Michael Schumacher dnes vybojoval své již 79. vítězství v kariéře, posedmé na okruhu v Magny-Cours. Pro Scuderia Ferrari je to 176. vítězství z 696 závodů, 14. ve Velké ceně Francie.
"Ještě jednou, tohle byl fantastický závod, který není možné popsat slovy," radoval se Jean Todt, šéf stáje Ferrari. "Tým musel zvolit velmi útočnou strategii a jezdci museli jet po celých sedmdesát kol na sto procent na této náročné trati. Pneumatiky Bridgestone opět pracovaly perfektně. Michael získal deváté vítězství v sezóně, Rubens je jediný pilot, který zatím pokaždé bodoval. Lepší vstup do druhé poloviny sezóny jsme si nemohli přát. Ukazuje se, že příštích několik závodů bude velmi vyrovnaných, konkurence se snaží vyrovnat. Jsem hrdý na náš tým a na jeho práci. Dnes opět prokázal obrovskou vůli vítězit. Je to úžasná skupina lidí!"
"Strategie a přesnost týmu při zastávkách v boxech dnes byly fantastické," chválí tým Michael Schumacher, vítěz závodu. "Před startem jsem nebyl optimistou, ale pneumatiky Bridgestone prokázaly vysoké kvality při větším opotřebení, což byl důvod, proč jsem mohl jet rychleji než konkurence poslední kola před zastávkami. Po druhé zastávce jsme se rozhodli pro čtyři zastávky. Když mi tým řekl, že zezadu ohrožen nejsem, vůbec jsme o tom nediskutovali. Neměl jsem co ztratit a nebylo to žádné riziko ani žádná zábava. Možná bychom mohli zvítězit i na tři zastávky, ale musel bych předjíždět na trati. Po loňské sezóně jsem tu čekal těžký závod, ale letos se to zdá být úplně jedinečné. I tak se konkurence přibližuje, ale to nás nepřekvapuje a já očekávám další vyrovnaný souboj v Silverstone."
Rubens Barrichello zajel horší kvalifikaci a až do posledního kola tak musel bojovat a prokousávat se kupředu až na stupně vítězů: "Z desátého místa na třetí - jsem velmi spokojený a skutečně jsem si to dnes užil. Auto bylo velmi rychlé a pneumatiky Bridgestone fantastické, zejména ke konci použití. Závod byl skvělý a ostatní piloti jeli velmi čistě. Škoda toho problému v první kvalifikaci, kvůli kterému jsem nemohl mít ještě lepší závod. Dal jsem do toho všechno. Ve třetí zatáčce jsem byl rychlejší než Trulli, ale potom bylo těžké držet se za ním v šikaně. Ale v posledním kole trochu moc zpomalil v 13. zatáčce, tak jsem se kolem něj mohl trochu riskantně protáhnout v zatáčce 15. Bylo to těsné, ale snažil jsem se auto nerozbít."
Ross Brawn, technický ředitel: "Naši piloti odjeli učebnicový závod. Už před závodem jsme uvažovali o třech nebo čtyřech zastávkách, a když jsme sledovali vývoj závodu, rozhodli jsme se u Michaela při zvážení vlastností pneumatik pro čtyři pit-stopy. Musím ocenit nápad Luca Baldisserriho, který s touto myšlenkou o víkendu přišel, já jsem jej jen podporoval. Rubens odvedl kus práce, když se probil z desátého místa na třetí. Udělal maximum a předjetí Trulliho bylo precizní."
Foto: Scuderia Ferrari