DISKUZE K ČLÁNKU Renault se brání: Pokrok jsme dosáhli. Red Bull chtěl agresivní vývoj, se vším má zpoždění

Společnost Renault Sport F1 reaguje na kritiku ze strany Red Bullu. Podle nich dosáhli se svou pohonnou jednotkou pokroku, rakouský tým však požaduje příliš a sám měl přitom ve vývoji zpoždění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault se brání: Pokrok jsme dosáhli. Red Bull chtěl agresivní vývoj, se vším má zpoždění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 17.03.2015 16:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovalo 28 lidí) 16.03.2015 10:01
Mě tohle fňukání RedBullu prostě hrozně vadí.… »
» Pepan (Hlasovalo 18 lidí) 16.03.2015 13:04
Já to pochopil tak, že vývoj motoru musí mít… »
» Adi (Hlasovalo 17 lidí) 16.03.2015 10:43
Partnerství vypadá jinak Po bezproblémovém… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Mike17

                  147.229.7.XXX
                  Psalo se o tom, že má o něco málo slabší výkon, který nahrazuje menší spotřebou a lepší "pružností" (nevím přesně jak to bylo popsáno). Tenkrát byly všechny 3 jednotky zhruba na stejné úrovni a ta menší spotřeba by i částečně vysvětlovala lepší začátky závodů u RB.
                  Mně na těch příspěvcích vadilo to, že v podstatě přisuzují 4 tituly hlavně Renaultu. Ale co dělalo RB vyjímečným bylo šasi, ne motor. Teď možná nemají nejlepší šasi, ale určitě to nedělá ty 2s na kolo, co Ricci ztrácel. A řekl bych, že to nedělá ani polovinu. Tudíž celkem chápu frustraci u RB, ikdyž se to dá asi řešit nějakou klidnější formou.
                  +- neřeš. Ve chvíli, kdy se v čemkoliv "zastávám" RB nečekám kladný výsledek. 04

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    46.135.3.XXX
                    Vidim to uplne stejne. :-) Ale neda se pominout to, ze si za tyhle primery muze RB kvuli Markovi a Hornerovi sam. Minuly rok si porad stezovali, ze maji nejlepsi sasi, ale dle ruznych expertu byla az druha nejlepsi a vse svadeli pouze na motor. Coz vuci Renaltu nebylo uplne fer. Ale to stejne nikdo nikdy nezjisti, protoze tezko v ramci celeho baliku jde cokoli vymenit a stejne by tomu nikdo nedal zelenou.
                    Tak ci onak, RB by si mel sam zkusit, co obnasi navrh a vyvoj motoru a pak nekomu radit, co a jak. Chapu jejich frustraci, ale nemohou cekat, ze jim MB nebo Ferrari budou dodavat motory a pak poslouchat to jejich drzkovani. Alespon do te doby, nez jim odejde vetsina schopnych aerodynamiku. :-)

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      147.229.7.XXX
                      Ono je celkem jedno, jestli měl nejlepší, nebo druhé nejlepší šasi. Faktem je, že ztrácel přes 1s na kolo a i v případě, že měl mercedes šasi lepší, je vina na tak obrovské ztrátě hlavně na motoru.
                      Asi jim chybí nadhled a pochopení. Na druhou stranu zaplatili stejnou částku za motory jako klienti Mercedesu a dostali něco o dost horšího. Jako zákazník bych se cítil podveden.
                      Takže styl se mi nelíbí, ale chápu důvody nespokojenosti. 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.11.XXX
                        No právě. Já také rozumím tomu, že za své peníze chtějí kvalitu a konkurenceschopnost, ale tímhle jednáním moc věcí nezlepší. A možná bude otázkou času, kdy se na ně vykašle Renault, protože tohle jim dělá jen špatné jméno a to jen kvůli nátlaku RB ... Však uvidíme, ono se to třeba otočí k lepšímu a bude zase klid. :-))

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama