Max Mosley už nechce plýtvat časem

Karel Bařina, 2. července 2004, 21:54 Google+

Prezident Mezinárodní automobilové federace dnes na tiskové konferenci hovořil o svém včerejším překvapivém odstoupení z funkce.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Jako hlavní důvod demise uvedl Max Mosley celkovou únavu a znechucení z plýtvání časem při nekonečných jednáních. Mosley se snažil pracovat s deseti šéfy týmů na snížení finanční náročnosti F1 a zvýšení její atraktivity i bezpečnosti. Nyní cítí, že ze své pozice toho nemohl mnoho dosáhnout.

"Dospěl jsem k poznání, že už pro mne není zajímavé a uspokojivé vysedávat při dlouhých jednáních, zejména s týmy F1 a WRC," hovoří Mosley. "Lidé se často na něčem domluví a potom odejdou a úplně změní názor a to znamená, že jste promarnili den. Člověk se někdy musí ptát, jestli by nebylo mnohem lepší sedět na pláži s dobrou knihou."

"¨Nikdo by neměl zůstávat v práci déle, než je nutné, pokud vás to nebaví. Já jsem ve své práci dosáhl všeho, čeho jsem dosáhnout chtěl a jsem vděčný všem lidem, kteří mi v tom pomáhali." Mosley v květnu představil návrh na snížení nákladů na F1, včetně změn motorů, jediného dodavatele pneumatik a zákaznických šasi. Týmy však odmítly souhlasit se zavedením těchto změn od roku 2006.

Na jednání předsednictva FIA ve středu odstupující prezident zdůraznil důležitost bezpečnosti pro sport. Proslavil se jako bojovník za bezpečnost v motorsportu. "Ještě zbývá jedna věc, kterou musím udělat. Změny, které jsem navrhl ve středu, musím protlačit. Pokusím se o to v úterý."

Max Mosley se stal prezidentem FIA v roce 1993 a znovuzvolen byl dvakrát. Toto funkční období mu mělo skončit příští rok v říjnu. Nový prezident FIA bude zvolen letos v říjnu, ale ještě není jasné, jestli bude volen zatím pouze do příštího října, nebo na celé funkční období.

Foto: archiv
Vytisknout

Diskuze: Max Mosley už nechce plýtvat časem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Webber, Mark

Webber očekává pozvánku k Williamsu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  3. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud