DISKUZE K ČLÁNKU Renault se brání: Pokrok jsme dosáhli. Red Bull chtěl agresivní vývoj, se vším má zpoždění
Společnost Renault Sport F1 reaguje na kritiku ze strany Red Bullu. Podle nich dosáhli se svou pohonnou jednotkou pokroku, rakouský tým však požaduje příliš a sám měl přitom ve vývoji zpoždění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault se brání: Pokrok jsme dosáhli. Red Bull chtěl agresivní vývoj, se vším má zpoždění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Kapor
11:01 16.03.2015 194.160.178.XXXNo a máme to tu,.. ...nastalo vzájomné obviňovanie a nakoniec to bude katastrofa pre oboch, lebo Red Bull mal čas, aby sa po neúspešnej sezóne poobzeral po niekom inom, lebo ako ukázalo Ferrari, riešenie zvýšiť radikálne výkon pohonnej jednotky a priblížiť sa Mercedesu je reálny a Renault s Red Bullom by si mali uvedomiť, že buď budú napredovať, alebo robiť to čo vedia, Renalt motory pre dodávky a Red Bull nápoje pre športovcov.
-
-
mida
13:45 16.03.2015 88.101.0.XXXAdine, zčásti máš pravdu, ale Renault v tuto chvíli odchází z F1 výrazně méně, než sodovkáři. Interně již bylo rozhodnuto a Renault již započal oficiální jednání o koupi některého týmu. Nejlepší řešení by bylo, kdyby si koupili RB. STR jezdí minimálně stejně dobře, jako RB a na rozdíl od RB umí postavit i krátký nos tak, aby prošel crashtestem.
-
-
-
Adi
10:43 16.03.2015 176.74.130.XXXPartnerství vypadá jinak Po bezproblémovém testování mě tyto problémy připadají až neskutečné. Máslo na hlavě však nemá jen Renault, má ho i Red Bull a to celkem zásadně, jejich šasi stojí za prd, jejich aero je na úrovni Torro Rosso, jejich noc se jim už 1,5 měsíce nedaří nasadit, ale za všchno mlže Renault. Za 12 dní testů nebyla na ovladatelnost, či na hroznou spotřebu, či na malý výkon ani slovo kritiky. Až mi to příjde, že to Renault udělal Red Bullu schválně...
-
-
Hr3bec
13:38 16.03.2015 85.135.106.XXXNjn, ale Williams bych řekl, že pro Mercedes není moc hrozba vzhledem k rozpočtu. RBR už je ale jiná a moc si nedovedu představit, že by jim chtěl Mercedes dodávat svoje motory :-D To samé platí pro Ferrari, takže trpělivost je jedna věc, ale jestli mají jinou alternativu je druhá otázka :-)
-
-
Hr3bec
10:01 16.03.2015 85.135.106.XXXMě tohle fňukání RedBullu prostě hrozně vadí. Když jim Renault pomáhal vyhrávat tituly, tak to si mnuly ruce a jen co se ukázal první neúspěch, tak začínají Renault hanit jak to jen jde. Chápu, že Rencek není nejlepší, ale přece nemůžou takhle drsně kritizovat svého partnera i díky kterému mám 4 tituly. Kor když je jasné, že je RB tlačí a tlačí a chce po nich něco co třeba není časově možné. Docela čekám, kdy se Renault ohradí trošku drsněji....
Prostě na to, že RB nemá jinou možnost než Renault a měl by si ho vážit byť je krize, si vyskakujou už docela hodně.-
-
-
-
-
-
Mike17
18:44 16.03.2015 93.99.87.XXX-No uznávám, že v dobách, kdy byl dodavetelem i Costworth, by s tímto motorem mohl mít RB problém být na špici. S ostatními motory asi ne.
-Jo, Lotus. Jak jsem psal ve 12:25 a 14:41 o něco výš. A? To, že Lotus byl v jedné sezoně mezi týmy druhého sledu znamená, že RB s Mercedesem (nebo Ferrari) pod kapotou by titul nezískal? Ale no tak.-
jon
07:22 17.03.2015 194.228.11.XXXDle "analyz" ostatnich tymu byl motor Renault (diky sve nizsi spotrebe) ve foukani na difuzor nejefektivnejsi, ale co na tom bhlo pravdy je domnenka. Stejne jako "zaruceny" deficit 100 koni, o kterem porad mele Horner.
Kazdopadne co je asi nezpochybnitelne, Newey by byl schopen vymyslet i jinou viteznou filosofii vozu prizpusobenou pohonu, takze i ja si myslim, ze by to dopadlo temer stejne.
Jen je tam jeste kedna vec. Tehdy jim delal Renault exkluzivni software a nejsem si jisty, ze by jim tu samou sluzbu udelalo Ferrari nebo Mercedes. A kdyz se do softwaru pusti RB, tak je to 50/50. Viz vloni a letos, takze tezko rict, jestli by meli tech titulu tolik. :-)
P.S. Nejak mi nejde do hlavy, kdo ma potrebu Ti dat - za kvalitni nazor v zajimave diskuzi. Az si nekdy rikam, ze ty +- jsou nekdy vic za podpis nez za obsah ...
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek