas - na konci sezóny končí Grosjean i Magnussen

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud