DISKUZE K ČLÁNKU Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy
Strategická skupina F1 se včera při jednání v Anglii dohodla na větší podpoře zákaznických vozů, návratu tankování a o pět až šest sekund rychlejších vozech s agresivnějším vzhledem od roku 2017.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Duncan66
16:46 15.05.2015 89.29.32.XXXpodle me nemate moc pravdu s tim opotrebenim.
Denska auto vazi cca 700kg + 100kg paliva. Ikdyby jeli na jednu zastavku a meli tedy o 50kg paliva mene, tak je to nejakych 7% rozdilu v hmotnosti. To jednoduse nedela treba 30% vetsi a rychlejsi opotrebeni.
Staci se podivat, kdy piloti zastavuji prvni stint na ojetych gumach a potom si berou treba na zaver stejne gumy ale nove. Ty vydrzi cca stejne, jako ty na startu.-
rock
20:19 15.05.2015 82.117.159.XXXTen rozdíl bude záležet nejen na váze paliva, ale taky na předpisech. Kdyby nechali konstruktérům alespoň částečně volnou ruku, tak o 50 kg paliva znamená poloviční nádrž a hlavně spoustu ušetřenýho prostoru. Je to příležitost postavit kompaktnější auta, který v důsledku mohou být výrazně lehčí.
Ale je to samozřejmě věc předpisů. Pokud dají do předpisů. že suchý auto bude vážit stejně jak dneska, tak ušetří opravdu jen těch 50kilo. Ale byla by to škoda.-
Duncan66
11:39 16.05.2015 89.29.32.XXXja rozumim tomu, ze 65litru volneho prostoru a o 50kg lehci auto dava prostor inzenyrum auto velmi slusne zoptimalizovat. To mi nemusite porad vsichni predhazovat. Resim pouze a jen to opotrebeni pneu a jednoduse neverim tomu, ze kdyz je vuz o 7% tezsi, ze ma radove vetsi opotrebeni pneu a ze to zcela zmeni strategii co se gum tyce.-
odin
13:37 16.05.2015 77.240.96.XXXČistě teoreticky to může změnit strategie i řádově. Pokud budou mít možnosti vybírat ze všech sad, tak budou moci i kalkulovat s množstvím benzínu + delší (kratší) výdrží pneu. Prostě se může stát, že někdo pojede na jeden pit (tvrdší pneu a více natankováno) a druhý pojede na 3 pitstopy s nejměkčími gumami a lehčím autem.
Ale osobně si myslím, že stejně nakonec budou používány většinou, (nebo všemi týmy) na jednotlivých okruzích pouze dvě stejné tvrdosti gum. A tento výmysl jenom zbytečně zvětší logistické náklady Pirelli. V dobách poměrně přesných simulací, dokáží týmy velmi rychle zjistit, které sady budou pro ten, který okruh nejvýhodnější. A jsem přesvědčen, že to každému týmu vyjde stejně. Tak že opět, "šetřit se musí, ať to stojí, co to stojí." Být Pirelli, tak se jim na to vykašlu.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek