DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg: "Stáhnout náskok nebo nás porazit - to je rozdíl." Je Ferrari na úrovni Mercedesu?

Nico si před dvěma týdny v Melbourne přál, aby Ferrari bylo Mercedesu trochu blíže. Jenže v Malajsii je porazilo. Jsou už rudé vozy na úrovni stříbrných?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg: "Stáhnout náskok nebo nás porazit - to je rozdíl." Je Ferrari na úrovni Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 31.03.2015 09:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 15 lidí) 30.03.2015 09:33
Já si také myslím, že to šílenství co se po… »
» Hr3bec (Hlasovalo 12 lidí) 30.03.2015 09:43
No a na co jim ta zastávka zadarmo podle tebe… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Lojza

                  109.81.245.XXX
                  Nepochybuji o tom, že Mercedes bude v Číně opět před Ferrari. Čína ale ukáže jen to, jak na tom bude kdo s výkonností v Číně. Rozhodně o rychlosti v Malajsii nic neukáže. Jde o jiný okruh a teploty budou nižší.

                  + 14 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Luke

                    86.49.147.XXX
                    A jsme u toho. Uz v 1 příspěvku jsem napsal, ze Mercedesu prostě Malajsie nesedí. Ale i přesto by vyhráli nebýt absolutní propadáku ve strategii. Ostatně toto potvrdilo i samotné Ferrari

                    + 1 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Lojza

                      78.157.160.XXX
                      Žádný absolutní propadák ve strategii to nebyl - Ferrari nic takového nepotvrdilo. Svůj první příspěvek a snůšku nesmyslů raději už nepřipomínej. A není to o Malajsii - zdá se, že vedro Mercedesu ve srovnání s Ferrari nesedí.
                      Včera by to zkrátka Mercedes na dvě zastávky kvůli horší degradaci včera nezvládl, stejně by museli na tři. A když jedeš na tři, tak se vždy dostaneš do provozu. Ferrari díky šetrnosti k pneumatikám by vyhrálo tak či tak.

                      + 3 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Luke

                        78.157.134.XXX
                        Nebudu tu dávat odkazy jinam. Ale určitě si to četl a článek se zřejmě později objeví i tady. Samotný Allison potvrdil, že pokud by Mercedesy nezajeli pod SC do boxů tak by oba "zřejmě" neporazili. Vyčíslil tam i ztrátu kterou tím Mercedes nabral. Pokud to nechceš slyšet, tak v pohodě.

                        03

                        + 1 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Lojza

                          109.81.245.XXX
                          Zajímavé, že Mercedes prohlašuje, že by na Ferrari stejně neměli. Ale pokud to i přes veškerá fakta nechceš pořád vidět a tvrdit si stále totéž, tak prosím. Já s tím problém nemám 03

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Já si také myslím, že to šílenství co se po včerejšku strhlo a oslavující pomalu už titul mistrů pro Ferrari a Vettela, je poněkud hodně přehnané. Nemá cenu zpochybňovat výkon Ferrari, protože využili zaváhání Mercedesu a jeli celý závod bez chyby, ale na druhou stranu musí být i těm největším optimistům jasné, že stáhnout za 14 dní 1.5 sekundy na kolo je prostě nemožné. Podle mě Mercedesy hodně nezvládli strategii s těmi prvními boxy a vyhozením úplně nových gum po pár kolech. Ono celkově ten víkend v jejich podání byl hodně divně strategicky zvládnutý. Když opomenu, že Lewis stál v podstatě 2 tréninky kvůli motoru a nemohl makat na nastavení, pak ve Q1 jízda na měkkých gumách což jsem vůbec nepochopil...., pak to zajetí do boxů za SC a vyhození nových gum, ....oni vlastně taky jeli v podstatě 2 zastávkovou strategii, protože těch pár kol po startu nestojí ani za řeč...jen s tím rozdílem, že si dali 1 pit jen tak na obdarování Ferrari. Prostě tenhle víkend si za rámeček nedají. A očekávám, že za 14 dní to bude zase v normálu pokud se jim nepovede předvést něco jako tento víkend.
      Ale jinak to byl opravdu zajímavý závod oproti Austrálii 01

      + 15 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ...

        193.165.74.XXX
        To byli použité pneu...

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Karel

        109.81.245.XXX
        Podobná snůška pochybných argumentů jako výše u Luka. Žádné gumy nevyhodili, odjeli na nich pro gumy nejnáročnější úvod závodu. A nové nebyly ani náhodou - museli použít ty z Q2, což ale není žádná novinka v pravidlech, pokud F1 někdo trochu sleduje. Žádná "v podstatě 2 zastávková strategie" atd.

        + 9 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • ...

      193.165.74.XXX
      Tvoje dedukce a kalkulace má několik zásadních chyb...
      stačí jedna zastávka navíc- pokud navíc tak ta za SC stála Ham max 5s na páté pozici při restartu.
      Pokud jel Ham a Vet v průběhu závodu na stejných pneu časy byli velmi podobné a Vet vydržel vždy o pár kol navíc a nemusel nikam extra chvátat...

      Co se stane v Číně je otázka, ale už tréningi ukazovali o hodně menší rozdíli než v AUS...

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Zo závodu vidieť,... ...že aj taký tím ako je Mecedes pochybí v stratégii, ak si je vedomí, že jeho autá sú najrýchlejšie a zavolajú do boxov oboch pilotov naraz, čo by neurobili ani hlavní inžinieri Marusie 18 11 Ako vidieť tvrdo sa Mercedes poučil, lebo takéto chyby Sebastian neodpúšťa a bolo vidieť, že sa vie rýchlo a dobre rozhodnúť a je majstrom okamžiku. 01 Gratulujem mu k víťaztvu aj Kimimu, lebo po defekte ak predtým štartoval zo stredu poľa, je 4. miesto tiež víťaztvom a ako vidieť Ferrari si spravilo na sezónu 2015 chuť. ! 01

    + 22 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama