-Nevím, Lotus a Mclaren měli smlouvu na hybridní motory na jeden rok. Nevím jak byla smlouva dělaná, jestli to nebylo pokračování předchozích. Ale je to jedno. Staré motory vyvinuté jsou a nebude problém je prodávat na jednu sezonu. Pokud se neosvědčí, můžou přejít na turba. A i kdyby měli smlouvy na víc let, tak v čem je problém? Tebou zmíněný RB ji má taky a je kvůli tomu v pr... minimálně i na příští sezonu. Tam ti to nevadí?
-Jo, chovaly by se jinak. To je špatně? Proč by vadilo mít část vozů rychlejší v zatáčkách a pomalejší na rovinkách? To samé dělá nastavení křídel. Je to stejná možnost volby, jako jsou třeba rozdílné směsi gum. Taky v tom dělají hokej a schválně se to zavedlo. Tím bude víc předjíždění a soubojů. To přece není špatně ne?
-To vidíme už teď. Každý rok jsou týmy, které soupeří o aspoň jeden bod. Tak proč mají tyto týmy utratit většinu rozpočtu jen za motor a dosáhnout stejného výsledku? V současném poli jsou tak 1-3 týmy (no vlastně možná už i RB a STR vyšlo by jim to nastejno
), které by o tom vůbec uvažovaly. Ale mohly by být další, kdyby náklady nebyly tak brutální. S tím souvisí i tvé PS. I taková Dallara nebo někdo další by F1 zkusila. Zatím na to nemají prachy. A proto si myslím, že to není úplně blbý plán.