DISKUZE K ČLÁNKU Force India podporuje návrh Ecclestonea na dva druhy motorů

Force India se vyjádřila, že podporuje plán Bernieho Ecclestona na představení nízkorozpočtového V8 motoru pro zákaznické týmy ve Formuli 1, které by se měřily s aktuálními hybridními V6.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Force India podporuje návrh Ecclestonea na dva druhy motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 28.04.2015 10:18 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud to chápu, tak se bude F1 rozdělovat na bohaté týmy, které budou používat současnou specifikaci motorů a chudé týmy, které si koupí mnohem levnější motor a které navzdory tomu, díky úpravě pravidel, budou konkurenceschopné s těmi nejbohatšími? Tuhle logiku nechápu. Nedokážu si představit, kdo by donutil ty bohaté týmy, aby zbytečně utrácely desítky miliónů za vývoj, když by si mohly koupit nebo vyvinout mnohem levnější specifikaci motoru.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      1. To rozdělení na chudé a bohaté je tu už teď a asi přes 60 let. Proč to má být vidět jen na šasi a ne i na motoru? Můžou se rozhodnout, že ušetřené peníze z motorů vrazí do lepšího šasi. 03
      2. Teď se to také dělí na motory, které mají zaručené místo na bedně, motory co mají malou šanci na vítězství a motory, které si o bedně můžou nechat zdát. Není to stejné? 04

      + 6 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Nebyl si ostatními pochopen, ale uvažuješ zcela reálně.
      Jsou jen dvě možnosti, buď budou V8 konkurenceschopné a pak budou skuhrat ti s V6, že mají to samé zam mnohem víc a ne bo druhá možnost, že budou V6 lepší a pak budou V8 nejrychlejší cestou ke krachu. O třetí možnosti ani nechci spekulovat, protože to bylo doslova komické.
      Jinak odhaduji, že celé by se to totálně zvrtlo až by se nějaké V8 prosadila, protože všechny bohaté týmy s V6 by okamžitě začali tlačit na větší restrikci V8-ček a pokud by byl mezi V8 Red Bull, tak to bylo pláče na všech stranách :D Pak už by si i Bernie musel těšit do hrobu. 18

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        213.216.61.XXX
        Bod 2 je pokus o demagogii? Protože ten nejslabší motor, který si podle tebe může o bedně nechat jen zdát, prý není nejlevnější a nemají ho ti nejchudší, ale naopak jeden z nejbohatších týmů. A nikdo mu nenařídil si ho udělat tak slabý. Takže tu nejde o finance týmu, jak naznačuješ poukazem na bohaté a chudé, ale hlavně o kvalitu odvedené práce. A o tu jde v F1 vždy a zodpovídá si za ni i RB.

        Navíc je ti jasné, že Bernie tu změnu netlačí v zájmu malých týmů, ale v zájmu omezení Mercedesu a v zájmu RB, že jo? O malých týmech už se v minulosti vyjádřil a je jasné, že na ně kašle.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          S rozdělením na bohaté a chudé jsem tu nepřišel já, ale Pepan. Což ti jistě "neúmyslně" uniklo. 12 Jen jsem uvedl, že chudé a bohaté týmy existují už od začátku F1. Je na tom něco nepravdivé?
          A ani jsem nikde nepsal, že ten nejhorší motor má ten nejchudší tým. 12 Mohl by ses už konečně buď naučit číst, nebo reagovat na to co píšu.
          Berniemu moc nevadí, jestli má 10 nebo 11 týmů, ale už by mu jistě vadilo, kdyby jich měl 5 nebo 6. A to hooodně vadilo, protože mu jde o prachy.
          Ale co naprosto nechápu, jak by o 100-150 koní slabší V8 ohrozilo dominanci motorů Mercedes a jak by to pomohlo RB. To mi fakt hlava nebere. 12

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Moc nechápu, proč by slabší motory vedly ke krachu.
        1. Jsou tu týmy, které 20 let (nadsázka) nevyhrály jediný závod a pořád jezdí a nekrachují.
        2. V8 by byly podstatně levnější, není to právě opak důvodu ke krachu?
        Že by se nějaká V8 prosadila strach nemám. Už teď byly výkonově hodně pozadu a výkon turbomotorů neustále roste. I kdyby něco podobného hrozilo, dá se velice lehce jejich výkon omezit (otáčky, spotřeba, hmotnost vozu).

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          86.49.14.XXX
          A koho budou zajímat vozy, které pojedou několik kol pozadu ? Velké sponzory nezajímají a ti malí je nad vodou dlouho neudrží i kdyby byly motory za půlku. Čím větší ztráta, tím menší zájem.
          Jestli sis toho nevšimnul, tak všichni tihle outsideři již zkrachovali a odešli.
          Posledním je momentálně Manor a i ten už má za sebou jednu klinickou smrt.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            147.229.7.XXX
            Jeden postřeh: I teď většina pole jezdí skoro s kolem ztráty, Už rok. 04
            A ano, všiml jsem si, že někteří už zkrachovali. Možná, kdyby měli motor za čtvrtinovou cenu, Caterham i HRT by ještě jezdili, Manor by nebyl v "klinické smrti" a FI se Sauberem by neměli finanční problémy. A na výsledcích by se toho moc nezměnilo. Manor je z odstupem poslední a tudíž nezajímavý, ale mohl mít další soupeře jako roky předtím. A mohli by jako loni urvat aspoň nějaký ten bod a soupeření s Caterhamem by bylo aspoň trochu zajímavé. 03
            107% limit by zaručoval, že těch kol by nedostali zas tak moc. Určitě ne víc, než to bývalo v minulosti.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama