DISKUZE K ČLÁNKU Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy

Strategická skupina F1 se včera při jednání v Anglii dohodla na větší podpoře zákaznických vozů, návratu tankování a o pět až šest sekund rychlejších vozech s agresivnějším vzhledem od roku 2017.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 19.05.2015 20:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 26 lidí) 15.05.2015 15:30
... a oni tě k tomu jednání nepozvou a nepozvou… »
» Hr3bec (Hlasovalo 12 lidí) 15.05.2015 14:46
Nechce se mi věřit. Oni se fakt jednou na něčem… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 16.05.2015 10:19
Promiň, ale 2 zásadní věci jsi nepochopil: 1.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Pardon, chyba ve výpočtu: Ve druhém odstavci má být, že na startu bude mít o 16kg lehčí vůz po celou třetinu závodu (zhruba 20kol o 0,55-0,6s).

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Nechce se mi věřit. Oni se fakt jednou na něčem dohodli? A ještě na alespoň v textu skvěle znějících věcech? Tak to smekám :-D

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kimi89

    80.188.41.XXX
    Tankování Návrat tankování F1 sám o sobě nezachrání, ale od něčeho se odrazit musíme. Vrátí se jeden strategický prvek, takže rozhodně pozitivní zpráva...

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      ale trochu to zachrání krom strategie03
      Auta totiž nebudou tak těžké díky palivu,takže nebudou tolik trpět gumy a pojede se konečně rychle01

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        podle me nemate moc pravdu s tim opotrebenim.
        Denska auto vazi cca 700kg + 100kg paliva. Ikdyby jeli na jednu zastavku a meli tedy o 50kg paliva mene, tak je to nejakych 7% rozdilu v hmotnosti. To jednoduse nedela treba 30% vetsi a rychlejsi opotrebeni.
        Staci se podivat, kdy piloti zastavuji prvni stint na ojetych gumach a potom si berou treba na zaver stejne gumy ale nove. Ty vydrzi cca stejne, jako ty na startu.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          82.117.159.XXX
          Ten rozdíl bude záležet nejen na váze paliva, ale taky na předpisech. Kdyby nechali konstruktérům alespoň částečně volnou ruku, tak o 50 kg paliva znamená poloviční nádrž a hlavně spoustu ušetřenýho prostoru. Je to příležitost postavit kompaktnější auta, který v důsledku mohou být výrazně lehčí.

          Ale je to samozřejmě věc předpisů. Pokud dají do předpisů. že suchý auto bude vážit stejně jak dneska, tak ušetří opravdu jen těch 50kilo. Ale byla by to škoda.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.29.32.XXX
            ja rozumim tomu, ze 65litru volneho prostoru a o 50kg lehci auto dava prostor inzenyrum auto velmi slusne zoptimalizovat. To mi nemusite porad vsichni predhazovat. Resim pouze a jen to opotrebeni pneu a jednoduse neverim tomu, ze kdyz je vuz o 7% tezsi, ze ma radove vetsi opotrebeni pneu a ze to zcela zmeni strategii co se gum tyce.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Čistě teoreticky to může změnit strategie i řádově. Pokud budou mít možnosti vybírat ze všech sad, tak budou moci i kalkulovat s množstvím benzínu + delší (kratší) výdrží pneu. Prostě se může stát, že někdo pojede na jeden pit (tvrdší pneu a více natankováno) a druhý pojede na 3 pitstopy s nejměkčími gumami a lehčím autem.
              Ale osobně si myslím, že stejně nakonec budou používány většinou, (nebo všemi týmy) na jednotlivých okruzích pouze dvě stejné tvrdosti gum. A tento výmysl jenom zbytečně zvětší logistické náklady Pirelli. V dobách poměrně přesných simulací, dokáží týmy velmi rychle zjistit, které sady budou pro ten, který okruh nejvýhodnější. A jsem přesvědčen, že to každému týmu vyjde stejně. Tak že opět, "šetřit se musí, ať to stojí, co to stojí." Být Pirelli, tak se jim na to vykašlu.

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • eliSKA-PUNKova

              78.98.24.XXX
              to auto bude lahsie mozno o 100 kg, co je cca 12 percent a to je dost vela ... 50-70 kg hmotnosti usetria na palive (podla strategie, ci 1 alebo 2 pitstopy) a zvysok znizenim minimalnej hmotnosti auta

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama