DISKUZE K ČLÁNKU McLaren: Angažovat Alonsa s Buttonem bylo správné
Eric Boullier, šéf týmu McLaren, je naprosto spokojený s tím, že jeho stáj angažovala před touto sezonou jezdecké duo Alonso-Button. Podle něj šlo o naprosto správné rozhodnutí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren: Angažovat Alonsa s Buttonem bylo správné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
eR
18:12 11.05.2015 62.245.107.XXX
Z včerejšího Buttonova vyjádření bych řekl, že v Barceloně už jeli na 100% výkonu motoru. Nedokážu si totiž představit, že by jeli s omezeným motorem a Button se tak ostře vyjádřil k nadějím týmu do konce sezóny. Kdyby věděl, že mu motor jede jen na 80% tak by měl pořád naději, že se jejich forma skokově zlepší, protože na rozdíl od ostatních mají ještě extra výkon v rukávu a nevolil by tak tvrdá slova. Z jeho slov ale čišela naprostá ztráta naděje.
To že jsme od začátku sezónu slyšeli plno PR keců o tom jak je to auto revoluční a vrátí je na vrchol neznamená, že tomu tak opravdu je a že v tom konceptu je nějaký extra výkon i když bude vše ostatní fungovat. Lotus loni taky první polovinu sezóny básnil o svém nose, jak jim to v počítači krásně funguje a jaké postavil superauto. A přitom to nikdy nebyla pravda a nakonec se museli vrátit ke klasickému řešení. Něco podobného se mohlo stát i v McL. Je proto otázkou jak budou pokračovat, protože květen/červen je termín, kdy se musí začít dělat na novém autě.
To že jsme od začátku sezónu slyšeli plno PR keců o tom jak je to auto revoluční a vrátí je na vrchol neznamená, že tomu tak opravdu je a že v tom konceptu je nějaký extra výkon i když bude vše ostatní fungovat. Lotus loni taky první polovinu sezóny básnil o svém nose, jak jim to v počítači krásně funguje a jaké postavil superauto. A přitom to nikdy nebyla pravda a nakonec se museli vrátit ke klasickému řešení. Něco podobného se mohlo stát i v McL. Je proto otázkou jak budou pokračovat, protože květen/červen je termín, kdy se musí začít dělat na novém autě.
rock
16:26 11.05.2015 37.188.134.XXX
Jedna vypuštěná sezóna může stačit, když se zadaří strefit do nových pravidel - konkrétně mistrovský auto Hondy 2009 po vypuštěné sezóně 2008. Navíc jen se zákaznickým motorem, narychlo zastavěným.
Akorát teď se žádný pravidla nemění, tak to spíš vidím na tu pěti- a víceletou dobu - a tak dlouho se tam Honda ztrapňovat nebude.
Akorát teď se žádný pravidla nemění, tak to spíš vidím na tu pěti- a víceletou dobu - a tak dlouho se tam Honda ztrapňovat nebude.
eR
10:58 11.05.2015 62.245.107.XXX
Nemůžu si pomoct, ale z Boulliera je čím dál větší tlučhuba a z McLarenu se stala fabrika na PR.
To auto se sype ve všech oblastech a je otázka jestli na jeho základě začnou stavět model pro příští rok nebo zase začnou na zelené louce. Toho času do okamžiku kdy budou muset nové auto začít stavět už moc nebývá a letošní model nevypadá na to, že by byl vhodným základem pro ten příští. Tým doteď tomu autu plně neporozuměl, nedokáže ho optimálně vyladit na závod a jezdci si stěžují na malý přítlak a jiné chování vozu téměř v "každém" kole.
Ale zisk pár bodů bych jim i přesto letos uvěřil. Když se to podařilo loni Marussii, tak se to letos může podařit i McLarenu.
To auto se sype ve všech oblastech a je otázka jestli na jeho základě začnou stavět model pro příští rok nebo zase začnou na zelené louce. Toho času do okamžiku kdy budou muset nové auto začít stavět už moc nebývá a letošní model nevypadá na to, že by byl vhodným základem pro ten příští. Tým doteď tomu autu plně neporozuměl, nedokáže ho optimálně vyladit na závod a jezdci si stěžují na malý přítlak a jiné chování vozu téměř v "každém" kole.
Ale zisk pár bodů bych jim i přesto letos uvěřil. Když se to podařilo loni Marussii, tak se to letos může podařit i McLarenu.
odin
09:06 11.05.2015 77.240.96.XXX
Každé srovnání "kulhá". Když tedy budu srovnávat s RedBullem. Pak i jim trvalo pět let "zlepšování" (vývoje) a šestou sezónu měli auto na titul.
Chtěl jsem jen říci, že se nikdo v F1 nezlepší za rok tak výrazně, aby bojoval o titul. Vše bylo myšleno v kontextu :"kolik že času zbývá Alonsovi, potažmo Buttonovi, než budou moci s McLareny reálně pomýšlet na rozšíření sbírky titulů." A zda se toho, vzhledem k jejich věku, dočkají.
Prostě 5 let tvrdé práce je optimální-běžná doba pro vypiplání auta. I Schumacher po přestupu k Ferrari měl takové auto k dispozici za podobnou-stejnou dobu.
Chtěl jsem jen říci, že se nikdo v F1 nezlepší za rok tak výrazně, aby bojoval o titul. Vše bylo myšleno v kontextu :"kolik že času zbývá Alonsovi, potažmo Buttonovi, než budou moci s McLareny reálně pomýšlet na rozšíření sbírky titulů." A zda se toho, vzhledem k jejich věku, dočkají.
Prostě 5 let tvrdé práce je optimální-běžná doba pro vypiplání auta. I Schumacher po přestupu k Ferrari měl takové auto k dispozici za podobnou-stejnou dobu.
anonym
08:48 11.05.2015 46.135.49.XXX
Tak srovnat to s Mercedesem je blbost..ty prebrali mistrovske auto ,ale ani jim nevysel.prechod na jina pravidla..s tim.se popasoval nejlepe RB..McL. ale neprechazi na jina pravidla ,ale za to s dost spatnym.lonskym autem a uplne jinym.motorem....
CerVus
08:38 11.05.2015 46.135.22.XXX
Magnussen se podle mě už do McL neposadí. Ne že by byl špatný, podal slušný výkon na to v jakém střepu jezdil. Jenže díky tomu čekání s tím koho vyberou nezískal závodní sedačku v jiné sérii, tudíž bude rok mimo. Příští rok je otázkou a McL má navíc dalšího odchovance Vandoorna, který bude tím, kdo Jensona nahradí.
odin
08:13 11.05.2015 77.240.96.XXX
jj. Buttona mi je docela líto. Vidím to opět podobně a vychází mi, že ho tam mají na černou práci. Až pomůže auto dostat na lepší úroveň, dostane kopačky a příjde mladý pilot, kterému pak bulvár a místní hlupáci přisoudí zásluhy na vzestupu týmu i auta. Historie se stále opakuje.
Alonso má ještě jakous, takous šanci s lepším McLarenem vyhrát pár závodů. Možná i titul? Jenže jejich tempo zlepšování by muselo být mnohem rychlejší. Zatím se zlepšují velmi "opatrně".
Když to srovnám s Mercedesem, tak Mergl po svém druhém vstupu do F1, vozil od začátku body a skončil 4. A pátou sezónu měli auto na titul. McLaren je na tom podstatně hůře, alespoň co se týče "startovní pozice".
Alonso má ještě jakous, takous šanci s lepším McLarenem vyhrát pár závodů. Možná i titul? Jenže jejich tempo zlepšování by muselo být mnohem rychlejší. Zatím se zlepšují velmi "opatrně".
Když to srovnám s Mercedesem, tak Mergl po svém druhém vstupu do F1, vozil od začátku body a skončil 4. A pátou sezónu měli auto na titul. McLaren je na tom podstatně hůře, alespoň co se týče "startovní pozice".
Pepan
06:53 11.05.2015 89.24.157.XXX
Button k tomu konci kariéry přistupuje fatalisticky. Sám loni řekl, že kdyby skončil, tak by se svět nezbořil. Ostatně, vedení Hondy se loni dalo slyšet, že mají představu, aby McLaren letos řídil Vettel nebo Alonso. Ani jeden z loňských pilotů nebyl pro ně zárukou úspěchu. Nakonec Jenson zůstal a šel Magnussen, protože pro Buttona hovořily jeho velké zkušenosti. Osobně si taky myslím, že si ho ještě příští sezónu nechají a pak bude odejít a nahrazen asi Magnussenem.
CerVus
23:30 10.05.2015 93.99.205.XXX
Ač Jensenův fanda, tak musím připustit, že McL je jeho poslední angažmá v F1. To že má smlouvu jen na rok je pouze z toho důvodu aby mohl být bez problému vyměněn za mladšího. Ještě tak nějak věřím v obnovení kontraktu o další sezónu, ale víc už asi ne.
Alonso je na druhou stranu někdo o koho by mohl být zájem. Otázkou je kdo si ho bude moci zaplatit. Ferrari ani Mercedes ho chtít nebudou a ostatní na něj nemají. Takže max, že by sáhl hluboko do kapsy Haas a to pouze za předpokladu, že by postavili slušné auto. Spíš, ale vydrží tři roky a také se odebere do důchodu.
Oba to jsou mistři světa, takže se nedá čekat, že zamíří do středu pole. Spíše budou následovat Webera.
Alonso je na druhou stranu někdo o koho by mohl být zájem. Otázkou je kdo si ho bude moci zaplatit. Ferrari ani Mercedes ho chtít nebudou a ostatní na něj nemají. Takže max, že by sáhl hluboko do kapsy Haas a to pouze za předpokladu, že by postavili slušné auto. Spíš, ale vydrží tři roky a také se odebere do důchodu.
Oba to jsou mistři světa, takže se nedá čekat, že zamíří do středu pole. Spíše budou následovat Webera.
uzivatel000152
23:29 10.05.2015 109.107.211.XXX
Jejich hlad po vítězstvích nás žene vpřed. Nu vida. Hlad po vítězstvích. Měl jsem dojem, že jsou vůbec rádi, když ve VC dojedou oba do cíle. Buton má větší smysl pro realitu. Letos už v body nedoufá. Alonso pořád ještě blábolí, ale co má také říkat ? Možná, je rád, že může být rád za stav vozu. V žádné oslnivé formě není a už také nebude. Alespoň má pravidelný a slušný příjem.
Ferda
22:38 10.05.2015 46.47.176.XXX
Už jim mažou med kolem h.úst. Oba piloti stejně jako všichni ostatní očekávali od letošního vozu mnohem více.
Nebylo by se čemu divit, kdyby si už oba piloti hledali svou budoucnost někde jinde.
Jenson má výhodu smlouvy pouze pro tento rok a může si hledat místo v jiném týmu F1.
S Alonsem je to horší. Ten má smlouvu tříletou a jediná možnost je si najít místo v jiné sérii než v F1.
Nejlepší by stejně bylo, kdyby Mekáč konečně zabral.
Nebylo by se čemu divit, kdyby si už oba piloti hledali svou budoucnost někde jinde.
Jenson má výhodu smlouvy pouze pro tento rok a může si hledat místo v jiném týmu F1.
S Alonsem je to horší. Ten má smlouvu tříletou a jediná možnost je si najít místo v jiné sérii než v F1.
Nejlepší by stejně bylo, kdyby Mekáč konečně zabral.
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek