DISKUZE K ČLÁNKU McLaren: Angažovat Alonsa s Buttonem bylo správné

Eric Boullier, šéf týmu McLaren, je naprosto spokojený s tím, že jeho stáj angažovala před touto sezonou jezdecké duo Alonso-Button. Podle něj šlo o naprosto správné rozhodnutí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren: Angažovat Alonsa s Buttonem bylo správné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 11.05.2015 18:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 13 lidí) 10.05.2015 22:38
Už jim mažou med kolem h.úst. Oba piloti stejně… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 11.05.2015 06:42
A teď by se měl McLaren s Hondou snažit, aby ti… »
» odin (Hlasovalo 10 lidí) 11.05.2015 09:06
Každé srovnání "kulhá". Když tedy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

eR

62.245.107.XXX
Z včerejšího Buttonova vyjádření bych řekl, že v Barceloně už jeli na 100% výkonu motoru. Nedokážu si totiž představit, že by jeli s omezeným motorem a Button se tak ostře vyjádřil k nadějím týmu do konce sezóny. Kdyby věděl, že mu motor jede jen na 80% tak by měl pořád naději, že se jejich forma skokově zlepší, protože na rozdíl od ostatních mají ještě extra výkon v rukávu a nevolil by tak tvrdá slova. Z jeho slov ale čišela naprostá ztráta naděje.

To že jsme od začátku sezónu slyšeli plno PR keců o tom jak je to auto revoluční a vrátí je na vrchol neznamená, že tomu tak opravdu je a že v tom konceptu je nějaký extra výkon i když bude vše ostatní fungovat. Lotus loni taky první polovinu sezóny básnil o svém nose, jak jim to v počítači krásně funguje a jaké postavil superauto. A přitom to nikdy nebyla pravda a nakonec se museli vrátit ke klasickému řešení. Něco podobného se mohlo stát i v McL. Je proto otázkou jak budou pokračovat, protože květen/červen je termín, kdy se musí začít dělat na novém autě.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.69.XXX
Neřekl bych zrovna, že se jim auto sype celé. Problém bych zatím viděl na straně pohonné jednotky. Až ji budou moci plně využívat, může začít plně fungovat i zbytek auta.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Ano, pokud se mění pravidla, tak to jde rychleji. Ale jinak se ztráta maže velmi pomalu, po kouskách a s velikými investicemi. Ani konkurence totiž nespí.03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

37.188.134.XXX
Jedna vypuštěná sezóna může stačit, když se zadaří strefit do nových pravidel - konkrétně mistrovský auto Hondy 2009 po vypuštěné sezóně 2008. Navíc jen se zákaznickým motorem, narychlo zastavěným.
Akorát teď se žádný pravidla nemění, tak to spíš vidím na tu pěti- a víceletou dobu - a tak dlouho se tam Honda ztrapňovat nebude.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Nemůžu si pomoct, ale z Boulliera je čím dál větší tlučhuba a z McLarenu se stala fabrika na PR.

To auto se sype ve všech oblastech a je otázka jestli na jeho základě začnou stavět model pro příští rok nebo zase začnou na zelené louce. Toho času do okamžiku kdy budou muset nové auto začít stavět už moc nebývá a letošní model nevypadá na to, že by byl vhodným základem pro ten příští. Tým doteď tomu autu plně neporozuměl, nedokáže ho optimálně vyladit na závod a jezdci si stěžují na malý přítlak a jiné chování vozu téměř v "každém" kole.

Ale zisk pár bodů bych jim i přesto letos uvěřil. Když se to podařilo loni Marussii, tak se to letos může podařit i McLarenu.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
I to je možné. A nebo mu n\ nějakou dobu zaplatí sedačku v Manoru, aby se otrkal.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Každé srovnání "kulhá". Když tedy budu srovnávat s RedBullem. Pak i jim trvalo pět let "zlepšování" (vývoje) a šestou sezónu měli auto na titul.
Chtěl jsem jen říci, že se nikdo v F1 nezlepší za rok tak výrazně, aby bojoval o titul. Vše bylo myšleno v kontextu :"kolik že času zbývá Alonsovi, potažmo Buttonovi, než budou moci s McLareny reálně pomýšlet na rozšíření sbírky titulů."03 A zda se toho, vzhledem k jejich věku, dočkají.
Prostě 5 let tvrdé práce je optimální-běžná doba pro vypiplání auta. I Schumacher po přestupu k Ferrari měl takové auto k dispozici za podobnou-stejnou dobu.

+ 10 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

46.135.49.XXX
Tak srovnat to s Mercedesem je blbost..ty prebrali mistrovske auto ,ale ani jim nevysel.prechod na jina pravidla..s tim.se popasoval nejlepe RB..McL. ale neprechazi na jina pravidla ,ale za to s dost spatnym.lonskym autem a uplne jinym.motorem....

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Presne tak,... ...úplne súhlasím, no auto ako vidieť stále zaostáva nielen za mojim očakávaním, ale aj oboch jazdcov, Elvis ! 02

+ 17 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

CerVus

46.135.22.XXX
Magnussen se podle mě už do McL neposadí. Ne že by byl špatný, podal slušný výkon na to v jakém střepu jezdil. Jenže díky tomu čekání s tím koho vyberou nezískal závodní sedačku v jiné sérii, tudíž bude rok mimo. Příští rok je otázkou a McL má navíc dalšího odchovance Vandoorna, který bude tím, kdo Jensona nahradí.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
jj. Buttona mi je docela líto. Vidím to opět podobně a vychází mi, že ho tam mají na černou práci. Až pomůže auto dostat na lepší úroveň, dostane kopačky a příjde mladý pilot, kterému pak bulvár a místní hlupáci přisoudí zásluhy na vzestupu týmu i auta. Historie se stále opakuje.
Alonso má ještě jakous, takous šanci s lepším McLarenem vyhrát pár závodů. Možná i titul? Jenže jejich tempo zlepšování by muselo být mnohem rychlejší. Zatím se zlepšují velmi "opatrně".
Když to srovnám s Mercedesem, tak Mergl po svém druhém vstupu do F1, vozil od začátku body a skončil 4. A pátou sezónu měli auto na titul. McLaren je na tom podstatně hůře, alespoň co se týče "startovní pozice".05

+ 8 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Button k tomu konci kariéry přistupuje fatalisticky. Sám loni řekl, že kdyby skončil, tak by se svět nezbořil. Ostatně, vedení Hondy se loni dalo slyšet, že mají představu, aby McLaren letos řídil Vettel nebo Alonso. Ani jeden z loňských pilotů nebyl pro ně zárukou úspěchu. Nakonec Jenson zůstal a šel Magnussen, protože pro Buttona hovořily jeho velké zkušenosti. Osobně si taky myslím, že si ho ještě příští sezónu nechají a pak bude odejít a nahrazen asi Magnussenem.

+ 9 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
A teď by se měl McLaren s Hondou snažit, aby ti dva měli stejný pocit.

+ 10 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

CerVus

93.99.205.XXX
Ač Jensenův fanda, tak musím připustit, že McL je jeho poslední angažmá v F1. To že má smlouvu jen na rok je pouze z toho důvodu aby mohl být bez problému vyměněn za mladšího. Ještě tak nějak věřím v obnovení kontraktu o další sezónu, ale víc už asi ne.
Alonso je na druhou stranu někdo o koho by mohl být zájem. Otázkou je kdo si ho bude moci zaplatit. Ferrari ani Mercedes ho chtít nebudou a ostatní na něj nemají. Takže max, že by sáhl hluboko do kapsy Haas a to pouze za předpokladu, že by postavili slušné auto. Spíš, ale vydrží tři roky a také se odebere do důchodu.
Oba to jsou mistři světa, takže se nedá čekat, že zamíří do středu pole. Spíše budou následovat Webera.

+ 9 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000152

uzivatel000152

109.107.211.XXX
Jejich hlad po vítězstvích nás žene vpřed. Nu vida. Hlad po vítězstvích. Měl jsem dojem, že jsou vůbec rádi, když ve VC dojedou oba do cíle. Buton má větší smysl pro realitu. Letos už v body nedoufá. Alonso pořád ještě blábolí, ale co má také říkat ? Možná, je rád, že může být rád za stav vozu. V žádné oslnivé formě není a už také nebude. Alespoň má pravidelný a slušný příjem. 03

+ 7 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

85.93.124.XXX
Kecy... Platí desítky milionů dolarů jezdcům, kteří ani nemůžou vozit body...

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Už jim mažou med kolem h.úst. Oba piloti stejně jako všichni ostatní očekávali od letošního vozu mnohem více.
Nebylo by se čemu divit, kdyby si už oba piloti hledali svou budoucnost někde jinde.
Jenson má výhodu smlouvy pouze pro tento rok a může si hledat místo v jiném týmu F1.
S Alonsem je to horší. Ten má smlouvu tříletou a jediná možnost je si najít místo v jiné sérii než v F1.

Nejlepší by stejně bylo, kdyby Mekáč konečně zabral.

+ 13 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama