DISKUZE K ČLÁNKU Force India podporuje návrh Ecclestonea na dva druhy motorů

Force India se vyjádřila, že podporuje plán Bernieho Ecclestona na představení nízkorozpočtového V8 motoru pro zákaznické týmy ve Formuli 1, které by se měřily s aktuálními hybridními V6.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Force India podporuje návrh Ecclestonea na dva druhy motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 28.04.2015 10:18 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Indycar Dnes večer se budu díval na Slovak Sportu na živý přenos závodu Indycar v Americe. Zaplatil jsem si satelit, abych mohl koukat na celou sezónu a docela se na každý závod těším. Možná by chtělo vyslat Eklestouna i s jeho partou globálních svazarmovců se podívat jak se dělá závodní show. Je to tam jak národní poutě a obrovskými návštěvnostmi a závodí za pakatel. Proto se tam celá veleslavná F1 až tak nechytá. Diváci se chtějí především bavit a ne sledovat nějaké super ekologické vychytávky.
    Další typ motoru je ptákovina, u mne tedy vzbuzuje jistý pocit, že to s těmi zázraky v motorech přehnali a docela se do toho zamotali, nevím jak kdo, mně už se nechce přemýšlet nad předpisy, nějakými kupony na možnost vylepšování a počítáním kolik kdo má k dispozici ještě komponentů ze kterých motor sestává. Takže jednodušší motor je možná plán trnité cesty, jak bez ztráty kytičky, z dnešních šíleně drahých motorů v budoucnu vycouvat.
    Aby se nepletlo, jsou to technické zázraky které obdivuji a samozřejmě i zvedají technickou laťku do nadpozemských výšek, jenže dle mého skromného názoru se jaksi míjí s tím, co si představuji jako vrcholnou závodní kategorii, kde nejlepší piloti krotí nejbrutálnější auta a o jejich umístěních rozhoduje schopnost monstra řídit a psychická i fyzická odolnost, než jiné faktory které nyní jsou násobně důležitější než pilot.
    Jako účelně by se mi jevilo, pokročilé ekologické technologie provozovat ve vytrvalostních závodech či rallye, než ve F1 která se dostala na rozcestí klesajícího zájmu. Z těchto disciplin je také daleko blíže k tomu, tyto technologie dostat do běžné produkce vozidel.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama